محصولات پیشنهادی
اسکراب صورت Neutrogena
اسکراب صورت Neutrogena
اسکراب صورت Neutrogena
اسکراب صورت Neutrogena
اسکراب صورت Neutrogena
اسکراب صورت Neutrogena
توضیحات

از ویژگی های یک اسکراب خوب، قابلیت پاک کنندگی پوست در سطوح عمیق است، ماده اسکراب باید تمام ناپاکی های صورت را حذف کند و لایه های مرده پوست را جدا نماید، لایه بردار Skin نوتروژینا، یکی از بهترین اسکراب های این برند فرانسوی می باشد که به صورت ژل تولید می شود. این اسکراب آلودگی های پوست را به صورت عمقی پاک می کند و یک پاکسازی عالی و بی نقص را برای مصرف کننده انجام می دهد.

در واقع استفاده از این ژل می تواند چند کار را با هم انجام دهد، تمام آرایش های به جا مانده در منافذ پوست را پاک می کند و لایه برداری مناسبی از پوست انجام می دهد. این محصول با قدرت پاک کنندگی که دارد، نقش یک سم زدا را برای پوست بازی می کند، زیرا به راحتی تمامی ناخالصی ها و مواد مضره بر روی سطح و عمق پوست را جدا می کند.

اسکراب نوتروژینا حاوی میکرو لایه بردارهای ملایم و غنی شده با اسید گلیکولیک می باشد که به سادگی تمام مواد محبوس در منافذ پوست را جدا می کند. این اسکراب علاوه بر تازگی که به پوست می دهد، رطوبت آن را نیز تامین می کند.

بعد از استفاده از این اسکراب یک حالت خنک و ملایم برای پوست ایجاد می شود. در واقع احساس سبکی را برای پوست فراهم می کند. ویژگی های منحصر به فرد این اسکراب، باعث شده است که افراد زیادی مشتری ثابت این محصول شوند.

هنا یگانه
1402/07/14
بالم لب labello بیارید لطفا
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/15
هنا جان * پیشنهادت به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید