محصولات پیشنهادی
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
هدفون بی‌سیم M19pro Newest
توضیحات

هدفون بی‌سیم M19pro از برند Newest یکی از بهترین ایرپادها بلوتوثی با قیمت مناسب در بازار است. طراحی خوش دست، کیفیت ساخت عالی، باعث شده یکی از بهترین‌های هم رده خود باشد. تنوع هندزفری‌های بلوتوثی در بازار بسیار زیاد است، اگر قصد خرید هدفون بلوتوثی در بازه قیمتی 300 تا 400 تومن را دارید، هندزفری بلوتوث M19pro می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

داخل باکس ایرپاد بلوتوث M19pro مانند سایر هندزفری‌های بلوتوث، خود ایرپاد، یک کابل شارژ micro usb کوچک و سری ایرپادها به همراه دفترچه راهنما وجود دارد. طراحی و اندازه باکس هندزفری M19pro در کنار مدل‌های دیگر مقداری بزرگ‌تر است. البته باکس امکاناتی مثل  چراغ قوه برای مواقع ضروری و … دارد.

طراحی هدفون

در طراحی این محصول از بهترین ارگونومی استفاده شده که به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرد، در ساخت این محصول از سری‌های سیلیکونی استفاده شده تا برای تهیه‌کننده میزان صدای ایرپاد و صدای بیرون را به نهایت راحتی برساند، همچنین چند سری اضافه داخل جعبه هندزفری بلوتوث M19pro قرار داده شده که در مواقع لازم استفاده شود، بدنه این محصول خیلی زیبا و مقاوم است. روی باکس این محصول جای سوکت شارژ و یک لامپ LED برای استفاده در شب قرار دارد و دکمه استفاده از ایرپاد هم همون قسمت راست محصول است و در قسمت محصول سمت چپ یک خروجی USB وجود دارد که می‌توانید در مواقع ضروری به عنوان پاور بانک استفاده کنید.

شیوه‌ی کار کردن با دستگاه

از جمله ویژگی‌های این محصول علاوه بر امکان مکالمه و پاسخ‌گویی به تماس‌هایتان، گوش دادن به موسیقی است، هر دو هدست را می‌توانید به صورت جداگانه و به صورت همزمان استفاده کنید. برای استفاده از این گلدتگ کافی است که آن را با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایلتان متصل کنید، برای شارژ هدست‌ها باید دکمه سمت راست کپسول هدست را روشن کنید و همزمان هر دو هدست را درون کپسول قرار دهید.

دقت داشته باشید که به دلیل لمسی بودن دکمه‌های هدست‌ها (قسمت سری هدست) پس از اتصال باید از قسمت کشیده هدست‌ها برای برداشتن و گذاشتن در گوش استفاده کنید.

برای pair شدن دستگاه با گوشی ابتدا دکمه پشت کپسول را فشار دهید تا چراغ آن روشن شود سپس هر دو هدست را همزمان از دستگاه خارج کرده و بلوتوث را برای pair شدن همزمان هر دو هدست روشن کنید.

بررسی کیفیت

کیفیت صدای یک از فاکتورهای مهم هنگام انتخاب و خرید هندزفری بلوتوثی است. کیفیت صدای هندزفری بلوتوث M19pro به لطف سری‌های ژله‌ای که دارد بسیار عالی و صدای بسیار خوبی دارد که در داخل باکس هم سری ژله اضافه برای مواقع لازم وجود دارد. بیس و بلندی صدا در این ایرپاد عالی است و گوش دادن به موسیقی بسیار لذت بخش است. کیفیت میکروفن نیز در محیط‌های خلوت و بسته نیز مناسب و صدا را به خوبی می‌برد اما در محیط‌های شلوغ باز کیفیت مقداری افت می‌کند. در کل در بخش صدا هدفون M19pro خوب عمل می‌کند.

النا ناجی
1402/07/09
سلام لطفا هدفون بی سیم نمونه های دیگه و مارک‌‌های یا کیفیت هم بیارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/10
سلام النا عزیز * خیلی پیشنهادتون خوب بود نظر شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد امیدوارم در مدل های متفاوت در پیشنهاد های بعد شارژ بشن
مهدی حقیقت
1402/07/10
سلام ، خدا قوت در صورت امکان هندزفری با کیفیت هم موجود کنید تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/10
سلام دوست عزیز * این موضوع پیشنهاد تعداد زیادی از کاربران بود حتما تلاش میکنیم تا شارژ بشه
مهسا مهدیزاده
1402/07/10
لطفا میکروفن هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/10
معصومه جان * پیشنهادتون به تامین کنده گلدتگ منتقل شد
محمد حسین افضلی
1402/07/16
صدا خوب میکروفن افتضاح
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/16
محمد جان * بابت این موضوع خیلی شرمندتون شدم مرسی که این موضوع رو با ما در میون گذاشتین
زهره فاضل
1402/07/09
با همه گوشیا سازگاره یا باید براش برنامه خاصی داشته باشیم؟ ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/10
زهره جان * سازگار با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می باشد
سید سعید اسدالهی
1402/07/13
مویز کنسلینگ هم داره؟
1

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید