محصولات پیشنهادی
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
مینی ماساژور mimo مدل XY3199
توضیحات

همان طور که می‌دانید یکی از راه‌های رفع خستگی عضلات ماساژ دادن است، با ماساژ عضلات، خون در رگ‌ها با سرعت بیشتری حرکت می‌کند به همین خاطر اکسیژن بیشتری به بافت عضلات می‌رسد و ضعف ماهیچه‌ها کاهش پیدا می‌کند. دستگاه ماساژور یکی از بهترین ابزارها برای ماساژ درمانی است. ماساژورها مدل‌ها و طرح‌های زیادی دارند که هر کدام برای یکی از اندام بدن طراحی شده‌اند ولی ماساژور دستی میمو یکی از پرکاربردترین ماساژورهای حال حاضر است.

ماساژور mimo مدل XY3199 ماساژوری سه‌پایه با موتور لرزشی است و با برق و باتری کار می‌کند. قسمت‌های مختلف بدن مانند دست و پا، گردن و حتی سر را می‌توان با این دستگاه ماساژ داد. با فشار دادن ماساژور روی بدن موتور لرزشی شروع به کار می‌کند. این موتور با ایجاد ویبره‌های ریز و سریع باعث بهبود گردش خود در ناحیه‌ی موردنظر می‌شود و حس لذت بخشی می‌دهد. قابلیت جالب این دستگاه این است که همزمان با برق و باتری قابل‌ استفاده است. قسمت روی دستگاه باز می‌شود و می‌توان 3 عدد باتری نیم قلمی درون آن قرار داد. هنگامی هم که به پریز برق دسترسی دارید می‌توانید از برق استفاده کنید. ماساژور دستی میمو را می‌توانید بدون ویبره نیز استفاده کنید و با حرکت پایه‌های دستگاه بر روی بافت عضلات عمل ماساژ را انجام دهید. روش استفاده از این دستگاه به صورت دستی بوده که امکان استفاده برای تمامی افراد با هر سنی را فراهم می‌سازد.

 داخل جعبه، کابلی قرار دارد که یک سر آن به ماساژور وصل می‌شود و سر دیگر آن را که رابط USB است، باید به شارژر موبایل یا پاور بانک وصل کرد. هنگام استفاده از برق، انرژی باتری‌ها مصرف نمی‌شود و نیازی نیست که باتری‌ها را از دستگاه خارج کنید. شکل خاص این دستگاه در دست گرفتن و چرخش آن را روی بدن را آسان‌تر کرده است. ابعاد این دستگاه برابر 93.4 × 88.9 × 85 میلی‌متر است و وزنی حدود 90 گرم دارد. این دستگاه را می‌توان داخل کیف همراه خود داشت و در اتومبیل و محل کار هم از آن استفاده کرد. ماساژور mimo اگرچه ابعاد کوچکی دارد، اما به‌عنوان یک ماساژور همراه برای رفع خستگی‌ بدن انتخاب مناسبی است.

روش استفاده از ماساژور میمو

استفاده از این دستگاه بسیار آسان است، چنانکه گفتیم؛ برای استفاده از ماساژور ویبره دستی کافیست 3 عدد باطری نیم قلم درون دستگاه قرار دهید برای باز کردن درب دستگاه، قسمت سفید رنگ روی دستگاه را بر خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید تا درب دستگاه باز شود و بتوانید باطری‌ها را درون آن قرار دهید. همچنین علاوه بر باطری می‌توان با کابل رابط که در جعبه محصول قرار داده شده، دستگاه را به برق شهری نیز متصل کنید. برای استفاده از کابل نیاز به رابط یو اس بی است.

برای شروع ماساژ، قسمت فوقانی دستگاه را در دست بگیرید و پایه‌های آن را به آرامی روی عضلات بدن بکشید با فشردن قسمت فوقانی، ویبره دستگاه روشن می شود این ویبره با اثر بخشی بالا ماساژ عضلات را تسریع می بخشد. از دستگاه مینی ماساژور دستی حتی روی لباس نیز می‌توانید استفاده کنید. ابعاد کوچک و وزن کم آن، این مساژور را به یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ماساژور دنیا تبدیل کرده است.

ترانه رنجبر
1402/07/02
لطفا دستگاه بخور در سایز بزرگ هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/03
ترانه عزیز * مرسی از پیشنهاد خوب تون نظر شما به تیم فروش گلدتگ منتقل شد حتما تلاش مون رو میکینیم که شارژ بشه
علی جعفریان یزدی
1402/07/14
ماساژور کوچک و خوبی است و برای رفع خستگی های روزمره مفید و کاربردی است. اولش شاید کمی با درب باتری ها مشکل داشته باشید ولی بعدش راحت تر باز و بسته میشه. در کل نسبت به قیمت ارزش خرید داره.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/16
علی جان * اول از همه ممنون که گلدتگ رو برای خرید انتخاب کردین و ممنون که بعد از استفاده از محصول نظرت رو برامون به اشتراک گذاشتی
نیما رستمی
1402/08/16
با توجه به قیمتش خوبه ویبره میده.فقط با سیم ویبره‌ش خیلی کمه نصفه، سیمش هم داغ میشه معلومه سیمش ضعیفه نمیدونم کلا اینجوریه یا سیم مال من خرابه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/08/17
نیما جان* بابت این موضوع عذر مارو بپذیرینن خیلی شرمنده شما شدم که از کیفیت کارایی راضی بودی ما حتما تلاش مون رو میکنیم تا در پیشنهاد های بعدی بتونیم نظر شمارو جلب کنیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید