محصولات پیشنهادی
انبردست ROLX
انبردست ROLX
انبردست ROLX
انبردست ROLX
انبردست ROLX
توضیحات

انبردست ROLX پیشنهادی گلدتگ، وسیله‌ای است که از دو اهرم با یک محور تشکیل شده‌ است. انبردست‌ها با طراحی‌های گوناگون و برای اهداف گوناگون طراحی شده‌اند مانند کارهای الکترونیکی، لوله‌کشی، سیم‌کشی و … . در واقع طیف وسیعی از ابزار، در خانواده انبردست‌ها قرار می‌گیرند و کارهایی از جمله لخت‌کردن و بریدن انواع سیم برق تا گرفتن وسایل و بریدن و خرد کردن آنها را انجام می‌دهند. انبردست ابزاری است که با باز و بسته شدن فاصله دهانه آن کار می‎‌کند. کار با این ابزار به دلیل داشتن قابلیت اثبات در محل بسیار آسان است. 

می‌توان از انبردست در اکثر کارها استفاده کرد و همچنین این انبرها از لوازم مورد نیاز در هر خانه‌ای نیز هستند. این محصول با کیفیت بالا و ساخت حرفه‌ای که دارد، می‌تواند در مصارف صنعتی و کارگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ابراهیم مرادی
1402/07/06
سلام امروز به دستم رسید. از نظر ساخت و متریال کیفیت مناسبی داره ولی فک ها خیلی سفت باز و بسته میشه و نمیدونم به مرور زمان نرم میشه یا نه.اما مشکلی که هست برای من وقتی فک ها کاملا بسته میشه دو فک روی هم قرار نمیگیره و بین اونها حدودا یک میلیمتر باز میمونه!
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/08
ابراهیم عزیز * برای جلب رضایت هر چه بیشتر شما 7 روز مهلت مرجوع کالا در نظر گرفته شده تا در صورت نارضایتی بتونید کالاتون رو مرجوع کنید،با کمال میل طبق شرایط سایت اگر کالا ایراد داشته باشه میتونید قبل از اتمام 7 روز کاری با تیم پشتیبانی برای مرجوع کالاتون تماس بگیرید.
مرضیه بیات
1402/07/16
سلام این انبر دست خوب و با کیفیته اولش خیلی خشکه ولی بهش روغن بزنین نرم میشه و خیلی هم تیز و خوبه من راضی ام از خریدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/16
سلام مرضیه عزیز * اینکه کنار گلدتگ هستین و مارو برای خریداتون انتخاب میکنید مارو خیلی خوشحال میکنه خیلی عالیه که از کیفیت راضی بودین مرسی که نظرت رو برای ما ثبت کردی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید