محصولات پیشنهادی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی
توضیحات

سنسور هوشمند حفاظتی تشخیص حرکت شیائومی مدل RTCGQ01LM، امکان تشخیص عناصر متحرک در محیط را با لنز ۱۷۰ درجه فراهم می‌کند که سطح پوشش آن حداکثر 7 متر است. 

منبع تغذیه سنسور هوشمند حفاظتی شیائومی باتری سکه‌‌ای مدل CR2450 است و با چسب دو طرفه‌‎ای که به همراه محصول هست، شما می‌توانید آن را به سطح میز یا هر جای دیگری متصل کنید. سنسور هوشمند تشخیص حرکت شیائومی طراحی ساده و استوانه‌ای شکل دارد. قطر آن حدود 3 سانتیمتر و بسیار نازک است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک فشرده ABS و پلی اولفین ساخته شده و بسیار سبک است و طراحی ساده و زیبایی دارد. باتری دستگاه به مدت دو سال بدون تعویض برای شما کار خواهد کرد. 

عملکرد سنسور هوشمند شیائومی

سنسور تشخیص حرکت شیائومی برای کاربردهای مختلف در محیط خانه است مثل سیستم هشدار در صورت آسیب حیوان خانگی، کارکرد هوشمندانه برای روشن یا خاموش کردن وسایل متصل به آن مانند روشنایی خانه، تلویزیون، دستگاه تهویه هوا و . . . برای مثال اگر مدتی حرکتی در منزل مشاهده نشود دیوایس تلویزیون یا کولر را برای شما خاموش می‌کند. این سنسور هوشمند می‌تواند زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، چراغ‌ها را برای شما روشن کند، همچنین حرکت اشخاص در شب را نیز شناسایی می‌کند. شما از خارج شدن افراد خانه نیز مطلع می‌شوید. این سنسور تشخیص حرکت شیائومی برای همه‌ی محیط‌ها مناسب است. سنسور هوشمند تشخیص حرکت xiaomi به راحتی از طریق اپلیکیشن می‌هوم Mihome به گوشی موبایل شما متصل می‌شود و امکان کنترل محدوده‌های مختلف و انجام عملیات متنوعی را در هر قسمت از خانه برایتان فراهم می‌کند.

توجه داشته باشید، شما برای استفاده از این محصول حتما باید  Getaway شیائومی را که از پروتکل zibgee پشتیبانی می‌کند تهیه نمایید. در غیر این صورت امکان استفاده این محصول وجود ندارد.

شوکت سامانی
1402/06/31
سلام، لطفا هاب گیت وی اش رو هم بیارید! با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/01
سلام کاربر عزیز گلدتگ * پیشنهادتون به تامین کننده های گلدتگ منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
شهرام شکوهی
1402/06/31
سلام گلدتک جان لطفا سنسور چندمنظوره شیاومی وگیت وی هم موجود کنید تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/01
سلام شهرام جان * پیشنهاد شما به تامین کننده منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی این محصول رو داشته باشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید