محصولات پیشنهادی
آبرنگ 12 رنگ Diwen
آبرنگ 12 رنگ Diwen
آبرنگ 12 رنگ Diwen
توضیحات

گلدتگ امروز آبرنگ 12 رنگ Diwen رو به شما دوستان معرفی می‌کنه که محصولی خوبی برای آموزش ابتدایی نقاشی آبرنگ و استفاده بچه‌ها در مهدکودک‌ها و مدرسه‌هاست. اگر قصد دارید نقاشی که با آبرنگ می کشید کمرنگ باشد قلمو را بیشتر خیس کنید و اگر قصد ددارید نقاشی رنگ بیشتری داشته باشد از آب کمتری استفاده نمایید.

انواع لوازم طراحی مانند آبرنگ، مداد رنگی، مداد شمعی، گواش و … برای رشد خلاقیت کودک بسیار تاثیرگذار است و علاوه بر شناسایی استعداد می تواند برای دست و تقویت آن نیز کمک کننده باشد. این قبیل از محصولات جذاب نقاشی و طراحی باید بتواند در بلند مدت جایگزین گوشی های موبایل در بین کودکان شود.

با توجه به باز شدن مدارس در روزهای آینده تیم فروش ما در تلاش است، با معرفی لوازم تحریر در سایت گلدتگ، شما را از رفتن به بیرون از خانه، در این شلوغی‌ها بی‌‌نیاز کند. 

MR akbari
1402/07/01
سلاااللم ، لطفاااا دفتر سیمی ۱۰۰ برررگ موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/03
سلام دوست عزیز گلدتگ * اول از همه خیلی خوشحالم که دوست دارین محصولات مورد نیاز تون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید ، در حال حاضر این امکان رو نداریم اما داریم تمام تلاش مون رو میکنیم تا در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
مژگان رضایی
1402/07/04
سلام دوستان گلد تگ جان امروز بسته ام به دستم رسید.تو بسته بندی خوب فرستاده بودید ممنون ازتون. به دوستانی که میخواهن این آبرنگ رو بگیرن پیشنهاد میکنم آبرنگ ۱۶رنگ رو بگیرن.بزرگتر و رنگ بندی قشنگتری داره.من از هر دوتاش گرفته بودم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/05
سلام مژگا جان * ازتون ممنونم که تمام این مدت همراه گلدتگ بودین به ما اعتماد کردین و گلدتگ رو برای خرید انتخاب کردین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید