محصولات پیشنهادی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
کلید هوشمند وایرلس شیائومی
توضیحات

کلید هوشمند شیائومی مدل WXKG01LM در واقع وسیله‌ای است برای تعریف سناریو برای محصولات شیائومی است. این سوئیچ وایرلس شیائومی قابل اتصال به گیتوی zigbee  شیائومی برای نظارت، کنترل و امنیت خانه یا آپارتمان است.

منبع تغذیه کلید هوشمند شیائومی باتری سکه‌‌ای مدل CR2032 است و با چسب دو طرفه‌‎ای که به همراه محصول هست، شما می‌توانید آن را به سطح میز یا هر جای دیگری متصل کنید. کلید هوشمند شیائومی طراحی ساده و دایره‌ای شکل دارد. قطر آن 5 سانتیمتر و بسیار نازک است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده و بسیار سبک است و طراحی ساده و زیبایی دارد.

عملکرد سوئیچ هوشمند وایرلس

سوئیچ هوشمند وایرلس شیائومی مدل WXKG01LM به راحتی از طریق اپلیکیشن می‌هوم Mihome به Gateway متصل گردیده امکان کنترل محدوده‌های مختلف و انجام عملیات متنوع تمامی محصولات پلتفرم شیائومی برایتان فراهم می‌کند. سوئیچ هوشمند وایرلس شیائومی این امکان را به شما می‌دهد که با یک کلیک یا چند کلیک هر یک از محدوده‌ها را به طور مجزا تحت کنترل خود داشته باشد.

اپلیکیشن Mi Home گزینه‌های متنوعی را در استفاده از سوئیچ هوشمند وایرلس شیائومی WXKG01LM پیش روی شما قرار می‌دهد. از طریق این سوئیچ هوشمند شما می‌توانید به دستگاه تصفیه هوای شیائومی، کنترل روشنایی، تلویزیون (با MIJIA SMART HUB)، سنسور در و پنجره و سایر ملحقات کیت هوشمند خانگی متصل شده و آنها را تحت کنترل داشته باشید. همچنین عملکردهای تک، دوبار و فشار طولانی را می‌توان برای کنترل روشن/خاموش، توقف/پخش صحنه‌های دستگاه‌های سرگرمی خانگی و موارد دیگر تنظیم کرد. از سوئیچ بی‌سیم هوشمند MIJIA شیائومی در ترکیب با سایر محصولات سیستم خانه هوشمند MIJIA  استفاده کنید تا یک تجربه خانه هوشمند واقعی داشته باشید.

توجه داشته باشید، شما برای استفاده از این محصول حتما باید  Getaway شیائومی که از پروتکل zibgee پشتیبانی می‌کند تهیه نمایید. در غیر این صورت امکان استفاده این محصول وجود ندارد.

رضا سامانی
1402/07/18
گیت وی و هابش رو هم تامین خواهید کرد؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/18
سلام رضا عزیز * در حال حاضر برنامه ای در این باره نداریم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید