محصولات پیشنهادی
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
مخلوط‌کن هوشمند Xiaomi Mijia مدل MPBJ001ACM-2A
توضیحات

مخلوط کن Xiaomi smart blender مدل MPBJ001ACM-2A محصول دیگری است از شرکت شیائومی با ظاهری مینیمال و ویژگی‌هایی منحصربه‌فرد. این بلندر هوشمند شیائومی با ویژگی‌هایی چون 8 تیغه‌ی چند زاویه‌ای، ترکیب دو حالته سرد و گرم، 9 سرعت قابل تنظیم، گرم نگه داشتن مواد غذایی تا 4 ساعت و دستورالعمل‌های آنلاین هوشمند یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید مخلوط‌کن است.

طراحی مخلوط‌کن شیائومی

این مخلوط کن هوشمند xiaomi مانند دیگر محصولات این شرکت مینیمال طراحی شده است و دکمه‌های زیادی ندارد. شما در نگاه اول در بدنه‌ی محصول، دو دکمه‌ی لمسی و یک دکمه ی چرخشی مشاهده می‌کنید که کنترل محصول با آنها انجام می‌شود. 

صفحه LED روی بدنه مخلوط‌کن وضعیت مخلوط کن مثل سرعت و زمان باقیمانده کار را به شما نمایش می‌دهد، علاوه بر استفاده از این کلید می‌توانید از اپلیکیشن Mi Home نیز برای کنترل موارد مختلف استفاده کنید. روی بدنه‌ی آن مخزنی مشاهده می‌شود که دارای یک دسته با طراحی آرگونومیک و دربی محکم است. در قسمت داخلی آن 8 تیغه‌ی استیل ضدزنگ ضخیم تیز و دندانه‌دار، خرد کردن چند زاویه‌ای را فراهم می‌کند تا حتی سخت‌ترین مواد را به راحتی ترکیب کنید. تیغه‌ها در سه لایه طراحی شده‌اند تا نیازهای مختلف را پاسخگو باشند؛ در لایه بالایی، قطعات بزرگ، در لایه میانی، قطعات کوچک را و لایه پایین موادی که در کف هستند را به خوبی مخلوط می‌کند. جنس بدنه‌ی مخزن از شیشه‌ای بوروسیلیکات برای مقاومت در برابر گرما و سرما در نظر گرفته شده است.

ظرفیت داخلی این مخلوط کن 1.6 لیتر است و در صورتی که از گرمایش داخلی استفاده می‌کنید یا قصد میل کردن نوشیدنی گرم دارید، بهتر است بیشتر از 1.2 لیتر آن را پر نکنید.

همچنین این محصول دارای دستگیره ضدلغزش داخلی، لبه داخلی گرد برای راحتی در هنگام بلند کردن و علائم اندازه‌گیری است. در طراحی آن پلاگین درب وجود دارد که برای افزودن مواد باز می‌شود و هر زمان خواستید بدون برداشتن درب می‌توانید مواد را اضافه کنید.

قابلیت تنظیم 9 سرعته

موتور مخلوط‌کن با قدرت بالا، گشتاوری بیشتری را برای ترکیب کامل و آزاد کردن مواد مغذی و طعم مواد فراهم می‌کند تا طعمی لذیذ و لطیف داشته باشد. نکته قابل توجه این است که این موتور با قدرت ترکیبی 1000 وات و قدرت گرمایش 800 تا 950 وات است و موتور فرکانس متغیر مجهز به سنسور هال برای نظارت بر سرعت همزمان است و قدرت را می‌توان به طور خودکار با توجه به بار تنظیم کرد تا از کاهش سرعت تحت بار زیاد جلوگیری شود و از ترکیب، اطمینان حاصل شود. این موتور قوی قابلیت 9 تنظیم سرعت برای ترکیب مواد نرم یا سخت را دارد:

سرعت 1-3: آووکادو، موز و ماست را مخلوط کرده و مایع کنید.

دور سرعت 4-6: غذاهای نرم را برای آب میوه و سبزیجات تازه مخلوط کنید.

سرعت 7-9: غذاهای متوسط ​​تا سفت، مانند کره بادام زمینی نیازمند این سرعت هستند.

قابلیت گرمایشی
ویژگی خاص و در عین حال خارق‌العاده مخلوط کن Xiaomi Mijia Juicer Blender MPBJ001ACM قابلیت گرمایشی آن است. شاید از خودتان بپرسید چرا یک مخلوط‌کن باید قابلیت گرمایشی داشته باشد؟ اما فرض کنید مواد غذایی که می‌خواهید داخل مخلوط کن بریزید یخ زده باشند یا حتی بخواهید یک میلک شیک گرم نوش جان کنید.
کفه‌ی این مخلوط کن قابلیت گرمایش دارد و می‌تواند بین 50 تا 80 درجه سانتی‌گراد گرما ایجاد کند و این دما از طریق اپلیکیشن قابل تنظیم است. می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن یک نوشیدنی خوب و کاملا یک دست تهیه کنید.

10 لایه محافظتی
با لایه‌های محافظتی که برای این مخلوط کن در نظر گرفته شده، از بروز گرما به بیرون جلوگیری می‌شود و حدود  ساعت مواد را گرم نگه‌می‌دارد، همچنین تداخل کفه‌ی گرمایشی با مایعات، محافظت در برابر اتصال کوتاه و ولتاژ بیش از حد و... همگی در کنار هم یک مخلوط کن عالی و بی‌نقص را می‌سازند. 

پاکسازی مخلوط‌کن

برای پاکسازی و تمیز کردن فقط آب را به مخزن اضافه کنید. دستگاه را روشن کنید و با سرعت بالا اقدام به هم زدن کنید. با این شیوه‌ی پاکسازی در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنید.

ایمنی مخلوط‌کن

سیستم حفاظتی انتقال برق استفاده از محصول را ایمن‌تر می‌کند. مخلوط کن برقی شیائومی مدل Xiaomi MPBJ001 Blender ACM در مقابل موارد زیر ایمنی خوبی دارد:

-القای مغناطیسی

-توقف خودکار هنگام باز شدن درب

-محافظت در برابر گرمای بیش از حد

-حفاظت از بلند کردن پارچ

هوشمندی و زمانبندی
چنان که گفته شد، یکی از قابلیت‌های مخلوط کن شیائومی Smart Blender MPBJ001ACM هوشمند بودن آن است. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Mi Home این مخلوط کن را کاملا کنترل کنید. دمای کفه‌ی حرارتی، زمانبندی برای شروع و پایان کار و سرعت، همگی در کنار دستورهای غذایی مختلف در Mi Home قرار داده شده تا شما بتوانید بهترین استفاده را از مخلوط کن جدید خود داشته باشید.
 

حسن فرح منش
1402/06/28
چند وقتی شده که دیگه تخفیف ها اون تخفیف های قدیم نیستند. قیمت اجناستون خیلی بالاست
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/29
سلام دوست عزیز گلدتگ * توجه داشته باشین که قیمت های ارائه شده در گلدتگ پایین ترین قیمت سبت به سایت های مشابه هستن و با مناسب ترین قیمت توسط گلدتگ ارائه میشن

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید