محصولات پیشنهادی
تخته دیجیتال 13.5 اینچ Xiaomi نسخه رنگی
تخته دیجیتال 13.5 اینچ Xiaomi نسخه رنگی
تخته دیجیتال 13.5 اینچ Xiaomi نسخه رنگی
تخته دیجیتال 13.5 اینچ Xiaomi نسخه رنگی
توضیحات

اگر طراح هستی یا دانشگاه میری یا داخل جلسات زیادی شرکت میکنی و میخوای از کاغذ ها خلاص بشی تخته دیجیتال میتونه گزینه خوبی برای شما باشه. امکانات شیائومی مثل همیشه از طراحی ساده و مینیمالیستی روی طراحی تخته سیاه دیجیتال شیائومی مدل  MJXHBO2WC پیاده شود.

ظاهر ساده این محصول با وزن کم و ضخامت 7 میلی متری بدنه همراه شده تا تجربه حمل روزانه آن برای کاربر دلچسب باشد.

تخته دیجیتال 13.5 اینچ شیائومی مدل Xiaomi  MJXHBO2WC  یکی از کامل ترین تخته های دیجیتال هست که شیائومی تا به حال وارد بازار کرده. این صفحه نمایش LCD به شما کمک می کند که یادداشت های روزانه ی خود را به صورت رنگی بر روی یک صفحه دیجیتال نگهداری کنید و یا نقاشی مورد علاقه خود را بر روی آن طراحی کنید و نیاز خود را برای استفاده از کاغذ به کم ترین حالت ممکن برسانید. با این تخته زندگی ای دوباره به درخت ها و محیط زیست ببخشید.

دکمه مخصوص پاک کردن صفحه، در فریم بالایی نمایشگر تعبیه شده که با فشردن آن، محتوای روی صفحه نمایش پاک می‌شود. اگر می‌خواهید محتوایی را بدون ریسک پاک شدن روی صفحه نگه دارید، یک دکمه در فریم جانبی قرار گرفته که نمایشگر را قفل می‌کند

.

شاید مهم‌ترین برگ برنده این تبلت‌های مخصوص طراحی و نقاشی، نداشتن آسیب‌های ناشی از نور آبی برای چشم باشد. اگر نگران سلامت چشم فرزندان خود هستید یا تایم زیادی از روز را با به طراحی و نوت برداری می‌گذرانید، خرید این کاغذ دیجیتال گزینه امن‌تری برای چشمان شما است.

به لطف طراحی صفحه نمایش LCD با توان صفر، Mijia LCD Blackboard Colorful Edition  تنها زمانی که صفحه پاک می‌شود، مقدار کمی انرژی صرف می‌کند. این برند مدعی است که “با پاک کردن 100 بار در روز، یک باتری دکمه‌ای را می‌توان به مدت 365 روز استفاده کرد”.

 


 

Leila Sohani
1402/06/18
پاک کردنش کلی هست(کامل پاک میشه صفحه)؟؟ینی نمیشه فقط اون قسمتی که میخوایم پاک بشه ؟؟؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/19
سلام لیلا جان * فقط کامل پاک میشه
م سیاح
1402/06/19
قابليت انتقال تصاوير و نوشته هاي روي تخته به كامپيوتر يا موبايل رو داره؟ يعني ميشه ازش بعنوان قلم و صفحه طراحي استفاده كرد؟!!
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/19
سلام دوست عزیز * خیر قابلیت انتقال اطلاعات رو نداره
محمد طحانی راوندی
1402/06/18
سلام آیا قابلیت ذخیره سازی هم داره؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/19
سلام نه محمد جان * قابلیت ذخیره سازی نداره

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید