محصولات پیشنهادی
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 4 Ultra
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 4 Ultra
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 4 Ultra
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 4 Ultra
اسکوتر برقی شیائومی Mi Electric Scooter 4 Ultra
توضیحات

بالاخره انتظارها به سر رسید و شیائومی از اسکوتر برقی جدید خود رونمایی کرد. Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra نسخه به روز شده و بهبود یافته ی اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi 4 است که از طراحی فوق العاده ای بهره مند است. شیائومی این محصول را با سیستم تعلیق دوگانه، موتور 940 واتی، 70 کیلومتر پیمایش با هربار شارژ، عمر باتری فوق العاده طولانی، لاستیک دوراگل خود ترمیم شونده، مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب و تایرهای 10 اینچی همراه کرده است که در نوبه ی خود فوق العاده اند.

 لاستیک های ۱۰ اینچی این اسکوتر در عین تیوپلس بودن از قابلیت خود ترمیمی بر خوردار می باشد بدین صورت که در صورت پنچری با جسمی با قطر کمتر از 3.5 میلیمتر بعد از در آورد شعی از داخل لاستیک بوسیله مواد ژله ای پوشیده شده در سطح داخلی لاستیک به سرعت محل آسیب دیده ترمیم میگردد.

اسکوتر برقی شیائومی 4 Ultra از یک بدنه از جنس آلومینیومی مقاوم و سبک ساخته شده که از قسمت فرمان قابلیت تاشدن و جمع شدن دارد , در قسمت بالای فرمان اهرم کنترل شتاب اسکوتر , ترمز , نمایشگر و دکنه پاور قرار گرفته است , در قسمت پائینی فرمان نیز چراغ ال ای دی برای روشنایی مسیر حرکت در نظر گرفته شده است همچین یک چراغ قرمز رنگ نیز بر روی گل گیر چرخ عقب قرار گرفته که با گرفتن ترمز شدت روشنایی آن بیشتر میشود.

چرخ عقب اسکوتر شیائومی 4 الترا موتور براشلس 940 وات را در خود جای داده و چرخ پشتی که چرخ بر روی آن قرار گرفته است وظیفه کاهش سرعت را بر عهده دارد , یک پایه کوچک قسمت زیرین Mi Electric Scooter 4 Ultra نقش جک را برای این اسکوتر ایفا می کند . محل اتصال شارژر به اسکوتر که دارای یک درپوش مغناطیسی است از جنس سیلیکون ساخته شده است . تایرهای اسکوتر شیائوپی 4 الترا از نوع پنوماتیک (بادی قابل تنظیم) است که دلیل استفاده از چنین تایر هایی جذاب ارتعاشات و هدایت آسان تر اسکوتر باشید.

 اسکوتر برقی شیائومی 4 الترا در برابر نفوذ آب مقاوم است و در این زمینه موفق به کسب استاندارد IP55 شده است .

این اسکوتر مجهز به دو سیستم تعلیق برای چرخ های عقب و جلو است , این سیستم تعلیق موسوم به Bump cushioning باعث هدایت روان تر و راحت تر اسکوتر شما میشود 

دسته ها از جنس سیلیکون راحت و سازگار با دست دارای طراحی ایمن و بدون لغزش هستند. دارای چراغ راهنما بر روی دسته برای عملکرد بهتر در شب و وقتی اسکوتر روشن است، کافیست دکمه روشن/خاموشی که در زیر نمایشگر قرار گرفته است را فشار دهید تا چراغ جلو روشن شود. همچنین می‌توانید چراغ عقب را طوری تنظیم کنید که همیشه در برنامه Xiaomi Home/Mi Home روشن بماند تا سواری ایمن‌تر در شب داشته باشید.

ابعاد این اسکوتر در حالت بسته معادل 53*54*120 سانتی متر از و در حالت باز معادل 54*120*126 سانتی متر است , وزن این اسکوتر نیز حدود 24 کیلوگرم میباشد .
 

این محصول دارای 4 حالت هدایت است که در طریق پنل آن میتوانید بنا بر شرایط آنها را انتخاب کنید. 

مود اول : Pedestrian mode  , در این حالت حداکثر سرعت شما از 5 کیلومتر بر ساعت تجاوز نخواهد کرد , سرعتی معادم پیاده روی

مود دوم : Standard : در این حالت سرعت شما از 20 کیلومتر بر ساعت نیز تجاوز نخواهد کرد که برای محیط ها و خیابان شلوغ مناسب است

مود سوم : Sport mode : در این حالت شما امکان دست یابی به حداکثر سرعت قابلت ارائه توسط این اسکوتر , یعنی 25 کیلومتر بر ساعت را خواهید داشت .  

مود چهارم: Sport+ mode : در این حالت با آزاد سازی حداکثر توان موتور در لحظه شروع حرکت در کمتر از 5 ثانیه به سرعت 25 کیلیومتر بر ساعت حواهید رسید.

با استفاده از نمایشگر قرارگرفته بر روی دسته اسکوتر شیائومی پرو میتوانید حالت هدایت خود را بین چهار گزینه (پایده روی, استاندارد ،  اسپورت و اسپورت پلاس) انتخاب کنید و همچنین سرعت لحظه ایی خود و میزان باتری باقی مانده را بر روی نمایشگر مشاهده کنید , همچنین در صورتی که اسکوتر نیاز به خنک شدن داشته باشد (در مواقعی که شیب های نا متعارف را با آن طی می کنید) بر روی نمایشگر علامت هشدار را به شما نمایش میدهد . یکی از قابلیت های جذاب اسکوتر شیائومی 4 الترا مجهز بودن این اسکوتر به سیستم کروز کنترل است که بیشتر برای مسافت های طولانی کاربرد دارد .

باتری اسکوتر شیائومی 4 الترا با ظرفیت 12000mAh/ 561.5Wh  از باتری های Lithium-ion تشکیل شده است که با یکبار شارژ کامل قادر خواهید بود تا 70 کیلومتر مسافت را با آن طی کنید این باتری ها در بازه دمایی 20- درجه تا 50+ درجه سانتیگراد قادر به فعالیت هستند شارژ مجدد کامل آنها نسبت به مدل های دیگر سریعتر انجام میشود .

نکته شایان ذکر در خصوص باتری این اسکوتر پشتیبانی آن از قابلیت Auto Sleep است , این قابلیت که به سلامت باتری شما کمک بسیاری میکند , در صورتی که شما به مدت 10 روز اسکوتر خود را روشن نکنید به صورت اتوماتیک برای حافظت از باتری شما فعال میشود , جهت خروج از این حالت تنها کافی است که اسکوتر را به شارژ متصل کنید . 

سیستم ترمز اسکوتر برقی شیائومی 4 اولترا نیز ارتقاء یافته , چرخ جلو مجهز به یک ترمز کاسه ایی شده تا عملکرد بهتری در شرایط آب و هوایی گوناگون داشته باشد , چرخ عقب نیز با یک معکوس کننده جریان به ترمز روان تر و ایمن تر شما به صوت الکترونیکی کمک میکند .

یکی از مهم ترین قابلیت های اسکوتر Mi Electric Scooter 4 Ultra قابلت ریکاوری انرژی است تا به کمک آن بتوانید مسافت بیشتری را با اسکوتر طی کنید و در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید , این سیستم انرژی جنشی ناشی از چرخیدن چرخ ها را به صورت انرژی اکتریکی در باتری ذخیره میکند .  

با متصل شدن Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra EU به برنامه Xiaomi Home/Mi Home، به انواع یک از ویژگی های مفید دسترس می توانید از سیستم مدیریت یکپارچه شیائومی بهره ببرید. این امکانات شامل مشاهده مسافت پیموده شده و برق باقی مانده، قفل کردن اسکوتر از راه دور و ارتقاء سیستم عامل آن است. این مرکز مدیریت اسکوتر یوزر مورد پسند شماست که به شما کمک می کند از سفر خود بهترین استفاده را ببرید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید