محصولات پیشنهادی
ظرف غذای برقی حرارتی
ظرف غذای برقی حرارتی
ظرف غذای برقی حرارتی
توضیحات

این روزها بخاطر شیوع انواع بیماری‌ها و افزایش چاقی در افراد،پزشکان پیشنهاد میکنند تا جایی که میتونید از غذاهای خانگی استفاده کنید و از خوردن فست‌فودها خودداری کنید، اما شاید خیلی وقت‌ها بخاطر حمل چند ظرف و سخت بودن گرم کردن،از بردن غذاهای خانگی پشیمون شده باشید، بهمین خاطر گلدتگ امروز ظرف غذای برقی حرارتی رو به شما عزیزان معرفی میکنه که دارای مصرف بسیار پایینیه و میتونه غذای شمارو ولرم نگه داره البته لازمه بدونید که نمیشه ازش انتظار داشت کاربردی مشابه اجاق گاز داشته باشه و غذا رو داغ کنه.

ویژگی این محصول داشتن دو محفظه جداگانه هستش که دیگه لازم نیست چند ظرف رو باهم حمل کنید و میتونید براحتی غذاهاتون رو بصورت تفکیک شده و در یک ظرف داشته باشید.این محصول برای افرادی که به سلامتیشون اهمیت میدند، میتونه کاملا مفید و کاربردی باشه.

توجه داشته باشید که از گذاشتن این محصول در مایکروویو و فریزر و قرار دادن کامل آن در آب و استفاده از مواد شوینده قوی مثل وایتکس خوداری کنید.

ریحانه آزاد
1394/04/06
سلام دوستان
من از این ظرف خریدم و راضی بودم، گرم شدن غذا تقریبا 40 دقیقه تا یک ساعت زمان میبره، به راحتی میشه شستش و قسمت سیم برق درپوش داره و باید توی شستنش احتیاط کرد ولی به راحتی هم آب داخلش نمیره. بهتون پیشنهاد میکنم حتما از گلدتگ بگیرید چون دوستان من که از جاهای دیگه خریدن بعد از دوبار گرم کردن زیر ظرفشون آب شد، بعد از کمی دقت، دیدیم که جعبه ظرف اونها با جعبه ظرف من کمی فرق داره در واقع اون انگار تقلبی بود، ولی ظرف من هم قیمتش مناسب تر بود و هم کیفیتش خوب بود.
از گلدتگ تشکّر میکنم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/07
درود بر شما: ریحانه جان خوشحالیم که موفق به جلب رضایت شما شدیم و ممنون که وقت گذاشتی و نظرت رو ثبت کردی تا دیگر عزیزان هم استفاده کنند.
شهره قربانی
1394/05/20
امكانش هست اينا شارژ كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/21
شهره جان درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم ودرصورت امکان حتما واست تمدید میشه
محمد محسنی
1394/03/28
سلام گلدتگ جان
قبل شما این ظرف رو روی یه سایت دیگه دیده بودم. اما خیلی برام مهم بود که شما بیارینش و تاییدش کنین. چون گلدتگ صداقتش رو ثابت کرده و ما با خیال راحت خرید می کنیم. به دوستام هم معرفی کردم سایت رو و وقتی می پرسن از کجا بدونیم خوبه؟ با اطمینان می گم تضمین گلدتگ با من! اگه خوشت نیومد یا دروغ بود خودم پولت رو پس میدم :)

حالا برای خرید این ظرف صبر کردم تا کامنتی تایید بشه که نشد! سوالای من سه تان:
جنس بدنه که از پلاستیکه، به نظر خودتون کیفیت داره؟ کیفیتش قابل قبول هست؟
آیا این ظرف مثل پلوپز ها، یه سیم داره که به برق متصل میشه یا باتری داره؟ و آیا سیم همراه پکیج هست؟
و سوم اینکه اگه بخوایم ظرف رو بشوریم قسمت برقیش چی میشه؟ میشه شست؟ نمیشه؟ محافظ داره؟ به چه صورته؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/31
سلام محمد عزیز خیلی خوشحالم که علاوه بر کیفیت محصولات از عملکرد تیم راضی هستی و تونستیم رضایت و اعتمادت رو جلب کنیم.ما هم مثل شما منتظر ارسال نظرات دوستانی هستیم که از این گلدتگ استفاده کردن تا از کیفیتش مطلع بشیم جنس این محصول از پلاستیک هستش و طبق توضیحاتش در فریزر یا ظرفشویی نباید قرار بگیره برقی هستش و با باطری کار نمیکنه سیم همراهه پکیج هست و قسمت برقیش محافظ داره و ترجیحا نباید خیس بشه.
shima gh
1394/03/31
آیا قسمت مربوط به پلو هم از ظرف اصلی جدا میشود و قابل شستشوست؟؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/31
شیما جان قابل شست و شو هست اما جدا نمیشه و ترجیحا باید با احتیاط شسته بشه
سارا حسینی
1394/03/31
سلام

میشه لطفا بگید گه چند دقیقه طول میکشه تا غذا رو گرم کنه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/31
سلام سارا جان ما از این گلدتگ استفاده نکردیم کامنتت رو تایید میکنم تا دوستانی که این گلدتگ بدستشون رسیده و استفاده کردن راهنماییت کنن.
پوپك رحماني
1394/03/31
اين طرف همه چيش خوبه ولي براي گرم كردن غذا درست يكساعت زمان ميبره و قبلش هم غذا بايد هم دماي اتاق باشه نه اينكه از يخچال در اومده باشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/04
پوپک عزیز همونطور که در توضیحات این گلدتگ ذکر کردیم عملکردی در حد اجاق گاز نداره و وسیله ای واسه داغ کردن غذا نیستش و دقیقا این امکان رو به شما میده که غذا ولرم بمونه.ممنونم که بعد از استفاده از این محصول وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش ثبت کردی تا دوستای دیگه با اطلاعات کافی سفارششون رو ثبت کنن.
mohamad kohfaghr
1394/07/04
سلام
امکانش هست اینو شارژ کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/05
درود بر شما: محمد جان درخواستت به بخش فروش انتقال داده میشه عزیزم.امیدواریم که مجدد امکان تمدید این محصول رو داشته باشیم.
سحر دهقانی خوزانی
1394/07/13
با سلام
ممنون از فرو شگاه اینترنتی خوبتون
من از این نمونه ظرف میخواستم میشه لطفا دوباره بیارید؟
تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/07/13
سلام سحر عزیز خیلی خوشحالم که از عملکرد تیم راضی هستی و امیدوارم بتونیم این محصول رو مجدد واست تمدید کنیم
سپیده طالبی
1396/06/19
توروخدا تمدیدش کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/06/20
سپیده جان....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
سپیده طالبی
1396/07/01
اخه چی میشه این گلدتگ تمدید شه
0
گلدتگ
گلدتگ
1396/07/02
دوست خوبم....در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد زیاد درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید