محصولات پیشنهادی
ماشین اصلاح Xiaomi UniBlade Trimmer
ماشین اصلاح Xiaomi UniBlade Trimmer
ماشین اصلاح Xiaomi UniBlade Trimmer
توضیحات

کمپانی شیائومی که همیشه در همه جا حضور دارد این بار دست به تولید ریش‌تراشی زده که بسیار کاربردی و باکیفیت بوده و با نام ماشین اصلاح Xiaomi UniBlade Trimmer که این دستگاه به عنوان یک مجموعه همه کاره برای اصلاح ارائه شده است. اما در صورتی که به دنبال یک ماشین اصلاح قابل اعتماد هستید، می‌توانیم ماشین اصلاح شیائومی را به عنوان یک گزینه عالی پیشنهاد کنیم. 

مواد به کار رفته در ساخت بدنه آن پلاستیک ABS است که دوام بالای آن را تضمین می‌کند و تیغه‌ای سه جهته بسیار تیز اما بی‌خطر از جنس استیل ضد زنگ دارد. ابعاد آن 2.5* 2.5*16 سانتی‌متر بوده و وزن آن 150 گرم است و این ابعاد و وزن نشانه سبکی و کار بدون خستگی است و این امر آن را برای سفر و استفاده روزمره ایده آل می کند. 

از نویز و صدای بسیار کمی برخوردار است و حتی کودک شما در خواب هم باشد به راحتی می‌توانید موهای او را کوتاه کنید. باتری 600 میلی آمپر ساعتی در دل این محصول با کیفیت شیائومی جای گرفته که زمان شارژ کامل دستگاه تقریبا 6 ساعت است و زمان استفاده مداوم 60 دقیقه میباشد. وضعیت باتری با یک نشانگر LED نشان داده می شود: در صورت نیاز به شارژ به رنگ نارنجی چشمک می زند و در صورت شارژ کامل سفید می درخشد. 

یکی از مزیت های اصلی تریمر UniBlade شیائومی، تیغه سه جهته آن است که یک اصلاح صاف و دقیق و بدون دردسر را تضمین میکند. این ماشین اصلاح دارای یک شانه با قابلیت تنظیم در 14 شماره است که  از 0.4 میلی متر تا 8.0 میلی متر متغیر است. این دستگاه همچنین دارای مکانیزم قفل مسافرتی است تا از روشن شدن تصادفی آن در حین حمل و نقل جلوگیری کند.

این محصول با استفاده از تیغه متحرک با زاویه چرخش 40 درجه ای به راحتی تمامی نواحی صورت را اصلاح می کند.

داکت شارژ این محصول قابل نصب بر روی دیوار میباشد و شارژر آن قابلیت جدا سازی برای حمل و نقل را نیز دارد.علاوه بر این، تریمر دارای یک پایه مغناطیسی شارژ بی سیم (وایرلس) است که نیاز به کابل های نامرتب را از بین می برد.

این دستگاه با استفاده از  استاندارد IPX7 کاملاً ضد آب میباشد، به این معنی که می توان آن را زیر آب شستشو داد و امکان اصلاح مرطوب با فوم یا ژل را فراهم می کند.

یاسمین مرتضوی
1402/05/30
وقتتون بخیر صفر زن هم هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/31
روزتون بخیر یاسمین جان بله قابلیت صفر زن هم داره
سید فرشاد اخلاقی مدیری
1402/05/30
لطفا سنسور باد شیائومی مجددا موجود کنید.با تشکر
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/31
فرشاد جان * در تلاش هستیم تا مجدد در پیشنهاد های بعدی این محصول شارژ بشه
س لامی
1402/06/08
تجربه بنده از خرید این محصول : بعد از خرید چندین ماشین ریش تراش از جمله فیلیپس - براون و پاناسونیک ۸ میلیونی و در نهایت رجوع دوباره به تیغ ژیلت با بیم و امید این محصول رو خریدم و برای بار اول تونستم بدون هیچگونه استفاده از تیغ کاملا صورت رو صاف و تمیز اصلاح کنم. حتی گردن رو که معمولا نقطه ضعف همه ماشین های ریش تراش هست رو هم تمیز زد. البته یک مقدار نیاز به زمان و صبر بیشتری برای اصلاح داره ولی مشکلات اصلاح با تیغ برطرف میشه. ضد آب بودن و شارژ بی سیم هم بسیار کارساز هست. همچنین خوشدست هست و صدای بلندی نداره. در نهایت از مدیریت و تیم حرفه ای گلدتگ تشکر میکنم که با یک فکر درست، محصولات بروز و باکیفیت رو با قیمت معقول به دست مشتری میرسونه.
4
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/08
سلام سعید جان * این برای ما خیلی فوق العادس که شما از کیفیت خریدی که از گلدتگ داشتین رضایت داشتین و خیلی خوشحالم که همراه ما هستین داشتن مشتریانی مثل شما باعث خوشحالی گلدتگ هستش
رضا مقدم نیا
1402/06/05
چرا پیام من درج نمیشه ؟ هزار بار نوشتم لطفا تمدید
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/05
رضا جان * باید لطف کنید فقط در خواست تمدید بزنید تا در صورت موجوودی بهتون اطلاع رسانی بشه
حامد افشاریان
1402/06/10
سلام لطفا برای من مرجوعش کنین ممنون
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/11
سلام حامد جان * داخل ویژگی ها نوشتیم که بعلت رعایت اصول بهداشتی امکان استرداد این گلدتگ وجود ندارد
احسان علی مردانی
1402/10/06
موجود کنید لازم داریم شدید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/06
احسان عزیز * لطف کنید در خواست تمدید بزنید تا در صورت موجودی به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید