محصولات پیشنهادی
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
فلاسک Xiaomi Mijia
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ فلاسک مسافرتی و کمپینگ xiaomi mijia مدل MJBWH01PL است. این فلاسک 1.8 لیتری با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه برای گرم و سرد نگه داشتن نوشیدنی‌های شما طراحی شده است. سری شیاردار آن با طراحی خلاقانه علاوه بر اینکه باز و بسته کردن آن را آسان کرده، روکش فشار دادن آن با دو انگشت را راحت کرده است، ایمنی محصول را نیز بالا برده و مانع پاشش مایعات می‌شود.

فلاسک MIJIA Thermos که با مخزن داخلی فولاد ضدزنگ 316 لیتری ساخته شده و با مقاومت استثنایی خود در برابر دمای بالا و پایداری شناخته شده است، دوام و آرامش خاطر را تضمین می‌کند. علاوه بر این، دیواره داخلی آن تحت یک فرآیند الکترولیتی قرار می‌گیرد که باعث می‌شود به راحتی تمیز شود و نگهداری آن آسان باشد.

راحتی بیشتر از طریق عناصر طراحی متفکرانه قابل تشخیص است، این محصول دارای دهانه 71 میلی متری با قطر بزرگ است که تمیز کردن آسان  را تسهیل می‌کند. دسته یک تکه گرفتن راحت و قابل حمل بودن را تضمین می‌کند، در حالی که خط سطح آب تعبیه شده امکان اندازه‌گیری دقیق را فراهم می‌کند. علاوه بر این، تشک کف سیلیکونی در ته دیگ باعث پایداری و جلوگیری از لیز خوردن می‌شود.

چنانکه که گفتیم ایمنی در این قمقمه در اولویت قرار دارد، برای همین مجهز به دریچه کاهش فشار، فشار منفی را با باز کردن درب یا فشار دادن دکمه ریختن آب به سرعت از بین می‌برد، بنابراین از هرگونه حادثه احتمالی پاشش جلوگیری می کند.

فلاسک MIJIA شیائومی یک انتخاب ستودنی برای کسانی است که به دنبال یک قمقمه با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به عایق‌بندی عالی، نگهداری آسان، عملکرد کاربر پسند و اقدامات ایمنی پیشرفته اشاره کرد. ترکیب کاملی از عملکرد، راحتی و مقرون به صرفه بودن را با فلاسک MIJIA Thermos by Xiaomi تجربه کنید.

سمیرا حسنی
1402/06/11
من این فلاسک رو سفارش دادم عالی به تمام معنا،تا ۱۰ ساعت داغ نگه میداره و سر و ته می‌کنی یه قطره آب هم نمیچکه،و خییلی خوش دست هستش
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/11
سلام سمیرا عزیز * اینکه شما تا این اندازه از کیفیت محصول رضایت دارین فوق العاده هستش مرسی که نظرت رو ثبت کردی برای ما
ناشناس هوشمند
1402/05/29
لطفادوستانی که خرید کردن در مورد ماندگاری حرارت نظربدن؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/29
دوست عزیز گلدتگ * منتظر نظر کاربران برای شما هستیم
فرشته امیری
1402/06/14
خیلی شیک و زیباست..تا ۲۴ ساعت بعد هم داغیش در حدی بود که دست رو می سوزوند و نمی شد دست رو زیر آب فلاسک نگهداشت...مقدار آبی هم که از فلاسک بیرون‌میریزه خیلی زیاد نیست و کنترل شده است.اما در کل در بحث نگهداشتن دما، از فلاسکهای داخل استیل نباید به اندازه فلاسکهای داخل شیشه ای انتظار داشت..
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/14
فرشته جان * ممنونم که بعد از استفاده از محصول میزان رضایت تون رو با ما به اشتراک گذاشتین
مصطفی جلالی
1402/06/14
سلام دوبار پیام دادم و در خواست رنگ مشکی همین نمونه رو داشتم ولی ظاهرا درخواست من مورد تایید مدیر نبود به هر حال یک بار دیگه درخواست رنگ مشکی همین نمونه رو دارم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/18
سلام مصطفی جان * پیشنهادتون به تامین کننده منتقل شده و ما در تلاش هستیم تا بتونیم کالاهای پیشنهادی کاربران رو شارژ کنیم تا شما هم رضایت بیشتری داشته باشین . از صبوری شما ممنونم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید