روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
روغندان فلزی LORD
توضیحات

پیشنهاد امروز گلدتگ روغن‌دان‌ دولول است. از این روغندان برای تزریق روغن و روان‌کاری اجسام متحرک مکانیکی استفاده می‌کنند. اگر روان‌کاری در زمان و دوره‌های منظم صورت گیرد، باعث افزایش کیفیت عملکرد و عمر قطعه، وسیله یا دستگاه‌های شما خواهد شد. این نوع روغن‌دان با سه سایز ظرف به بازار معرفی شده است. این روغن‌دان فشاری، مخزنی با گنجایش 200، 300 و 500 سی سی روغن را دارد. طول لوله‌های پلاستیکی محصول، 12.5 و 12 سانتی‌متر است. با فشار دادن شستی این روغن‌دان، مایع درون مخزن از لوله‌ی آن خارج می‌شود. روغن از موادی است که همواره برای روان‌کاری از آن استفاده می‌شود. در بسیاری از لوازم که در خانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، قطعات متحرکی چون چرخ، بلبرینگ، محور، یاتاقان و... وجود دارد که پس از طی مدتی، به دلیل از بین رفتن مواد روان‌کننده کثیف شده، برای حرکت دچار مشکل می‌شوند و در حین کار صدای نامطلوبی ایجاد می‌کنند. ازجمله‌ی این وسایل چرخ‌خیاطی، کولر، دوچرخه و بسیاری از لوازم برقی هستند که لازم است هرازچندگاهی مورد بازبینی یا اصطلاحاً سرویس قرار گیرند و قسمت‌هایی که به روان‌کاری نیاز دارند، به روغن یا گریس آغشته شوند.

توجه داشته باشید، محفظه بیرونی و پمپ روغندان فلزی LORD، در کارخانه با هدف تست محصول و ماندگاری بدنه فلزی روغنکاری شده است و به همین شکل به مشتری تحویل داده خواهد شد.

 

katayoun ziraksaz
1402/06/11
با سلام و عرض ادب خدمت تمامی تیم گلدتگ من امروز تصمیم به برگرداندن روغندان داشتم چون احساس کردم کار نمیکند ، اما اخرین نکته را به کار گرفتیم یعنی از قسمتی که روغن بیرون میاد روغن داخل فرستادیم و در نتیجه کار کرد ، تجربه خودم را به اشترک گذاشتم تا اگر شخص دیگری با این مشکل روبرو شد استفاده کند ، ممنون از همگی
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/12
کتایون عزیز * از راهنمایی شما برای کاربران متشکرم
ابراهیم مرادی
1402/06/30
سلام دوستان من 300 سی سی خریدم. به نظرم کیفیتش نسبت به قیمت خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/01
سلام ابراهیم عزیز * از لطف تون ممنونم که بعد از خرید و استفاده از محصول ظرت رو برای ما به اشتراک گذاشتی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی
عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید