محصولات پیشنهادی
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
آباژور هوشمند خطی Xiaomi
توضیحات

امروز آباژور هوشمند شیائومی ZAIR در دو مدل Zair V1i و Zair V2i را در گلدتگ موجود کرده ایم. این آباژور هوشمند 20 واتی قابلیت اتصال به اپلیکیشن MIHOME و WI-FI را دارد، شما بعد از اتصال به این اپلیکیشن، با واسطه گوشی هوشمندتان، به راحتی می‌توانید با وارد کردن تنظیماتی مثل تایمر، حالت نور، کلوین (گرمی و سردی نور) و ... به تنظیمات دلخواه خود، در هر محیط و برای هر شرایطی برسید. از ویژگی های منحصر به فرد این آباژور بدنه آلومینیومی و بسیار با کیفیت آن است. بدنه‌ی قوی و آلومینیومی علاوه بر مقاومت بالا، زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

طیف نوری 2700 تا 6000 هزار کلوینی این لامپ امکان دستیابی به دو طیف نوری زرد و سفید و بیش از چهار حالت روشنایی متنوع را به شما می‌دهد. شما می‌توانید آباژور را در هر ساعتی از شبانه روز و متناسب با نور مورد نیازتان با کلیدی که بر بالای آباژور طراحی شده یا اتصال به اپ mihome تنظیم کنید. طراحی این آباژور به شکلی است که نوری یکدست و یکنواخت بی هیچ سایه روشن اضافی ایجاد می‌کند. اینمحصول به شیوه‌ای طراحی شده که نورش چشم شما را خسته و ناراحت نکند.

از ویژگی‌های خاص این چراغ علاوه بر اتصالش به گوشی‌های هوشمند، قرار داشتن سوئیچ آن در بالای لامپ با ارتفاعی مناسب است. این سویئچ به شما امکان تنظیم چهار سطح نور یعنی 25%، 50%، 75% و 100% را می‌دهد. فشار و نگه داشتن مرحله به مرحله و آرام کلوین نور را و حرکت سریع دست روی کلید میزان نور را تنظیم می‌کند.

از دیگر قابلیت‌های این آباژور شیائومی چرخشی بودن آن است. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد نور را متناسب با دیزاین یا میزان نیازتان به روشنایی بیشتر و کمتر رو به خود یا هر سمت دیگری تنظیم کنید.

راه اتصال آباژور به برق یک آدابتور است که طول آن حدود 2 متر است.

 آباژور هوشمند XIAOMI ZAIR با طراحی مینیمال و مدرن خود قابلیت استفاده در فضاهای مختلفی مثل اتاق خواب، سالن پذیرایی، محیط‌های کار و ... را دارد. به طور کلی انواع آباژورهای ایستاده دارای ویژگی‌های منحصر به فرد مخصوص به خود هستند اما در این بین طراحی بدنه این محصول اهمیت ویژه‌ای دارد چون باعث افزایش زیبایی محیط شما می‌شود. شما نیاز دارید برای محیط خود از آباژوری استفاده کنید که علاوه بر داشتن نور کافی، با انواع دکوراسیون‌های مختلف، بیشترین همخوانی را داشته باشد و با طراحی شیک آنها را جذاب‌تر کند.

 

فريبا اميدي
1402/06/15
سلام لطفا کسانی که راه اندازی کردند نحوه کانکت آن با گوشی و روشن شدن دستگاه بفرمائید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/19
سلام فریبا جان * قابلیت اتصال به اپلیکیشن MIHOME و WI-FI را دارد، شما بعد از اتصال به این اپلیکیشن، با واسطه گوشی هوشمندتان، به راحتی می‌توانید با وارد کردن تنظیماتی مثل تایمر، حالت نور، کلوین (گرمی و سردی نور) و ... به تنظیمات دلخواه خود، در هر محیط و برای هر شرایطی برسید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید