محصولات پیشنهادی
مجموعه 8 عددی آچار پلکانی ten tools
مجموعه 8 عددی آچار پلکانی ten tools
مجموعه 8 عددی آچار پلکانی ten tools
مجموعه 8 عددی آچار پلکانی ten tools
توضیحات

آچار یک سر تخت و یک سر رینگ همان طور که معلوم است. یک آچار ترکیبی از آچار دو سر تخت و آچار دو سر رینگ است. این آچار یک حلقه‌ی بسته در یک انتهای خود دارد و انتهای دیگر آن تخت است. این آچارها می‌توانند برای باز کردن پیچ و مهره‌ها با سر رینگی و سپس جدا کردن سریع آنها. با استفاده از سر تخت مورد استفاده قرار گیرند. آچارهای یک سر تخت و یک سر رینگ عموماً برای استفاده در این نوع ترکیب به کار می‌روند. لذا هر دو انتهای آنها هم اندازه هستند.

این مجموعه شامل8 عدد آچار یکسر تخت ویکسر رینگی در سایزهای 8,9,10,11,13,14,17,19 می باشد. که دسته استاندارد بوده واز جنس کروم وانادیوم هستند.

زهره موسوی
1402/07/04
بسیار عالی و کاربردی ، کیفیت متوسط روبه بالا و ظاهر تمیز و قوی ، کاملا با توجه به قیمت ارزش خرید بالایی داره و ما بسیار راضی هستیم ، ممنون از تیم گلدتگ ، سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/04
زهره جان * ما از شما ممنونیم که همراه گلدتگ هستین
مرجان علایی
1402/07/04
جنسش که عالیه من برای کادو به همسرم خریدم . من تو بازار قیمت خیلی بالاتر و بی کیفیت تر دیده بودم . راستش وقتی خریدم شک داشتم که نکنه جنسش آلیاژ باشه و بی کیفیت ولی به گلد تک شک ندارم بهترینها رو با بهترین قیمت میاره و وقتی رسید دستم دیدم خیلی با کیفیت و تمیز هست . ممنون از شما .
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/05
مرجان عزیز* از محبت تون ممنونم که اقدر به گلدتگ اعتماد دارین که مارو برای خرید هدیه اتخاب کردین و چقدر برامون ارزشمده که موفق شدیم رضایت تون رو جلب کنیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید