محصولات پیشنهادی
کورن فلکس مینی 8 عددی kelloggs
کورن فلکس مینی 8 عددی kelloggs
کورن فلکس مینی 8 عددی kelloggs
کورن فلکس مینی 8 عددی kelloggs
کورن فلکس مینی 8 عددی kelloggs
توضیحات

گلدتگ امروز کورن فلکس مینی 8 عددی رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که در برند kellogg’s  ارائه شده. کورن فلکس یکی از پرطرفدارترین صبحانه ها در سراسر دنیا محسوب شده که ترکیبی از انواع غلات مثل آرد برنج، ذرت سمولینا و گندم سبوس دار هست و مدتی است که این غلات صبحانه جایگاه ویژه ای روی میز صبحانه ایرانی ها به خود اختصاص داده است.

بعضی بچه‌ها دوست دارند این غلات را به‌تنهایی بخورند و از تردی آن لذت ببرند. اگر فرزند شما هم چنین سلیقه‌ای دارد، می‌توانید مقداری از این غلات را به‌عنوان خوراکی برای زنگ‌تفریح در کیف‌اش بگذارید.

کورن فلکس به تنهایی یا به همراه شیر، صبحانه و عصرانه ای بی نظیر است که همه افراد با هر سن و سالی آن را دوست دارند. هر وعده از این محصول خوشمزه به همراه شیر می تواند میان وعده ای مفید و مغذی به حساب آید. این محصول حاوی ویتامین D و مقدار قابل توجهی آهن هست.

کورن‌فلکس برای افراد شاغل و کسانی که نمی‌توانند صبح‌ها زمان زیادی را به آماده‌سازی صبحانه اختصاص بدهند هم بسیار مناسب است. فقط کافی است در یک کاسه به مقدار دلخواه از این غلات و شیر ریخته و صبحانه‌ی کامل، مقوی و خوشمزه‌ای را نوش جان کنید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید