محصولات پیشنهادی
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
سردوش حمام شیائومی Mijia
توضیحات

بعد از یک روز پر تنش و مملو از خستگی، یک استحمام لذت بخش می تواند نشاط و آرامش را برایمان به ارمغان بیاورد و این زمانی ممکن می شود که مشکلاتی از قبیل فشار کم آب، گرفتگی منافذ دوش، عدم پخش منظم و یکنواخت آب و… وجود نداشته باشد. بنابراین انتخاب یک سردوش حمام کارآمد و مناسب که نواقص گفته شده را نداشته باشد، اهمیت ویژه ای داشته و آرامش خاطر بیشتری را در طول استحمام با خود به همراه می آورد.

سردوش حمام میجیا مدل Diiib، در دو حالت دستی و ثابت قابل استفاده بوده و دارای سوراخ هایی سیلیکونی می باشد که سه حالت مجزا را فراهم می کند که عبارت اند از: جریان آب ملایم و تسکین دهنده، جریان پر فشار و آخرین حالت میانه ای از این دو می باشد.

طراحی ظاهری این سردوش بسیار زیبا بوده و بدنه بیرونی آن کاملاً صیقلی و براق می باشد و نصب آن به دیوار یا سقف بسیار ساده بوده و به راحتی توسط خود کاربر ممکن است. بدنه این محصول از 5 لایه تشکیل شده که هر لایه از جنس مواد متفاوتی می باشد.

این لایه ها از داخل به خارج عبارت اند از: لایه ای از جنس PVC، و لایه ای نازک از پلی استر، PVC سفید، یک لایه نقره و در نهایت لایه خارجی از جنس PVC شفاف می باشد. بنابراین با توجه به مواد به کار رفته در بدنه این محصول، می توانید بدون نگرانی بابت زنگ زدن، خش افتادن و آسیب دیدن آن، با خیالی آسوده حمام کنید.

قسمت گردن این سردوش به گونه ای طراحی شده که قابلیت چرخش 360 درجه ای را نیز فراهم می کند تا جریان آب را به قسمت های دور از دسترس نیز برسانید.

درون لوله این سردوش فیلتری قرار گرفته تا رسوبات و ذرات بسیار کوچک موجود در آب از آن خارج نشوند و به منظور تمیز شدن این فیلتر و جلوگیری از رشد باکتری ها در محیط داخلی سردوش حمام ، سوراخ های موجود روی آن به گونه ای طراحی شده اند که می توانند آب را در داخل بدنه این محصول به جریان در بیاورند تا فیلتر قرار گرفته در قسمت گردن این سردوش حمام  کاملاً از رسوبات گیر افتاده تمیز شود.

 با وجود آنکه بدنه این محصول ترکیبی از مواد مختلفی می باشد اما وزن آن تنها 200 گرم بوده و بنابراین در حالت استفاده دستی از این سردوش، هیچ گونه درد و خستگی را در دست خود حس نخواهید کرد. بزرگی قطر این سردوش حمام میجیا 12 میلی متر بوده .

فرزانه گلپایگانی
1402/05/02
نظرم رو با یکبار استفاده می نویسم . بسیار با کیفیت و با فشار کم آب هم پاشش خوبی داره و حس خوبی می گیرید .‌ ممنون از گلدتگ
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/02
فرزانه جان * ممنون از شما که همراه ما هستین و گلدتگ رو برای خرید انتخاب کردین
حمیده حیدری پور
1402/04/31
خواهشاااااا دوستانی میخرن نظراتشونو ثبت کنن ما هم در صورت شارژ محصول بتونیم راحت تر انتخاب کنیم
1
معصومه پهلوان
1402/09/25
سلام عالی بود متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/28
سلام معصومه جان* رضایت کاربران بیشتر از هرچیزی برای گلدتگ ارزشمند هستش مرسی که نظرت رو ثبت کردی
محسن سمیعی
1402/10/03
عااااالی✌️
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/04
محسن عزیز * رضایت شما بیشتر از هرچیزی مارو خوشحال میکنه
مجید ارجمندی
1402/12/20
من قیمتش رو با نمونه های مشابه بازار مقایسه نکردم شاید یه کم گرون بنظر برسه ولی فعلا که حدود یه ماه استفاده کردیم خیلی فیدبک خوبی گرفتیم ازش، قشنگ استاندارد دوش گرفتن رو بالاتر میبره از همه لحاظ هم مصرفی هم کیفی
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/21
سلام مجید عزیز * این خیلی عالیه و برای ما ارزشمند هستش که شما از کیفیت خریدتون راضی بودین و مهم تر از همه این رضایت رو برای ما به اشتراک گذاشتین
معصومه پهلوان
1402/09/16
سلام ممنون از آفرهای خوبتون. لطفا ترازو هوشمند شیائومی هم بیارید.متشکرم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/18
سلام معصومه جان * ممنونم که پیشنهاد تون رو مطرح کردی و مایل هستین محصولات مورد نیاز تون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد
مهسا مهدیزاده
1403/01/19
سلام گارانتی داره ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1403/01/19
سلام مهسا جان * خیر گارانتی نداره
MR akbari
1402/04/29
منظورتون چیه از جلوکیری از خروج رسوبات؟ اتفاقا رسوب و جرم آب باید خارج شه از دوش که نگیره بعد مدت
6
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/31
دوست عزیز * رسوبات داخل فیلتر جمع میشن که میتونین تمیز شون کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید