محصولات پیشنهادی
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
تخته شنا شیائومی Xiaomi Yunmai
توضیحات

امروزه داشتن اندام زیبا بسیار اهمیت پیدا کرده است و ورزش‌های تناسب اندام در سال‌های اخیر بسیار رونق گرفته است. ورزش بدنسازی یکی از ورزش‌های پرورش و تقویت عضلات برای رسیدن به اندامی قدرتمند و همچنین زیبا است.

در حقیقت ورزش بدنسازی بدن را عضلانی و به شکل دلخواه در می‌آورد. در این ورزش با تلفیق تمرینات ورزشی و تغذیه مناسب، عضلاتی قدرتمند و اندامی ورزیده خواهید داشت.

رفتن به باشگاه و انجام دادن تمرینات زیر نظر مربی بدنسازی شاید برای همگان امکان پذیر نباشد؛ هم زمان زیادی را از ما می‌گیرد و هم اینکه باید هزینه گزافی را پرداخت کنیم.

Yunmai یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی بزرگ شیائومی است که با تولید تخته بدنسازی شیائومی Xiaomi Yunmai YMPB-A601 Push Up Platform کمک شایانی به تقویت عضلات بالاتنه و پایین‌تنه، سوزاندن کالری و رسیدن به قدرت در خانه را به کاربران می‌کند.

پلتفرم فشاری YUNMAI YMPB-A601 شیائومی برای پمپاژ گروه‌های مختلف عضلانی در خانه طراحی شده است. این یک شبیه ساز ساده، سبک، جمع و جور و در عین حال بسیار موثر است که هم برای ورزشکاران حرفه‌ای و هم برای افراد عادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند خود را در فرم خوبی نگه دارند، مناسب است. 

برای پمپاژ گروه های مختلف عضلانی
دستگاه ورزش شیائومی YMPB-A601 از یک سطح تاشو تشکیل شده است که دارای 8 دهانه و دو دسته راحت قابل جابجایی است. تمام سوراخ‌های روی سطح کار توسط نوارهایی با رنگ‌های مختلف به هم متصل می‌شوند. هر رنگ مسئول یک گروه عضلانی خاص است. کاربر فقط می‌تواند دستگیره‌ها را در سوراخ‌های مورد نظر نصب کند و آموزش را شروع کند.
رنگ قرمز برای تقویت عضلات شانه
رنگ سبز برای تقویت عضلات سه سر بازو
رنگ آبی برای تقویت و فرم دهی عضلات سینه ای
رنگ زرد برای تقویت عضلات پشت

طراحی متفکرانه دسته‌های بلند، در ساخت تخته بدنسازی شیائومی Xiaomi Yunmai YMPB-A601 موجب شده تا فشارهای وارد شده بر عضلات تا حد امکان عمیق باشند. در حالی که بیکار هستید، در هر موقع از شبانه روز، ماهیچه‌های خود را پرورش دهید و به تناسب دلخواه برسید.

ابعاد سکو 300x180x36 میلی متر و وزن آن 1.24 کیلوگرم است. وزن سبک و ابعاد کوچک، شبیه ساز ارائه شده را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای کاری و سفر تبدیل کرده است. این پلت فرم را می توان در یک کیف قرار داد و با خود به سفر برد تا در هر زمان و هر مکان در وضعیت خوبی قرار داشته باشید و هرگز تمرین را از دست ندهید.

سطح و دسته های تخته بدنسازی شیائومی از ABS و ترموپلاستیک ساخته شده است. استفاده از مواد باکیفیت، این دستگاه ورزشی را قوی، ضد سایش و بادوام می کند. حتی با استفاده منظم نیز دوام قابل اعتمادی خواهد داشت.

. رنجبر
1402/04/21
سلام قیمتش خیلی بالاست
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/24
سلام خانوم رنجبر عزیز * ما برای اینکه کاربران با اطمینان بیشتر خرید ثبت کنن همیشه تضمین بهترین قیمت رو دادیم شماهم اگر مایل به استفاده از این محصول هستین با خیال راحت خرید ثبت کنید چون قیمت ارائه شده توسط گلدتگ پایین ترین قیمت نسبت به سایت های مشابه هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید