محصولات پیشنهادی
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
دستگاه آبمیوه گیری مرکبات بدون پالپ Xiaomi mini slow juicer
توضیحات

خوردن آبمیوه طبیعی در هر فصلی و در هر سنی که هستید لذت بخش و گواراست. به خصوص که خوردن آبمیوه برای کودکان و افراد مسن راحت‌تر از خوردن خود میوه است. خوردن یک لیوان آبمیوه طبیعی می‌تواند انرژی از دست رفته شما را برگرداند و شما همچنان سرحال و پرانرژی شوید.
با این اوصاف می‌توان گفت که دستگاه آبمیوه‌ گیری یکی از متداول‌ترین لوازم‌خانگی است که در هر خانه‌ای نیاز آن احساس می‌شود و البته به خاطر جاگیر بودن بعضی از محصولات، باید به نوع آبمیوه‌گیری که تهیه می‌کنید، خوب دقت کنید.

پیشنهاد امروز گلدتک این آبمیوه‌گیری سبک و راحته، شما همین حالا می‌تونین آبمیوه‌گیری Xiaomi مدل BJ08 یا BJ08D رو به سبد خریدتون اضافه کنین، محصولی که خیلی سبکه و جمع و جور و راحته، مدل برقی با توان 80 وات کار می کنه و مدل شارژی با توان 60 وات. از دیگر ویژگی‌های اون میشه به ولتاژ 220 ولت و فرکانس 50 هرتز و ظرفیت پارچ اشاره کرد.

دستگاه آبمیوه‌گیری مینی جویس قادر است آب انواع میوه و مرکبات و سبزیجات را بگیرد و با جداسازی مخزن تفاله از آبمیوه می‌توانید از طعم واقعی آبمیوه طبیعی لذت ببرید.

دستگاه آبمیوه‌گیری مینی جویس شیائومی با جونده مارپیچ حداکثر بازدهی را داشته و حداقل اکسیداسیون را  و به این ترتیب بیشترین مواد مغذی ذخیره شده را به خوبی آسیاب می‌کند و می‌تواند تا 90 درصد آب میوه را استخراج کند. برای حفظ طعم میوه‌ها و سبزیجات نیازی به اضافه کردن آب نیست.

آبمیوه‌گیری آهسته‌ی جونده‌ی جمع و جور، مجهز به تراشه‌های حفاظتی هوشمند است که باعث می‌شود بعد از هر 10 دقیقه کار به طور خودکار متوقف شود. فناوری حذف نویز موجب شده تا هنگام کار صدای کمتری داشته باشید (سرعت چرخش آهسته برای کاهش اکسیداسیون و حفظ مواد مغذی است.)

دستگاه آبمیوه گیری مینی جویس می‌تواند آب اکثر میوه ها و سبزیجات نرم را استخراج کند. مناسب برای انواع مواد غذایی نرم مانند: کرفس، هندوانه، پرتقال، اسفناج و غیره است و قادر است انواع خوراکی دیگر مانند: سیب، زنجبیل، کلم پیچ و غیره را آبگیری کند. شیائومی با طراحی جداگانه مخزن تفاله موجب شده تا شما از طعم واقعی آبمیوه لذت ببرید (برای استفاده بهتر می‌توانید به جدول راهنمایی که در دفترچه برای انواع میوه‌ها وجود دارد مراجعه کنید).

هنگام استفاده  از این محصول میوه‌ها را خوب خرد کنید و از این آبمیوه گیری برای گرفتن آب هویج استفاده نکنید.

این دستگاه بدون پالپ است.

طراحی مونتاژ تک لمسی آبمیوه‌گیری شیائومی به شما این امکان را می‌دهد تا قطعات آبمیوه‌گیری را در چند ثانیه جدا کنید. شستشوی آن بسیار راحت است و نه تنها با دست بلکه می‌توانید با خیال راحت در ماشین ظرفشویی قرار دهید و کار شستشو را آسان‌تر کنید.

 

بیتا عسگری
1402/05/15
من رنگ سفید این دستگاه رو سفارش دادم، به عنوان یه آبمیوه گیری یک نفره خیلی کاربردیه. تا الان برای کرفس و سیب و هلو استفاده کردم و راضی هستم. اگه میوه و سبزیجات رو با قطعات کوچیک توش بریزین خیلی راحت و سریع کار میکنه ولی در کل پروسه طولانی تری نسبت به دستگاه های متداول آبمیوه گیری سانترفیوژی داره، در عوض شستن و تمیز کردنش راحت تره. پرتقال و لیمو رو هم باید پوست بگیرین ‌و تکه تکه توش بندازین. میگن دستگاه های سانترفیوژی چون به میوه حرارت میده باعث میشه ویتامین هاش از بین بره ولی دستگاه هایی که تحت فشار آبمیوه میگیرن (مثل همین مدل) خواص میوه و سبزیجات رو حفظ میکنن.
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/17
سلام بیتا جان * از لطف شما بی نهایت ممنونم که بعد از استفاده از دستگاه نظرتون رو درباره مرحله به مرحله برای ما به اشتراک گذاشتین نظر شما باعث مییشه تا سایر کاربران هم خرید خیلی بهتری داشته باشن
میترا Gh
1402/04/20
سلام. اندازه مرکبات برای این دستگاه فرق می کنه یعنی امکان آب گیری از لیمو ترش های کوچک تا پرتقال رو داره؟ اگه امکان داره عکس از نحوه قرار دادن پرتقال در دستگاه بذارید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/21
سلام میترا جان بله برای پرتقال هم مناسب هستن اما باید پرتقال رو تا حد ممکن خورد کنید
ساحل اسماعيلي
1402/04/26
سلام لطفا کاور لوازم برقی مثل چرخ گوشت و … هم موجود نمایید
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/26
ساحل جان * کالاهایی که کاربران استقبال زیادی ازشون دارن و در خواست دارن تامین کننده سعی میکنن که شارژ کنن از این کاور ها استقبال زیادی نشده اما باز هم تلاش مون رو میکنیم تا شارژ بشن
رزیتا تهرانی
1402/06/08
خواهشمندم دستگاه اسیاب برقی کوچیک هم بیارید، ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/08
رزیتا جان * ممنونم از پیشنهاد خوب تون نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد
رضا مرشد
1402/08/13
سلام این آبمیوه گیری برای گرفتن آب انار و هندوانه و انگور عالیه. برای بقیه میوه ها خیلی کارآیی ندارد.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/08/15
سلام رضا جان * از پیشنهادتون ممنونم
بهروز رجبي
1402/05/07
سلام لطفا عصاره گیر با قابلیت گرفتن آب میوه مثل هویج رو موجود کنید ممنونم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/07
سلام بهروز جان * خیلی پیشنهادتون خوب بود نظر شما به بخش فروش منتقل شد
زهرا راضی
1402/12/20
سلام گلدتگ جان لطفا آبمیوه گیر آسانسوری و آب مرکبات گیر دستی بیارین
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/12/20
سلام زهرا عزیز * ممنونم که پیشنهاد تون رو مطرح کردی و مایل هستین محصولات مورد نیاز تون رو از طریق گلدتگ تهیه کنید پیشنهاد شما به تامین کننده گلدتگ منتقل شد
میترا Gh
1402/04/21
ممنون. باید پوست پرتقال یا لیموترش رو بکنیم و بعد داخل آبمیوه گیری بریزیم؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/24
سلام بله میترا جان
رضا انصاری
1402/06/27
سلام هویج رو هم میشه تیکه کوچک کرد داخلش ریخت؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/27
سلام نه رضا جان برای هویج مناسب نیستش !

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید