محصولات پیشنهادی
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
تقویت کننده Wi Fi شیائومی Mi Wi-Fi Range extender Pro
توضیحات

تقویت کننده های آنتن  Wi-Fi  راه حلی برای کسانی است که مودم خود را در محیطی به کار می برند که احتمال ضعیف شدن سیگنال  Wi-Fi  مودم زیاد است. کم شدن سیگنال  Wi-Fi  مودم موضوع عجیبی نیست. دیوارهای خانه جزو بزرگترین موانعی است که باعث می شود این اتفاق بیافتد. شیائومی با تولید تقویت کننده Xiaomi Mi Wi Fi Repeater Pro توانسته مشکل بسیاری از افراد را به راحتی  و با هزینه کمتری نسبت به یک مودم حل کند.

تقویت کننده وای فای شیائومی دارای دو آنتن قوی می باشد که پس از اتصال به پریز برق می تواند با استفاده از آن ها سرعتی تا 300Mbps را تجربه کنید. نحوه ی راه اندازی این تقویت کننده  Wi-Fi  نیز بسیار ساده می باشد. کافیست این گجت جالب  را به پریز برق متصل کنید و سپس با نرم افزار Mi Home  به آن متصل شوید و تنظیمات لازم را انجام دهید. تقویت کننده آنتن  Xiaomi Mi Wi Fi Repeater Pro می تواند تمام سیگنال های وای فای رمزنگاری شده توسط WPA/WPA2 که با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کنند را تقویت کند و موج سیگنال را افزایش چشمگیری دهد. 

دوشاخه ی این تقویت کننده  Wi-Fi  Xiaomi Mi Wi Fi Repeater Pro از نوع EU می باشد و برای استفاده از آن در پریزهای ایران نیاز به تبدیل نیست.

 تقویت کننده  Wi-Fi  شیائومی وزن بسیار سبک و راحتی دارد که می توانید به راحتی و در هر جایی آن را حمل کنید و همچنین از ظاهر بسیار ساده و جذابی بهره مند است که به شما اجازه می دهد تا آن را در هر جایی قرار دهید. از ویژگی های محصولات سری می شیائومی می توان به ظاهر ساده و مینیمال آنها اشاره کرد که به راحتی در هر جایی چشم نوازی می کنند. برای شیائومی Mi wi-fi range extendor Pro گلوبال یک دکمه به منظور خاموش و روشن تعبیه شده است و کار با آن بسیار ساده و راحت است. نشانگر LED تعبیه شده در قسمت رویی این دستگاه نیز به شما اعلان می کند که تقویت کننده وای فای شما روشن و یا خاموش است. این تقویت کننده بی نظیر شیائومی از استاندارد IEEE 802.11 پیروی می کند. همچنین این دستگاه بی نظیر به شما اجازه می دهد تا بتوانید فضای تحت پوشش خود را حد زیادی افزایش دهید و از لذت کار با آن در مکان گسترده تری بهره مند شوید. کیفیت بسیار بالا و کارایی به همراه قیمت مناسب و بی نظیر سبب شده است تا این محصول ساخت شیائومی به یکی از پرطرفدار ترین تقویت کننده های وای فای در سراسر جهان تبدیل شود و طرفداران زیادی داشته باشد.

پایداری اینترنت و سرعت مناسب آن می‌تواند در سریع‌تر شدن روند کارهای شما بسیار موثر باشد و از ضروریات است. این تقویت کننده خیلی خوب کار خودش را انجام می‌دهد و سرعت انتقال داده‌‌های ‌آن تا 300 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. نه فقط برای خانه بلکه برای محیط‌های کاری و بزرگ‌تر هم می‌توان از این دستگاه استفاده کرد. حتی می‌توان از چند تقویت کننده استفاده کرد بدون این که در کار هم اختلالی پیش بیاورند. می‌توانید در گلدتگ مناسب‌ترین قیمت تقویت کننده وای فای شیائومی مدل Xiaomi Mi Wi-Fi Extender Pro را سفارش بدهید.

تقویت کننده WiFi شیائومی مدل Mi wi-fi range extendor Pro گلوبال در ابعاد 80x54x70 میلی متر عرضه شده است که بسیار محصول کاربردی و بی نظیری محسوب می شود. 

بهروز رجبي
1402/03/28
سلام این مدل با فرکانس 2.4 کار می کنه و حداکثر سرعتش 300 مگه لطفا فرکانس 5G رو هم بیارید که بشه با سرعت 1200 مگ کار کرد. ممنونم
0
مسعود عبدالهی
1402/03/30
سلام، متاسفانه من نمیتونم از دستگاه استفاده کنم، به هیچ عنوان به مودم وصل نمیشه، آیا کسی تونسته استفاده کنه؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/30
سلام مسعود جان نظرتون رو تایید میکنم تا کاربرانی که استفاده کردن راهنمایی تون کنن
محسن سمیعی
1402/03/31
سلام لطفا مودم شیائومی هم تو لیست سفارشات بذارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/31
سلام محسن عزیز * نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این محصول رو هم در پیشنهاد های بعدی داشته باشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید