محصولات پیشنهادی
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin
توضیحات

در گرمای تابستان و در سرمای زمستان همیشه نیاز است تا دما و رطوبت خانه کنترل شود، شاید هرکسی به این قضیه اهمیت ندهد اما اینکار علاوه بر تاثیری که روی سلامتی دارد در مصرف منابع غیرقابل جایگزینی چون برق، گاز و حتی آب تاثیر به سزایی دارد. اگر شما کودکی در منزل دارید مسلماً نباید دمای هوا بیشتر یا کمتر از حدی مشخص برود. در گذشته برای اینکه بتوانند این بالا و پایین شدن دما را کنترل کنند از دماسنج استفاده می کردند، جدا از اینکه دماسنج های جیوه ای خیلی هم دقیق نیستند نمی توان هرلحظه به دماسنج سر زد و دما را بررسی کرد. برای همین شیائومی سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت  Xiaomi Youpin خود را به عنوان یک جایگزین کاربردی معرفی کرده است.

 سنسور هوشمند نمایشگر دما و رطوبت Xiaomi Youpin دما و میزان رطوبت هوای منزل را بصورت لحظه ای اندازه گیری می کند. سنسور رطوبت و دما این امکان را برای شما فراهم می سازد که معیارهای فیزیکی مانند دما و رطوبت را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کنید. در واقع این محصول به طور همزمان هم امکانات دماسنج و هم رطوبت سنج را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین با این دستگاه امکان اندازه گیری دما بین -50 درجه سانتی گراد تا +70 درجه سانتی گراد (-50 درجه فارنهایت تا +158 درجه فارنهایت) و رطوبت از 10%RH - 99% RH درصد میسر است. به همین دلیل امکان استفاده از آن در هر محیطی از جمله خانه، محل کار، کارخانه و آزمایشگاه نیز وجود دارد.

دماسنج و رطوبت سنج  در قالب یک نمایشگر مربعی شکل با اندازه 29 میلیمتر در  29 میلیمتر عرضه می شود. LCD بکار رفته در این صفحه نمایش اطلاعات تحلیل شده توسط دستگاه را به شما نشان می دهد. برای مثال روی این نمایشگر علاوه بر نمایش دمای هوا میزان رطوبت محیط نیز به نمایش در می آید.

لازم به ذکر است که به دلیل عدم نیاز سنسور به برق امکان استفاده از آن در هر مکانی مانند داخل خانه و اتومبیل وجود دارد. شما حتی می توانید این وسیله را داخل کوله پشتی خود به همراه داشته باشید و در هر مکانی از آن بهره ببرید.دقت اندازه گیری بسیار بالای این دماسنج و رطوبت سنج یکی از مزایای آن به شمار می رود. به طوری که این محصول نسبت به تمام فاکتورهای محیطی واکنش نشان می دهد.

سام مقدم
1402/04/30
در واقع این شیائومی یوپین بستری است برای فروش محصولات شرکت‌های ثالث که توان فروش محصولات با کیفیت خود را ندارند. شیائومی از طریق یوپین محصولات این شرکت‌های ثالث را به فروش می‌رساند. این محصولات به طور مستقیم با نظارت برند شیائومی وارد بازار می‌شوند.
0
مریم صادقی نژاد
1402/04/28
لطفا اونایی که خریدین نظر بدین که خوب هست یا نه؟
3
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/31
مریم جان * نظر شمارو تایید میکنم تا کاربرانی که کالا رو خریداری کردن و به دست شون رسیده نظرشون رو ثبت کنن تا کاربران عزیز گلدتگ هم بتونن خرید بهتر و دقیق تری داشته باشن
سام مقدم
1402/03/22
سلام، این گجت از طریق بلوتوث به گوشی هم وصل میشه یا خیر؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/23
سلام سام عزیز * خیر به گوشی متصل نمیشن
علی مشمول
1402/03/22
سلام اینکه نوشتید هوشمند یعنی به اپ و گوشی متصل میشه؟!
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/23
سلام علی عزیز * نه متاسفانه به اپ و... متصل نمیشن
حسین مهرپور
1402/08/07
دکمه روشن خاموش نداره؟ در بسته ارسالی روشن بدستم رسید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/08/09
سلام نه حسین جان * دکمه ای برای روشن و خاموش نداره !
sajad badiei
1402/03/29
سلام خوشگل و خیلی کوچک هستش
5
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/29
سلام سجاد جان * خیلی عالیه که طرحش رو دوست داشتی امیدوارم که کارایی شون هم نظرت رو جلب کنه
سام مقدم
1402/04/19
با سلام، نمیدونم چرا کامنت من رو پاک میکنید و جواب نمیدید!!! سه بار سوال کردم که برند این محصول مشخصاً کجا درج شده که خریبدار بدونه داره چی رو میخره؟ اینی که به دست من رسیده برند مشخصی نداره!
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/19
سلام سام عزیز * هر محصولی که داخل فروشگاه یوپین عرضه میبشه به اسم xiaomi youpin عرضه میشه ما هم از همین روند پیروی میکنیم. البته توجه داشته باشید که محصولاتی که بر روی فروشگاه یوپین (فروشگاه رسمی شیائومی در چین) عرضه میشند از کیفیت قابل قبولی برخوردارند و استاندارد های شرکت شیائومی رو پشت سر گذاشتند. خیلی از این برند ها مانند diib و یا hou hou به صورت آزمایشی ابتدا در فروشگاه یوپین عرضه میشند و در صورت موفقیت در فروش بعدا ها به مجموع شرکت شیائومی اضافه میشند

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید