محصولات پیشنهادی
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
جارو برقی هوشمندXiaomi Robot Vacuum E10
توضیحات

 جاروبرقی شیائومی مدل Xiaomi Robot vacuum E10 نسل جدید جاروی رباتیک اقتصادی شیائومی است که قدرت مکش آن‌ 4000 پاسکال و تقریبا دوبرابر بیشتر از نسل قبلی خود می‌باشد. الگوریتم پیشرفته این جارو با حرکت زیگزاگی موجب کاهش زمان نظافت گردیده و حدالامکان موجب عدم حرکت تکراری در برنامه نظافت میگردد.

جاروی xiaomi Robot vacuum E10 با دارا بودن  چندین سنسور پیشرفته موجوب سازگاری بیشتر با محیط های پیچیده گردیده است. یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر این جارو می‌توان به قابل تنظیم بودن مخزن آب آن اشاره کرد که در نسل های قبلی در درسترس نبود. با این قابلیت شما می‌توانید رطوبت پد جارو را با توجه به سطح مورد نظر تنظیم کنید. یکی دیگر از  ویژگی‌های این جارو می توان به باتری 2600 میلی آمپری آن اشاره کرد که در هر بار سیکل شارژ 110 دقیقه قابل استفاده خواهد بود.

جارو رباتیک E10 دارای 4حالت مکش می باشد که برای جمع آوری گرد و غبار، زباله و گرد و غبار ریز استفاده می‌شود. به دلیل سه فیلتره بودن این جارو ذرات گرد وغبار در هنگام جمع آوری در فضا پخش نمی‌شوند. قابل ذکر است که این جاروها دارای قابلیت ترسیم نقشه نمی باشند و البته توجه داشته باشید برای داشتن این قابلیت حداقل باید دوبرابر مبلغ این جارو هزینه کنید.

باید به این مورد توجه داشت که مخزن این جارو به راحتی جدا گردیده و تمییز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این جارو آن است که به راحتی قابلیت تغییر حالت تمییز کردن از جارو به طی کشیدن و یا هردو حالت را دارد. جارو رباتیک E10 می‌تواند مکان هایی که دسترسی‌شان مشکل است و یا مکان‌های نزدیک به دیوار را به راحتی تمیز نماید. این ربات سنسور تشخیص احتمال سقوط داشته و در این مواقع  از سقوط جارو جلوگیری خواهد کرد. 

همچنین این جارو رباتیک از برنامه Mi Home/Xiaomi Home پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید از راه دور به این جاروی رباتیک متصل شوید و دستورات و برنامه ریزی‌هایی که برای تمیزی خانه‌تان در نظر دارید را اعمال کنید. اگر حیوان خانگی دارید و یا کارمند هستید و در خانه وقت تمییز کردن زیادی ندارید، این جارو می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای منزل شما باشد. این جارو موهای حیوان خانگی، گرد و غبار، پرزها و زباله‌های کف خانه شما را به راحتی تمییز می‌کند.

حسن فرح منش
1402/03/20
در توضیح خانم نیلوفر این دستگاه زیگزاگی کل خونه رو جارو میکنه. امکان جالبی که داره اینه که اگر بگین زمین رو طی بکشه وقتی روی فرش برس اتومات قطع میکنه و فقط جارو میکشه - جی پی اس داخلی داره که مسافتهای طی شده رو بدونه و بهمین خاطر دقیقا برمیگرده به شارژرش که خودش رو شارژ کنه اما اختلاف قیمتهای همه گجتها به لایسنس نرم افزاری هم برمگیرده مثلا دوربین فیلمبرداری که روی سوژه فوکوس میکنه قیمتش فرق میکنه با عادی و فرقشون فقط نرم افزار نمایشی اوناست. ولی عملکرد یکیه.
0
مصطفی عبادی
1402/04/20
من این جارو رو خریداری کردم .برای فضای کوچیک مثل اطاق خواب بچه ها خوبه بشرطی که قالیچه کف اطاق رو جمع کرد .رو فرشهایی که ضخامت زیادی دارن یکم بد مسیر رو طی میکنه .کج میره .رابط کاربری برنامه گوشی خیلی روان نیست .اگر دفترچه فارسی داشت خیلی بهتر بود. من دوسش دارم قلقش دستم اومده
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/20
مصطفی جان * چقدر عالیه که مورد استفادتون قرار گرفت و از کیفیت محصول رضای داشتین ثبت رضایت شما باعث میشه تا کاربران خرید بهتری داشته باشن
نیلوفر اصلانی
1402/03/18
سلام گلی جون اگر قابلیت ترسیم نقشه نداشته باشه یعنی نمیتونی محدوده یا محدودیت نظافت براش تعیین کنی !؟ به زبون ساده از کجا میفهمه چه منطقه ای رو جارو کرده و چه منطقه ای مونده !؟ یعنی امکانش هست گیج بزنه ی منطقه رو چندبار بکشه ولی ی منطقه دست نخورده بمونه !؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/21
سلام نیلوفر عزیز * این جارو ها قابلیت ترسیم نقشه رو ندارن . اما با توجه به الگوریتم پیشرفته ، این جارو با حرکت زیگزاگی میتونه تمام نقاط رو تمیز کنه و این حرکت زیگزاگی حدالامکان موجب عدم حرکت تکراری در برنامه نظافت میگردد.
Ahmad Ghodselahi
1402/04/02
این جارو به می هوم وصل میشه برای دوستان؟ موقع وصل شدن به نتورک ارور میده،لوکیشن رو امریکا و سنگاپور امتحان کردم نشد راه حلش چیه؟
0
ادن عسگري
1402/04/14
سلام در كل از اين مدل راضي هستين افرادي كه خريدن ممنون
0
سمانه ناظمی
1402/04/15
گارانتی نداره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/04/17
سلام نه سمانه جان !
رضا سامانی
1402/03/17
سلام، نسخه گلوباله؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/21
سلام رضا عزیز بله این مدل جارو هوشمند گلوبال هستش
Shiva Jafari
1402/03/18
قابلیت ترسیم نقشه نداره چجوری جارو یا مخصوصا طی کشیدن قسمت های مخصوص رو داد ب دستگاه؟!
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/20
شیوا عزیز * این جارو قابلیت ترسیم نقشه نداره اما دارای سنسور ها قوی تر از نسل قبل خودش هست که میتونه مانع ، پله یا ... رو تشخیص بده .فرآیند طی کشیدن رو هم شما باید لطف کنید و مشخص کنید
Maedeh Norouzi
1402/03/18
سلام نسخه ی گلوبال هستش؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/21
سلام مائده جان * بله گلوبال هستن
پرستو محبی
1402/05/01
از فرش روی زمین و برعکس می‌ره ؟
0
علیرضا بیگی
1402/05/02
سلام پس از استفاده حدود یکماه محاسن: 1:مکش خوب 2:باطری مناسب 3:استفاده طی و جارو همزمان و قطع اتومات روی فرش 4:جارو و طی هم زمان حدود مساحت 130 متر خانه با یک شارژانجام میده(چون بصورت زیکزاک حرکت میکنه مساحت بیشتر میشه) 5:استفاده از اپ شیائومی برای اندروید و ios 6:نصب آسان به wifi 7:ارتفاع کم که خیلی کاربردی هست مخصوصا برای کسانی که تخت خواب پایه دار هست یا مبل ارتفاع داره از زمین 8:قیمت مناسب گلدتگ (بهترین قیمت را داشت موقع خرید البته من بالا تر خریدم حدود 8.9 تومان خریدم ) نکات منفی: 1:سنسور فاصله ضعیف 2:سنسور ضعیف در تشخیص اشیا (سنسور برخورد ضعیف عمل میکنه) 3:پیمایش الکی دستگاه بخاطر نرم افزار نسبتا ضعیف دستگاه 4:گیرکردن ریشه فرش 5:پس از گیر کردن یا stop دستگاه پایه رو خیلی بد پیدا میکنه درکل وجود سنسور ضعیف ،مسیر یابی نادرست ،پردازنده متوسط دستگاه ضعف بزرگی هست قیمت مناسب ،مکش عالی ،ارتفاع مناسب ،کارراه انداز بودن خوبه اگه کسی تا الان اطراف شما نداشته و خودتان برای اولین بار هست استفاده میکنید خوبه ولی اگه قبلا جایی دستگاه با برتری نرم افزار کارکردشو دیدید این یه مقدار گیج میزنه با هزینه حدود حداقل دو برابری این دستگاه میشه به مراتب به دستگاه روزتری گرفت بستگی به هزینه کرد شما داره
0
سامان کرمانی
1402/05/01
دوستانی که استفاده کردن. لطفا بگید با ریشه فرش مشکلی ایجاد نمی‌کنه ؟ یعنی گیر نمیکنه به ریشه‌های فرش؟ با تشکر .
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/05/03
سلام سامان عزیز * خیر مشکلی ایجاد نمیکنه
فریبا محبی
1402/05/08
به راحتی از فرش به زمین و برعکس میره.
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید