محصولات پیشنهادی
تونر اسنس ویتامین سی BIOAQUA
تونر اسنس ویتامین سی BIOAQUA
تونر اسنس ویتامین سی BIOAQUA
تونر اسنس ویتامین سی BIOAQUA
تونر اسنس ویتامین سی BIOAQUA
توضیحات

تونرها محصولات مرطوب کننده ی مایعی هستند که در واقع سطح پوست را تقویت می کنند، و باعث طراوت، شادابی و آبرسانی پوست می شوند. از تونرها برای احیا و تقویت پوست پس از پاک کردن آرایش و شست و شوی آن استفاده می شود. بعضی از تونرها با جذب رطوبت باعث مرطوب نگه داشتن پوست شما می شوند و استفاده از تونر باعث می شود تا پوست شما طراوت خود را حفظ کند. بهترین زمان برای استفاده از تونر بعد از تمیز کردن و پاک کردن آرایش از روی پوست است. اگر کیفیت و همچنین قیمت تونری که خریداری می کنید برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد ما به شما تونر ویتامین سی بیوآکوا است. زیرا این محصول با توجه به کیفیت و ویژگی هایی که داراست، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشد.

این محصول برای آقایان و بانوانی است که می خواهند پوستی سالم و شاداب داشته باشند. این تونربه کاهش لک، کوچک ترشدن منافذ و جوان شدن پوست شما کمک به سزایی می کند و همچنین باعث تنظیم ph پوست شما می شود. پوست صورت در تماس مستقیم با آلودگی ها قراردارد و بیشتر اوقات این آلودگی ها با شست و شوی صورت به طور کامل از بین نمی روند و باعث ایجاد مشکلات پوستی می شوند. تونر ویتامین سی بیوآکوا به گونه ای طراحی شده است تا کوچک ترین و سرسخت ترین ذرات آلودگی را از داخل منافذ باز پوست پاک کند. تونر روشن کننده ویتامین سی بیوآکوا(120 میل) حاوی ویتامین سی علاوه بر تمیز کردن منافذ، موجب تقویت و آبرسانی بافت پوست شده و بدلیل داشتن ویتامین سی، موجب ترمیم و جوانسازی پوست و روشن شدن آن می‌شود. این تونر به درمان آکنه و جوش نیز کمک می‌کند و سطح پوست را ضدعفونی و تمیز می‌کند.

مژگان بديعي
1402/02/24
لطفا پد آرایشی ودستمال مرطوب هم بیاورید
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/02/24
مژگان عزیز از پیشنهادتون ممنونم نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل میشه
عطیه محمدی
1402/02/24
سلام وقتتون بخیر با توجه به شروع فصل گرما میشه بیزحمت ضد عرق Absolute Dry بیارید تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/02/24
سلام عطیه جان روزتون بخیر نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این محصول رو هم در پیشنهاد های بعدی داشته باشیم

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید