محصولات پیشنهادی
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
گیره نگهدارنده گل و گیاه
توضیحات

اگر شما هم به گل و گیاه علاقه فراوانی دارید و در محل کار و یا منزل خود انواع مختلفی از گیاهان خانگی و زینتی را دارید ، حتما می دانید که برخی از گیاهان مانند انواع سینگونیوم ، انواع پاپیتال ، انواع پتوس ، فیلودندرون رونده ، انواع پیچک ، انواع موچسب ، گل ساعتی و … حالتی رونده دارند و نیاز به نگه داری دارند. گیره نگهدارنده گیاهان رونده محصولی بسیار ایده آل برای بانوانی می باشد که علاقه دارند خونه ای سبز و دلنشین و دیواری پر از گل و گیاه داشته باشند.

همان  طور که ممکن است بدانید گیاهان رونده باید راهی برایشان باشد و خودشان را به دیوار و یا جایی بچسبانند تا بتوانند بالا بروند و رشد کنند ، اما اگر این اتفاق نیفتد نه تنها رشد نمی کنند ، بلکه بعد از مدت زمان کوتاهی شاخه هایشان می شکند. گیره پتوس طرح برگ این مشکل را به راحتی حل کرده است.

این گیره ها سبز رنگ می باشند و بعد از چسباندن آن ها به دیوار منزل یا محل کار خود به دلیل رنگ سبز و این که به شکل برگ می باشند نمی شود آن ها را تشخیص داد و به نوعی با گل و گیاه ترکیب خواهند شد.

هر بسته از این محصول شامل 10 عدد گیره نگهدارنده گیاه رونده می باشد که در فروشگاه گلدتگ موجود می باشد. استتفاده از این محصول بسیار ساده و آسان می باشد به این صورت که تنها کافی است سطح جایی که می خواهید گیره را بچسبانید با یک دستمال زیر آن را از خاک و گرد و غبار تمیز نمایید و همچنین هیچ گونه لکه روغن یا این که خیس نباشد و بعد از آن با برداشتن روکش چسب آن را در محل مورد نظر خود بچسبانید

لازم به ذکر است که در هوای سرد و مرطوب قبل از استفاده با سشوار چسب ها را گرم نمایید و بعد شروع به چسباندن کنید. گیره نگهدارنده گیاهان رونده چسب دو طرفه نامرئی دارد و این چسب ها بسیار مقاوم می باشند

همچنین این گیره ها به هیچ وجه آسیبی به دیوار وارد نمی کنند ، در نتیجه اگر در ساختمان اجاره ای به فکر استفاده از این محصول هستید بابت این موضوع نگران نباشید.

و در آخر از این محصول می توانید برای نظم دادن به کابل ها و سیم هایی که معمولا در منزل برای لوازم برقی می باشند استفاده کرد و به راحتی به آن ها نظم داد

 

 

فاطمه اعظمی
1402/02/14
با سلام و تشکر از گلدتگ، وسیله کاربردی خوبیه فقط از هر 10 تا 9تا کنده شد افتاد . اصلا چسبش جون نداشت . برای گیاه خیلی سبک شاید خوب باشه. من پتوس زدم همش افتاد .
2
مهران ناسوتی
1402/04/31
من دو بسته خریدم و به تعداد زیاد به توصیه راهنمای محصول استفاده كردم و حتی زیر كارو هم تمیز كردم تا چسبندگی حداكثر بشه اما همه كنده شدن و مجبود شدم از چسب دوطرفه فوم دار برای همشون استفاده كنم.
0
علیرضا توکل
1402/02/30
طراحی گیره خوب اما متاسفانه چسب بسیار ضعیف
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/02/30
علیرضا جان * اگر فقط از چسب شون راضی ننیستین میتونین خودتون چسب دو طرفه بهشون اضافه کنبد !
زهراسادات مهدوی
1402/04/17
گیره خوبیست ولی اصلا نمی چسبه
0
مریم صادقی نژاد
1402/01/23
خواستم بگم که آفرین به تولید وطراحی گیره ی به این باحالی برای نظم دادن به گل و گیاه وکابل ها خیلی طراحیش ومدلش جالب هستش دم تولید کننده های ایرانی گرم خدا قوت وانشاالله کارتون پر خیر وبرکت فراوان روز افزون
9
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/26
سلام مریم جان از محبت تون ممنونم از اینکه نظرتون رو جلب کردیم بی نهایت خوشحالم
زهرا سمواتی
1402/02/31
سلام من خریدکردم ازحسابمم کم شده ولی جزو خریدم نیس
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/02/31
سلام زهرا جان خرید شما تراکنش خطا از سمت بانک بوده و مبلغ تا 72 اعت به حساب شما برمیگرده
خانم قربانی
1402/01/29
سلام لطفا ظرفیت خرید بنده رو افزایش بدین ، سپاسگزارم
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/30
سلام خانم قربانی جان موجودی شون تمام شده

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید