محصولات پیشنهادی
ست کامل شانه و برس
ست کامل شانه و برس
ست کامل شانه و برس
توضیحات

گلدتگ امروز ست 5 تیکه برس و شانه رو به شما عزیزان معرفی میکنه که شامل سه مدل برس مختلف،آیینه دسته‌دار و گیره مو هستش و دندانه‌ی بلند شانه‌ها باعث باز شدن راحت‌تر گره‌ها میشه.بخاطر اینکه هر کسی دوست داره برس و شونه شخصی خودش‌ رو داشته باشه،این محصول یک پکیج کاملا کاربردی بحساب میاد. 

توجه داشته باشید که این محصول کیفیت بدنه پایینی داره و تحمل فشارش هم زیاد نیست و احتمال داره که بشکنه، اما به نسبت قیمتش برای مواقع سفر یا دم‌دستی که استفاده مداوم ازشون نمیشه و امکان گم‌ شدن داره،میتونه یک پکیج کامل،مناسب و کاربردی برای استفاده شخصی باشه.

حامد کشاورز
1394/03/30
تجربه خرید من اینه که برای دختر بچه ها خوبه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/30
حامد عزیز کامنتتون خلاصه ای از توضیحات این محصول بود که ما هم ذکر کرده بودیم.یه دنیا ممنونم که وقت گذاشتی و بعداز تحویل این گلدتگ نظرت رو درموردش ثبت کردی
مهدخت قنواتی
1394/04/07
به جز مشکیش، بقیه رنگهاش قشنگه. بنفشش خیلی قشنگه.من خرید می کنم اگه شد بنفشش رو بفرستید. و اگه نبود به جز رنگ بنفش و سبز، حداقل، نفرستید و به حسابم برگشت بزنید.ترجیحا بنفشش رو بفرستید.ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/10
درود بر شما: مهدخت جان برای اینکه شرمنده شما نشیم در زمینه رنگ هیچ قولی نمیتونیم بهت بدیم عزیزم.همانطور که در سایت هم درج شده به صورت رندوم(تصادفی) هست.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید