محصولات پیشنهادی
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
ماشین اصلاح موی شارژی Xiaomi مدل LFQ02KL
توضیحات

امروزه شما می توانید در خانه به اصلاح مو سر و موی صورت بپردازید. شرکت شیائومی با تولید ماشین اصلاح Xiaomi LFQ02KL باعث شده شما با استفاده از این محصول به راحتی مو سر و صورت خود را اصلاح کنید.مواد به کار رفته در ساخت تیغه اصلی آن تیتانیوم و فلز قابل استفاده در صنعت هوافضا است که دوام بالای آن را تضمین می‌کند.ابعاد آن 4.70* 4.50*18.2 میلی‌متر بوده و وزن آن 266 گرم است و این ابعاد و وزن نشانه سبکی و کار بدون خستگی است. برای جلوگیری از آسیب هم تیغه‌ها دارای دندانه‌های گرد هستند.از استاندارد ضدآب IPX7 برخوردار بوده و تا ارتفاع یک متر به مدت 30 دقیقه آبی در آن نفوذ نخواهد کرد.

باتری پلیمری با ظرفیت 2200 میلی‌آمپرساعت در دل این محصول زیبایی شیائومی جای گرفته و با استفاده از رابط Type-C و ورودی 5V/1A می‌توانید آن را شارژ نمایید. زمان مورد نیاز برای شارژ این دستگاه پاکیزگی شیائومی 2.5 ساعت بوده و بعد از آن تا 180 دقیقه قابل استفاده است. بزرگترین حسن استفاده از این محصول قابلیت شارژی بودن آن است و دیگر سیمی مزاحم کارتان نخواهد بود.

صدای 50db یعنی به راحتی موهای دلبندت رو کوتاه کن بدون اینکه ترسی برای کودکت ایجاد کنی. این صدا از قدرت موتور با 6200 دور در دقیقه ایجاد می‌شود و نشانه ساخت علمی این دستگاه است.از دیگر ویژگی مهم ماشین اصلاح میجیا یادآوری خودکار میزان روغن در سر کاتر است و این قابلیت امکان کار راحت را برای آرایشگر و اطمینان مشتری از انجام صحیح کار کوتاهی و تزئین مو را به همراه دارد.دارای لبه با طراحی گرد است که برای استفاده راحت بوده و به پوست آسیب نمی رساند.

در این محصول میجیا سه شانه وجود دارد که هر کدام آن‌ها برای کوتاهی میزان مشخص از مو مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک شانه قابل تنظیم برای اندازه 3 تا 21 میلی‌متر، یک شانه برای 23 تا 41 میلی‌متر و شانه سوم هم شانه نازک کننده است و یک آرایشگر به راحتی می‌تواند انواع مدل‌های مو را روی موی مشتری خود و با توجه به سلیقه او پیاده کند.تیغه ها با کیفیت و ضد خوردگی است و نیازی به تعویض مکرر تیغه نیست.

 

 

یاسمین مرتضوی
1402/01/06
سلام لطفا صفر زن موجود کنید
3
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/07
سلام یاسمین جان * پیشنهادتون به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که این پیشنهاد رو هم داشته باشیم
محمد بکایی
1402/01/17
دستگاه خوبی هستش، برای اصلاح مو کاربرد داره ولی برای اصلاح صورت آنچنان که باید مناسب نیست، صدا و لرزش کمی دارد و برس های آن نیز با توجه به ظاهر و شکلشون می بایست با احتیاط مناسبی به دستگاه وصل و یا جدا شود.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/21
سلام محمد عزیز از لطف تون ممنونم که بعد از استفاده محصول نظرت زو ثبت کردی
عسل رئیسي
1402/01/07
سلام سال نو مبارك لطفا دوستاني كه تحويل گرفتن و استفاده كردن نظرشون رو درباره اين ماشين اصلاح بفرمايند. ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/14
سلام عسل جان سال نو ششماهم مبارک باشه * منتظر نظر کابران برای شما هستیم
هانا ماهر
1402/03/25
درود وقت بخیر لطفا صفر زن موجود کنید تشکر
2
گلدتگ
گلدتگ
1402/03/27
هانا عزیز * روزتون بخیر پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید