محصولات پیشنهادی
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
جا تخم مرغی درب دار Denzi
توضیحات

از آنجا که نگهداری تخم مرغ با توجه به شکنندگی بالا و گرد بودن شکل آن سخت است، استفاده از جا تخم مرغی می تواند در سالم ماندن آن ها کمک کند. بسیاری از یخچال های امروزی تنها به تعداد 6 عدد جای تخم مرغ را در یخچال داشته و برای تعداد بالاتر مجبور به استفادهاز باکس یخچال می شوید که هم جای بیشتری می گیرد و هم اینکه بالای تخم مرغ فضای خالی بلااستفاده می گردد.

 

برای ماندگاری بیشتر تخم مرغ در یخچال، یخچال های مغازه و باشگاه های ورزشی که مکانی برای نگهداری تخم مرغ ندارند و  یا هر مکان سرد دیگر ، این محصول بسیار کاربردی است و می تواند از شکستن و یا قل خوردن تخم مرغ جلوگیری کند. حصول دارای درب می باشد و از جنس مقاومی تولید شده است که با توجه به چنین ویژگی می توانید بدون نگرانی از شکستن تخم مرغ ها بر روی این محصول وسایل دیگری را قرار دهید. به این ترتیب از فضای داخل یخچال استفاده بهینه می شود.

 

تارا قوانلونیا
1402/01/21
لطفا اين مدل رو بي رنگش رو تمديد كنيد. ظرفهاي اين مدلي براي داخل يخچال با جنس خوب و شفاف در اندازه هاي محتلف هم اگر موجود كنيد فكر ميكنم اسقبال خوبي بشه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/01/22
سلام تارا جان خیلی پیشننهاد خوبی بود چون دز تمیز بود یخچال کاربرد زیادی دارن حتما نظرتون ره تامین کننده منتقل میشه تا مدل های متفاوت شون شارژ بشه
ATA Emami
1401/12/25
سلام خسته نباشین یکی از جاتخم مرغی ها لبه آس شکسته نمیدونم چجوری برگشت بدم آیا اصلا باصرفه هست با نه
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/12/27
سلام کاربر عزیز جهت معیوب بودن کالا یا مورد پسند نبودن آن میتوانید تا 7 روز کاری کالا خودتون را مرجوع کنید در صورت تمایل با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید