محصولات پیشنهادی
قالب جادوئی میوه POP CHEF
قالب جادوئی میوه POP CHEF
قالب جادوئی میوه POP CHEF
قالب جادوئی میوه POP CHEF
توضیحات

گلدتگ امروز محصول جدید و پرطرفدار POP Chef رو به شما ذوستان پیشنهاد میده که نمونه جدید از تولیدکنندگان chef basket هستش که دقیقا مثل همون محصول کاربردی و عالیه و طرز کار ساده و هوشمندانه ای داره که بادیدن ویدیو کاملا متوجه میشید چقدر راحت و آسون میتونید چیدمانی زیبا از میوه ها ، سبزیجات و خوراکی ها داشته باشید.

درخواست برای این محصول خیلی زیاد بود، اما از اونجایی که کاربران گلدتگ همیشه انتظار بیشترین تخفیف و بهترین قیمت رو دارند، کمی زمان میبره تا تامین کننده دسته اول کالا رو پیدا کنیم تا بتونیم با بیشترین تخفیف پیشنهاد بدیم اما خوب مثل همیشه بدون شک بهترین قیمت برای گلدتگه!

sanaz tabibi
1394/03/03
Salam khaste nabashin.man az in ghaleb kharidam.kheili bahale.faghat ghotre mive ya hendone nabayad kheili ziad bashe ke gir kone.merci goltage aziz.
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/07
سلام ساناز عزیز یه دنیا ممنون از اینکه بعد از استفاده از گلدتگ ها وقت میذاری و نظرت رو با ما و دوستای دیگه درمیون میذاری تا انتخاب بهتری داشته باشن
فاطمه یزدانی
1394/05/26
Goldtag man motasefane dir ba in sait aliiiiiii shoma ashna shodam age mishe in mahsol tamdid konid lotfan mersu
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/05/26
فاطمه جان خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادت رو تا حدی جلب کنیم که گلدتگ رو به دوستای دیگه معرفی کنی و به پیشرفت بیشتر ما کمک کنی.درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و درصورت امکان این محصول تمدید میشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید