محصولات پیشنهادی
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
سبد رخت چرک تاشو
توضیحات

سبد رخت چرک سبدی است که برای جدا کردن لباسهای کثیف از تمیز و جلوگیری از انتقال آلودگی آنها به محیط اطراف بکار میرود. از این سبد میتوان علاوه بر نگهداری لباسهای کثیف برای نظم دادن به فضای داخل اتاق خواب یا آشپزخانه نیز استفاده کرد. این وسیله یکی از وسایل بهداشتی مورد نیاز و موجود در هر خانه ای است.سبد لباس را معمولا داخل حمام یا اطراف ماشین لباس شویی قرار داده و لباس های کثیف را داخل آن میگذارند.

با این کار از ایجاد بی نظمی و شلوغی فضا جلوگیری شده و لباس های تمیز و کثیف به راحتی از یکدیگر تفکیک میشوند. این سبد در مدل گرد و استوانه ای طراحی شده است. جنس بکار گرفته شده برای ساخت این محصول پارچه می باشد که نه تنها از مرغوبیت بالایی برخوردار است بلکه دارای طرح های زیبا و خاصی نیز می باشد. علاوه بر این، استفاده از دوخت با فواصل کوتاه و استفاده از نخ محکم، مقاومت این سبد را در برابر وزن بالای رخت چرک ها نیز افزایش داده است. وجه تمایز این سبد لباس چرک با دیگر محصولات مشابه خود، دسته تعبیه شده برای این محصول می باشد. دسته های پارچه ای  که در تصویر به صورت واضح مشخص است، موجب سهولت در حمل سبد می شود. شما میتوانید این محصول را جهت نگهداری از رخت چرک های خود در رختکن حمام و سرویس بهداشتی استفاده نمائید.

رکسانا رضاییه شاد
1402/02/10
من دو تا ازینا خریدم یکی بزرگ و یکی هم کوچیو برا پسرم به حدی شیک و خوبه هرکی اومده خونمون پرسیده از کجا خریدم
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/02/11
رکسانا جان * چقدر خوب که برای کارایی های مختلف ازشون استفاده کردین و چقدر عالی که تا این اندازه از کیفیت شون استقبال کردین

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید