محصولات پیشنهادی
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
اسپری مو کاسپین
توضیحات

اغلب افراد برای حالت دادن موها و زیبایی بخشیدن به آن‌ها از محصولات حالت دهنده برای مو استفاده می‌کنند. استفاده از این سری محصولات برای مو مسئله جدیدی نیست و از دیرباز در بین عموم مردم رواج داشته است. در گذشته اغلب با روغن‌های متفاوت به اینکار می‌پرداختند، اما امروزه شاهد مواد شیمیایی هستیم که مصرف طولانی آن آسیب به مو را به دنبال دارد. در نتیجه انتخاب اسپری‌های مو کاسپین که هیچ گونه مواد مضری در ترکیبات خود ندارد، هم آسان‌تر است هم بی ضررتر. امروز گلدتگ انواع اسپری مو کاسپین رو به شما پیشنهاد میده که برای انواع مومنسبه و در 4 مدل ارائه شده. حجم اون 250ml هست که از امروز میتونید به سبد خریدتون اضافه کنید.

 

سام مقدم
1401/12/23
در جواب دوستمون که پرسیدن این اسپری همون تافت هستش باید بگم که تافت یک برند آلمانی (شوارزکوف) و جزو بهترین اسپری های مو هستش که بدلیل نوسانات قیمت دلار متاسفانه خریدش دیگه برای هرکسی امکان پذیر نیست. برند کاسپین هم یه اسپری مو ایرانی هستش که البته جزو خوش نام ها بین برند های ایرانی بوده ولی از نظر کیفیت فاصله ی زیادی با برندهای خارجی نظیر تافت و نیوا و... دارد.
5
گلدتگ
گلدتگ
1401/12/24
ممنونم از راهنمایی دقیق و کامل تون
زهره ر
1401/12/12
بدترین خرید من مدل براق کننده و کراتین طبق توضیحات نوشته شده توسط گلدتگ خریدم ولی متاسفانه اصلا هیچ کارایی نداره و فقط تافت معمولی هست اگر امکان مرجوعی داشت هردوتاش مرجوع می کردم
2
گلدتگ
گلدتگ
1401/12/16
سلام زهره جا خیلی شرمنده شما شدیم که از کیفیت شون راضی نبودی و مورد استفادتون قرار نگرفت !
سمیه حسینی
1401/11/23
سلام گلدتک عزیز این اسپری ها همون تافت هستش؟
2
گلدتگ
گلدتگ
1401/11/24
بله دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید