محصولات پیشنهادی
دستکش صنعتی آريا کار
دستکش صنعتی آريا کار
دستکش صنعتی آريا کار
دستکش صنعتی آريا کار
توضیحات

دستکش لاستیکی آریا کار تولید شده از لاتکس طبیعی می باشد. این دستکش کار دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و در واقع می توان گفت که خوش دست می باشد . یکی از ویژگی های این دستکش آریاکار دوام و طول عمر بالای آن است.

از دستکش صنعتی آریا کار می توان برای انواع محیط های کاری استفاده کرد و مانع از آسیب دیدن دستها و یا سایش انگشتان شد. شرکت سازنده ی این دستکش لاستیکی محصول خود را از نظر کیفیت و کارایی گارانتی کرده است. این محصول ساخت شرکت آریا کار می باشد و در رنگ بندی های مختلفی تولید شده و کاربر میتواند بنا به نیاز خود در محیط کار رنگ مناسب را انتخاب نماید.

این محصول دارای یک پوشش پنبه ای بوده که موجب راحتی بیشتر کاربر و عدم ایجاد حساسیت پوستی می شود. کف دست ها و رویه ی دستکش به رنگ مشکی بوده و ساق دستکش آریا کار به رنگ آبی می باشد. این محصول در اندازه ی L تولید شده است. سه لایه بوده و برای کارهای روزانه و ساختمانی بسیار مناسب می باشد. اندازه ی ساق این دستکش ایمنی 30 سانتی متر بوده و به خوبی قسمت ساعد را پوشش می دهد.

دستکش صنعتی آریا کار دارای وزنی معادل 251 گرم است و مناسب استفاده برای مواد شیمیایی خشک و مصارف عمومی می باشد. برای حفظ کارایی بهتر دستکش آن را در نور مستقیم آفتاب قرار ندهید و در هنگام شستشو، دستکش را با حوله خشک کرده و آن را در محلی که دمای آن بالاتر از 35 درجه سانتی گراد نباشد قرار بدهید. دقت کنید که نباید این دستکش در تماس با مواد پارافینی ، مواد نفتی و روغن های معدنی قرار گیرد.

از دستکش لاستیکی آریا کار در انجام کارهایی مانند باغبانی، ساختمان سازی، لوله کشی، کار با مواد شیمیایی خشک، خدمات شهری، تاسیساتی،نظافت، بسته بندی و جابه جایی و … استفاده می شود.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید