محصولات پیشنهادی
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
مسواک زغالی دوقلو Colgate
توضیحات

اگه شما  از اون دسته افرادی هستید که به سلامت و زیبایی دندانهای خودتون اهمیت میدید پیشنهاد امروز گلدتگ رو از دست ندید. مسواک زغالی دوقلو Colgate پیشنهاد امروز گلدتگ به شما عزیزان هست که  مهمترین ویژگی های این مسواک آن است که الیاف آن تقریبا ۱۷ برابر نازک تر از مسواک های معمولی است . بنابراین بسیار بهتر از مسواک های معمولی می تواند به شیارهای موجود در میان دندان ها و لثه ها نفوذ کرده . تمام فضاهای خالی موجود را کاملا تمیز کند . تمام باکتری ها و پلاک های تشکیل شده .در فواصل میان دندان ها و لثه ها را از بین ببرد.

بعلاوه نوک این الیاف به شکل نامحسوسی گرد است .که میزان آسیب رساندن به مینای دندان و یا خراش دادن لثه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. وبنابراین از آسیب هایی که ممکن است. در اثر مسواک زدن برای دهان و لثه ها به وجود آید پیشگیری می کند. از این رو این نوع مسواک برای افرادی که لثه های حساس دارند بسیار مناسب است. از دیگر ویژگی های این مسواک آن است که سَری بسیار باریکی دارد که سبب می شود. مسواک بر روی دندانها به خوبی حرکت کند . به راحتی بچرخد و در نتیجه فضاهای غیر قابل دسترس دهان و تمام سطح دندان ها به راحتی قابل تمیز شدن هستند. در واقع استفاده از مسواک زغالی کلگیت به شما کمک می کند تا از پاکیزگی عمیق و کامل دهان و دندان های خود لذت ببرید.

ترانه رنجبر
1401/10/13
مسواک بسیار خوبیه بخاطر نازکی بافت در لابلای دندان‌ها نفوذ میکنه و تقریبا شبیه نخ دندان عمل میکنه ...امیدوارم مجددا شارژ بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/10/13
ترانه جان ما تلاش مون رو میکنیم تا مجدد شارژ بشه
سام مقدم
1402/09/09
سلام، اين مسواك اصلي هستش يا كپي؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/09/11
سلام سامان جان * طرح هستش

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید