محصولات پیشنهادی
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
بخاری برقی هوشمند شیائومی Mijia Mi Smart Space Heater S
توضیحات

اهمیت سیستم گرمایشی برای هر فردی کاملاً محسوس و برجسته است، مخصوصاً در فصول سرد سال این موضوع جدیت بیشتری را از افراد طلب می کند. روش ها و دستگاه های مختلفی برای استفاده و گرم کردن محیط خانه و اتاق وجود دارد که هر کدام روش عملکردی خاصی دارند؛ اما شیائومی از نوآوری خود برای هیترهای خانه نیز بهره جسته و کمک گرفته تا عملکرد و کاربری راحت تری را برای شما ایجاد نماید که امکان استفاده راحت تری را در اختیارتان بگذارد. هیتر برقی شیائومی Xiaomi Mi Smart Heater S با هوشمندی خود قابلیت های خوبی را در اختیار کاربران قرار داده است که استفاده از آن را بسیار کاربردی و لذت بخش می کند.

بخاری هوشمند شیائومی Heater S دارای یک بدنه با پوشش فویل آلومینیوم است که به شما مزایایی نیز خواهد داد که به آن ها اشاره خواهیم کرد، اما شاید از مهمترین این ویژگی های مقاومت خوبی است که برای هیتر ایجاد کرده است. ضمناً این بخاری با پوشش خود در برابر آب و رطوبت نیز مقاومت دارد و از استاندارد IPX4 برخوردار است که محدودیت استفاده از آن را برای کاربر کم خواهد کرد. بدین سبب شما می توانید غیر از محیط اتاق و بخش های مختلف خانه، از آن در حمام و دستشویی نیز استفاده نمایید و فضای آن جا را گرم نمایید.
این هیتر ابعادی برابر با 780×216×526 میلی متر دارد و وزن آن هم 5.7 کیلوگرم است. بنابراین برای استفاده از آن در محیط های مختلف باید به این نکته توجه داشته باشید و ابعاد آن را مورد نظر قرار دهید.
هیتر روی دو پایه قرار می گیرد که به انتهای آن وصل می شود و آن ر ا نگه می دارند. همچنین توجه داشته باشید که برای ریست کردن دستگاه، باید حدود 6 ثانیه کلید آن را نگه دارید.


2 کلید کنترلی روی این دستگاه قرار داده شده است که می توانید با آن ها هیتر را روشن و خاموش کرده و دمای آن را تنظیم نمایید. داشته باشید.
یک کلید هم برای امکان قطع و وصل جریان کلی برق برای هیتر در کناره آن قرار داده شده است.

برای استفاده باید به چند نکته توجه داشته باشید؛ بدنه این هیتر با استفاده در طولانی مدت، داغ می شود و نباید به آن دست بزنید و یا چیزی روی آن قرار دهید تا از پیشامد هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنید. شیائومی Xioami Heater S دارای یک میله دستگیره مانند است که می توانید حوله، لباس و... را روی آن بگذارید و به این صورت آن ها را خشک کنید. نکته قابل ذکر برای این میله، بسیار اهمیت دارد! «نباید از این میله به عنوان یک دستگیره جهت حمل بخاری استفاده نمایید.» و توجه داشته باشید که خود میله نیز به مرور دمای بیشتری را خواهد داشت.
به گفته شیائومی، این هیتر از قابلیتی برخوردار است که طی آن اگر دمای Mi Smart Space Heater S بیش از حد بالا رفت، یا اگر بدنه در قسمتی قرار گرفته بود که زاویه دار بود و باعث بالا رفتن بیش از حد دما در محدوده ای خاص می شد، هیتر به طور اتوماتیک خاموش خواهد شد.
توان مصرفی دستگاه برابر با 2200W است و انرژی آن از طریق یک کابل به صورت مستقیم از برق شهری تأمین می شود.

بهزاد غلامی
1401/09/18
سلام خیلی وقته منتظر موجود شدن تلویزیون هستیم..ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/19
سلام دوست عزیز درحال حاضر برنامه ای برای شارژ این محصول نداریم متاسفانه
Sahar Arbabi
1401/09/19
اقا چطور ممکن الان م‌جود شد الان هم موجودی تمام شده سایت مشکل داره؟؟؟؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/19
دوست عزیز کالا موجود بود اما چون استقبال از محصول زیاد هستش موجودی شون سریعا تموم میشه
nazanin razban
1401/09/19
آیا دستگاه دارای فن هست ؟
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید