محصولات پیشنهادی
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
دوربین هوشمند فضای باز شیائومی مدل IMILAB EC4
توضیحات

 

پیشنهاد امروز گلدتگ دوربین نظارتی شیائومی Xiaomi IMILAB EC4 Wireless Outdoor Security هست که استفاده از دوربین‎های نظارتی در خیلی از مکان‌ها به یک امر ضروری تبدیل شده و راهی برای جلوگیری از مشکلات و دردسرهای احتمالی است. دوربین‌هایی زیادی توسط برندهای مختلفی تولید شده و یکی از این برندها، کمپانی شیائومی است. این شرکت با عرضه دوربین نظارتی با عنوان تجاری Xiaomi IMILAB EC4 Wireless Outdoor Security سعی کرده نیاز کاربران خود به یک دوربین کاربردی را برطرف کند.

طراحی ظاهریی

یک دوربین نه فقط باید کارایی مطلوبی را اائه دهد بلکه با داشتن ظاهری زیبا هم می‌تواند نقش خوبی در زیبایی و دکور اطراف ایفا کند. این دوربین با داشتن رنگ سفید و ظاهری زیبا با رنگ سفید، جلوه و نمایی بسیار جذاب را به محل داده و باعث زیبایی آن می‌شود. لنز دوربین هم به صورت کاملا حرفه‌ای و زیبا درون یک قاب مشکی جای داده شده است. ابعاد آن 82*86.8*50 میلی‌متر است و جای کمی را اشغال می‌کند.

قابل نصب در مکان‌های بسته و باز است و می‌توانید به راحتی آن را روی دیوار نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید. زاویه دید در این دوربین به راحتی قابل تنظیم است و کافیست بازوی آن را در حالت مورد نظر قرار دهید و زاویه‌ای مناسب ایجاد کنید.

بعلاوه دارای یک میکروفون در جلو و یک بلندگو در پشت و امکان مکالمه دوطرفه را برایتان فراهم می‌کند. همچنین از نور LED هم برخوردار است.

مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی

استاندارد ضدآب IP66 به آن تعلق گرفته و تمامی قسمت‌های ثابت و متحرک آن کاملا در برابر نفوذ آب با فشار زیاد و گردوغبار محافظت شده‌اند. تحمل دمایی آن بین دمای -20 تا 50 درجه سانتی‌گراد است و قابل استفاده در تمام فصول است.

ارائه تصاویر رنگی حتی در تاریکی مطلق

این دوربین جدید شیائومی دارای رزولوشن 1440×2560 2.5K بوده و تصاویری باکیفیت و حداکثر وضوح را به شما می‌دهد و مشکل تاخیر در تصویربرداری را رفع کرده است. همچنین دیافراگم بزرگ F1.6 می‌تواند جزئیات دقیق تصاویر را ارائه دهد.

 

حالت تصویربرداری رنگی در شب هم از ویژگی دیگر این دوربین است؛ علاوه بر ویدئوی استاندارد شب سیاه و سفید، می‌تواند در تاریکی مطلق تصاویری رنگی را ارائه دهد. بعد از تشخیص حرکت در شب، بلافاصله نور LED در جلو فعال می‌شود. شما می‌توانید به صورت دستی هم آن را روشن کنید.

ذخیره تصاویر

از کارت حافظه MicroSD قابل ارتقا تا 64 گیگابایت پشتیبانی کرده و به راحتی تصاویر را می‌توانید روی کارت حافظه ذخیره کنید. دوربین بی‌سیم شیائومی با برنامه IMILAB  کار می‌کند و به محض تشخیص حرکت در میدان دید خود با استفاده از اعلان‌های خود شما را مطلع می‌کند. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید مدت زمان تصویربرداری دوربین را تنظیم کنید و تا حداکثر طول 60 ثانیه‌ای برای ویدئو را در نظر بگیرید. تصاویر قابل آپلود در فضای ابری یا کارت حافظه خواهند بود.

رسیور همراه

برای کار با دوربین هوشمند شیائومی نیاز به یک هاب دارید که همراه با این محصول ارائه شده و ابعادی برابر با 89.2*388101.3 میلی‌متر دارد. پورت‌هایی از قرار پورت برق و پورت RGB روی بدنه آن طراحی شده تا امکان اتصال به برق و اینترنت برایتان فراهم شود. برای ریست کردن رسیور کافیست کلید U شکل را که در سمت راست قرار گرفته را بزنید.

روش‌های تامین انرژی

نیروی مورد نیاز این دوربین مداربسته با استفاده از شارژ باتری 5200 میلی‌آمپری تامین می‌شود. این میزان ظرفیت باتری جوابگوی شارژ دستگاه IP برای مدت طولانی بوده و بعد از شارژ کامل می‌تواند برای ماه‌ها کار کند. با استفاده از پورت میکرویواس‌بی و جریان 5V/2A فرایند شارژ انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید با تهیه یک پنل خورشیدی در روزهای آفتابی شارژ مورد نیاز آن را تامین کرده و در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

اعلان‌ها

شما می‌توانید 4 ناحیه‌ای برای نظارت دوربین مشخص کنید؛ اگر حرکت را در یکی از این مناطق تشخیص دهد بلافاصله با استفاده از اعلان و یا حتی آلارم بلند به شما اطلاع می‌دهد.

سنسور PIR

سنسور تشخیص حرکت PIR به شما کمک می‌کند تا با تشخیص حرکتی مشکوک عکس‌العمل نشانه داده و اگر موردی وجود داشته باشد باعث فراری دادن آن شوید. این قابلیت از طریق گوشی و اپلیکیشن قابل اجراست. با این ویژگی به راحتی می‌توانید اطراف محل را در تاریکی شب نظارت کنید.

سنسور PIR در بخش جلویی دوربین قرار دارد و به صورت یک دایره بزرگ طراحی شده است. بسیار حساس است و برای مراقبت و جلوگیری از ایجاد خط‌و‌خش روی آن باید دقت کرد.

حذف آلارم‌های غلط

ویژگی مهم و خاصی که دوربین نظارتی شیائومی Xiaomi IMILAB EC4 دارد این است که دردسرهایی که با دوربین‌های IP وجود داشت در این دوربین مشاهده نمی‌شود یکی از این مشکلات کاهش چشمگیر آلارم‌های اشتباه است.

 

استفاده از این دوربین بسیار راحت است؛ اگر اینترنت داشته باشید دوربین نظارتی شیائومی Xiaomi IMILAB EC4 تنها با چند کلیک قابل راه‌اندازی است. دوربین هوشمند شیائومی Xiaomi IMILAB EC4 Camera دارای قابلیت های بسیار زیادی برای حفظ امنیت منزل یا محل کار شماست که به راحتی نیز می تواند توسط شما کنترل و بررسی شود.

 

 

علیرضا توکل
1401/09/15
سلام،لطفا همین مدل دوربین بدون گیرنده (gateway) هم موجود کنید که بتونیم اتصال بدیم
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/20
سلام دوست خوبم نظرتون منتقل شد
محمد عبدالهی
1401/09/16
سلام لطفا دوربین نظارتی مدل لامپی هم موجود کنید
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/16
سلام محمد عزیز چقدر خوبه که کالاهای مورد نیاز تون رو مایل هستین از گلدتگ تهیه کنید نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم امکا شارژ این محصول رو داشته باشیم
افشين مخلصی
1401/09/16
سلام لطفا دو دوربین این مدل همراه با گیت وی رو هم موجود کنید. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/19
سلام افشین عزیز پیشنهاد شما منتقل شد
علیرضا توکل
1401/09/16
سلام یه سوال و یه درخواست حداکثر فاصله دوربین از هاب چقدر میتونه باشه؟ درخواستم هم اینه که لطفاً دوربین بدون هاب هم موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/19
سلام دوست خوبم چقدر عالیه که مورد استفادتون قرار گرفت
ابوالفضل دلبری
1401/09/27
این محصول در پکیجینگ بسیار خوبی قرار گرفته و محصول قابل قبولی بنظر می رسه.البته من هنوز نتونستم راه اندازی کنم.طبق دستور العمل هاب از طریق کابل به مودم روتر وصل شده و گوشی هم از طریق وای فای به مودم متصل هست.آخرین نسخه در دسترس نرم افزار(imilab home v2.6.2) هم روی گوشی نصب کردم اما تاسفانه در مرحله اتصال گوشی به هاب(binding) به مشکل برخورد می کنه.با گوشی دیگه هم تست کردم همین بود.حتی دوربین در محل دیگه با روتر دیگه ای تست شد و نتیجه نداد.متاسفانه آدرس مک ثبت شده روی بسته بندی با محصول دریافتی یکی نیست.اگه دوستانی که نصب کردن راهنمایی کنند ممنون میشم
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/10/05
سلام دوست عزیز از خربدتون از گلدتگ ممنونم ننظر شمارو تایید میکنم تا کاربرانی که از محصول اسنفاده کردن نظرشون رو برای نصب محصول برای شما به اشتراک بذارن
مجید جعفرنیا
1401/09/15
سلام این پک همراه گیت وی هست یا اینکه فقط دوربین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/20
اصلاح شد مجید جان
علیرضا توکل
1401/09/23
نمیتونم اکانت بسازم ،پیامک برام نمیاد... کسی میتونه کمکم کنه
0
علیرضا توکل
1401/10/12
در جواب آقا ابوالفضل من متصل کردم مشکلی نداشت البته یه چندتا ایراد داره مثلا وقتی میخوای گوشی رو به هاب یا گوشی رو به دوربین وصل کنی دو سه بار باید تلاش کنی تا وصل بشه(حتما موقع اتصال گوشی به هاب هردوشون به یک مودم وای‌فای وصل باشن ، دکمه ریست پشت هاب رو هم تست کنید ) دومین مشکل اینه که شارژ دوربین به حدود ۲۰ درصد که میرسه (بعد از حدود ۵ روز در حالت حداکثر آمادگی) کلا دوربین از دسترس خارج میشه (شاید مشکل از باطری دستگاه من باشه) برای این مشکل هم مجبور شدم سیم دائم شارژ روکار براش تعبیه کنم... سومین ایرادش اینه که وقتی فیلمی رو از حافظش کپی میکنی داخل گوشی دیگه اون فیلم از تاریخچه دوربین پاک میشه... چهارمین ایرادش اینه که گزینه‌ای برای حساسیت حرکت ماشین‌ها نداره... در کل از کیفیت و عملکردش راضی هستم مخصوصا وقتی که تونستم دوربین رو روی گوشی پدرم هم به اشتراک بزارم(البته به صورت همزمان نمیشه دوربین رو به صورت پخش زنده چک کرد) کیفیت رنگ و دید در شب هم خیلی خوبه قیمتش هم که جایی برای گفتن نداره چون سایت‌های دیگه رو زیر و رو کردم از قیمت ۲۷۰۰ شروع میشه اونم بدون هاب (یعنی فقط دوربین تک) مثل همیشه ممنون از گلدتگ
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید