محصولات پیشنهادی
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Xiaomi MJTD02YL Smart Desk Lamp Pro
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Xiaomi MJTD02YL Smart Desk Lamp Pro
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Xiaomi MJTD02YL Smart Desk Lamp Pro
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Xiaomi MJTD02YL Smart Desk Lamp Pro
چراغ مطالعه هوشمند شیائومی Xiaomi MJTD02YL Smart Desk Lamp Pro
توضیحات

چراغ رومیزی هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL با برخورداری از طراحی تاشو، به راحتی قابل حمل می باشد. این چراغ رومیزی در ابعاد 420*160*300 میلی متر ساخته شده و بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم با دوام بالا دارد. سر دایره ای شکل چراغ با قطر 116 میلی متر، منطقه گسترده ای را روشن کرده و نور یکنواختی را ایجاد می نماید. به لطف پایه کوچک و بازوی دوتایی، فضای بیشتری را برای کار روی میز خواهید داشت. نور چراغ مساحتی به اندازه 1.2 مترمربع را پوشش می دهد. بنابراین، کل میز روشن خواهد شد. قابلیت تنظیمات چراغ در زوایای مختلف، نیازهای روشنایی را در موقعیت های مختلف مانند مطالعه یا انجام دیگر کارها برآورده می سازد. چراغ رومیزی شیائومی مدل Pro برای کارکردن، مطالعه کردن، ساخت کاردستی و … گزینه ای ایده آل می باشد. روشنایی چراغ به اندازه 700 لومن، سطح وسیعی از میز را با نوری یکنواخت به خوبی روشن می نماید. این چراغ رومیزی ویژگی های برجسته زیادی دارد، اما حالت های روشنایی مختلفی که ارائه می دهد، به شما این امکان را می دهد تا نور مناسب را برای هر نوع فعالیتی دریافت نمایید. شما می توانید میزان روشنایی و دمای رنگ را به سلیقه خود با استفاده از دکمه مرکزی به راحتی تنظیم نمایید. همچنین، می توانید اپلیکیشن Mi Smart Home را در گوشی خود دانلود نموده و از طریق آن، تنظیمات لازم را متناسب با نیازهایتان اعمال نمایید. همچنین، می توانید چراغ را از راه دور کنترل نمایید و یا آن را به سایر دستگاه های هوشمند متصل نمایید. این چراغ دو حالت روشنایی را ارائه می دهد:

حالت فوکوس: کاربران می توانند یک زمان تمرکز و یک زمان استراحت را تنظیم نمایند. این چراغ به کاربران یادآوری می کند که برای مدتی خاص استراحت کوتاهی داشته باشند تا کارایی افزایش یافته و خستگی چشم ها کاهش یابد.

حالت مطالعه: این حالت دمای رنگی خنثی تری را به کاربران ارائه می دهد و به شما کمک می کند تا به مدت طولانی تری بدون خستگی به مطالعه بپردازید.

از دیگر ویژگی های این چراغ رومیزی، ضد نور بودن آن می باشد. به این معنی که نور چراغ خیره کننده نیست و همچنین، یک شاخص مهم برای ارزیابی عملکرد لامپ نیز می باشد. تابش خیره کننده نو چراغ می تواند به سلامتی چشمان شما آسیب برساند. اما توزیع یکنواخت نور از تابش مستقیم نور جلوگیری کرده و از آسیب رسیدن به چشم شما خودداری می نماید.

علاوه بر مشکل ضد نور، مورد دیگری که ممکن است موجب نگرانی شود، نور آبی است. این چراغ رومیزی با برخورداری از گواهی نور آبی TUV، از چشمان شما به طور حرفه ای محافظت می نماید. نور چراغ بسیار نزدیک به نور طبیعی می باشد و هیچ نور استروبوسکوپی ندارد. پارامتر مهم دیگری که باید آن را مورد توجه قرار داد، دمای نور منبع روشنایی می باشد که نشان دهنده سرد یا گرم بودن منبع نور است. مثلاً دمای رنگ هنگام طلوع و غروب، 2000K است. هنگام صبح و بعد از ظهر به 4300K می رسد. دمای رنگ بین 4000K و 6000K راحت ترین حالت ممکن می باشد. رنج دمای رنگ این چراغ رومیزی بین 2500K تا 4800K می باشد و می تواند محدوده دمای رنگ راحت تری را برای کاربران فراهم نماید. اگر دمای رنگ زیاد باشد و نور آبی آن بیشتر شود، این موضوع به چشمان کاربر آسیب می رساند.

دمای رنگ چراغ رومیزی شیائومی مدل Pro از طریق دکمه روی لامپ قابل تنظیم می باشد و می توانید مقدار آن را بین 2500K تا 4800K تنظیم نمایید. روشنایی نور را نیز می توانید با چرخاندن دکمه تنظیم کنید و دمای رنگ با فشار دادن و چرخاندن دکمه تنظیم می شود. می توانید از طریق اپلیکیشن نیز تنظیمات لازم را انجام دهید. این چراغ از اپلیکیشن Mi Smart Home پشتیبانی می نماید. تنها کافی است اپلیکیشن را دانلود کرده، در گوشه سمت راست و بالای صفحه روی “+” کلیک کرده و چراغ رومیزی را اضافه نمایید. سپس QR کد را اسکن کرده یا کد تنظمیات 8 بیتی را وارد کنید تا اتصال انجام شود. سپس می توانید روشنایی را تنظیم کنید یا دمای رنگ را از طریق اپلیکیشن، به راحتی تنظیم نمایید.

 چراغ رومیزی هوشمند شیائومی مدل MTJD02YL، بدون نور خیره کننده و نور آبی، همراه با عملکردی فوق العاده از سلامت چشمان شما محافظت می نماید. طراحی جمع و جور چراغ و تاشو بودن آن، سبب می شود به راحتی بتوانید آن را حمل کنید. این چراغ رومیزی دمای رنگ خوبی را ارائه داده و از طریق نصب اپلیکیشن روی گوشی، قابل کنترل از راه دور می باشد.

 

 

محمد علوی
1401/09/13
سلام لطفا کابل شارژ با کیفیت بیارید خیلی وقته منتظرم.. با تشکر
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/15
سلام محمد جان پییشنهادتون منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید