محصولات پیشنهادی
نرم کننده موی سر Lerox
نرم کننده موی سر Lerox
نرم کننده موی سر Lerox
نرم کننده موی سر Lerox
نرم کننده موی سر Lerox
نرم کننده موی سر Lerox
توضیحات

کراتین و نرم کننده موی لروکس مناسب موهای شکننده و آسیب پذیر است بعد از استفاده از این محصول تفاوت موهای خود را احساس خواهید کرد.از شر موهای وز و شکننده خود راحت خواهید شد و موهای وز و بی جان، جای خود را به موهای لطیف و و مستحکم خواهد داد. علاوه بر این که موهای شما را تمیز و پاکیزه می کند، باعث درخشان شدن و لطافت موی شما هم نیز می شود و موها را رطوبت رسانی و تغذیه می کند.

کراتین از مواد اصلی تشکیل دهنده این محصول است. کراتین، پروتئینی است که موهای شما را نرم و لطیف می کند. در اثر آسیب های وارد شده بر مو، کراتین موجود در مو هم از بین می رود و موهایی بد حالت و حتی چند شاخه خواهید داشت. کراتین و نرم کننده موی لروکس با اضافه کردن کراتین باعث لطافت و خوش حالت شدن موهای شما می شود. ماده مهم دیگر این محصول سرامید است. سرامید، نقش نرم کننده برای مو را دارد و رطوبت را درون مو به دام می اندازد و تار مو را تقویت می کنند. اگر موی شما بسیار خشک و آسیب دیده است، این محصول حاوی سرامید، کمک می کند تا موهایی نرم داشته باشید و حتی اینکه ساختار مو شما را هم بازسازی می کند.

متاسفانه استفاده زیاد از سشوار، اتو مو و دکلره باعث آسیب رسیدن به مو میشود، اما جای نگرانی نیست با استفاده از کراتین و نرم کننده موی لروکس دوباره موهای زیبا و درخشانی خواهید داشت. مو های لطیف شما به راحتی حالت خواهد گرفت و این نرمی و لطافت باعث می شود که موهای خود را بدون گره و وزی شانه بزنید.

روش مصرف: بعد از شستشو مو، مقداری از این محصول را به موهای خیس و شستشه شده خود بمالید و کمی ماساژ دهید، سپس کامل آبکشی کنید.

shakiba arian
1401/08/30
سلام گلدتگ جان لطفا شامپوی این برند هم موجود کنید..
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/08/30
شکیبا جان تلاش مون رو میکنیم تا در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه حتما
راحله یگانه
1401/08/30
من خیلی دنبال این شامپو بودم کاش فکری برای ارسال به شهرهای دیگه هم بکنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/08/30
دوست عزیز چون ممکنه ریزش اون باعث بشه به سایز کالاهاتون هم اسیب برسه متاسفانه امکان ارسال به شهرستان رو نداریم تا شرمنده شما کاربر عزیز نباشیم
shakiba arian
1401/09/01
سلام گلدتگ جان لطفا شامپوی این برند را هم موجود کنید..
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/01
شکیبا جان پیشنهادتون منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید