محصولات پیشنهادی
تونر صورت DIADERMINE
تونر صورت DIADERMINE
تونر صورت DIADERMINE
تونر صورت DIADERMINE
تونر صورت DIADERMINE
توضیحات

پاکسازی پوست از هر گونه آلودگی یا مواد آرایشی سبب حفظ جوانی و سلامت پوست می‌گردد. آلودگی‌ها یکی از علل به وجود آمدن لک‌، جوش یا تغییر رنگ پوست هستند. استفاده از یک تونیک مناسب بخش مهمی از فرایند مراقبت روزانه پوست است. یک راه کار موثر جهت افزایش شادابی و طراوت پوست استفاده از تونر صورت DIADERMINE هست.

تنظیم pH پوست از ویژگی های مهم این محصول است. این تونیک پوست را عمیقا پاکسازی نموده و تمامی آلودگی ها را از سطح پوست و منافذ پاک می نماید. این محصول بدون ایجاد هر گونه حساسیت، لطافت و نرمی را به پوست باز می گرداند و با ویژگی مرطوب ‌کنندگی از بروز خشکی و کشیدگی پوست جلوگیری می کند. این تونیک حاوی ترکیبات مغذی است که سبب تقویت و بهبود ظاهر پوست می گردد.

این محصول دومین مرحله در برنامه پاک کردن پوست می باشد که آلودگی ها را از روی صورت پاک می کند. اگر صورت آرایش دارد ابتدا پوست را با محلول آرایش پاک کن، پاکسازی نمایید و سپس با شوینده مناسب بشویید. بعد از خشک کردن پوست، پنبه را به تونیک آغشته نموده و روی قسمت های مختلف صورت خود بزنید. بعد از استفاده این محصول پوست احساس طراوت و شادابی کرده و آماده برای استفاده از مرطوب کننده می شود. این محصول نیازی به آبکشی ندارد.

این محصول نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار از کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب برخوردار است. این تونیک مناسب انواع پوست است و مختص به گروه خاصی از افراد نیست و پیشنهاد می شود تا همه افراد این محصول را در لیست لوازم مراقبت از پوست خود قرار دهند. 

معصومه سالاری
1401/08/25
سلام صورت رو کامل تمیز میکنه و بوی خوبی داره ،بعداز استفاده هم جذب پوست میشه و حالت چسبناک ایجاد نمی کنه.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/08/28
سلام معصومه جان چقدر عالی که از کیفیت شون راضی بودین
راضیه ضیایی
1401/08/21
تاریخ تولید و انقضاء درست درج شده؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/08/21
تاریخ تولید: 2020/03 تاریخ مصرف: 12 ماه پس از باز شدن درب محصول

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید