محصولات پیشنهادی
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
سرم تقویت کننده مژه و ابرو BIOAQUA
توضیحات

سرم تقویت مژه و ابرو بیوآکوا، دارای بافت بسیار سبک و رقیق بوده، که به سرعت جذب می شود. با تغذیه فولیکول های مژه به روند رشد مژه های شما کمک می کند. همچنین موجب افزایش سرعت رشد و کاهش ریزش مژه های شما می شود.

داشتن مژه های بلند و پر حجم و خوش فرم یکی از فاکتورهای زیبایی صورت است. داشتن مژه هایی بلند، پر رنگ و پر حجم برای بعضی افراد با هزینه های سنگین و گاه عوارض جانبی همراه است. مثلا کاشت مژه در کنار هزینه های بالا ممکن است به مژه ها آسیب بزند. استفاده از مژه مصنوعی علاوه بر هزینه، به زمان و حوصله نیاز دارد. لایکو به شما سرم تقویت مژه و ابرو بیوآکوا را به شما پیشنهاد می کند.

سرم تقویت مژه بیوآکوا، سبب افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ تر شدن مژه ها خواهد شد. این سرم، موجب ترمیم ساختار مژه ها شده و از آن ها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می نماید. با استفاده از این سرم پس از دوره کوتاهی، شاهد افزایش رشد و ضخامت قابل توجه مژه ها خواهید شد.

این سرم بدون رنگ و بو بوده و از خشک شدن، شکستن و ریزش مژه ها جلوگیری می کند. این سرم حتی برای ابروها نیز قابل استفاده است.

ملیکا بیگی
1401/08/05
کسی تا حالا استفاده کرده ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/08/07
سلام دوست عزیز کامنت شماروتایید میکنم تا دوستانی که از این محصول استفاده کردن نظر شون رو برای ما بنویسن
ایمان شجاع حیدری
1401/08/05
برای فیکس کردن ابرو های بهم ریخته هم کاربرد داره؟
0
Arnika Ariyan
1401/10/17
سلام دوستان گلدتگ این محصول بسیار خوب بود، و من بسیار ازش راضی بودم طی یک دوره استفاده ازش شاهد بلند شدن مژه ها بودم و حتی مژه های کوتاه هم رشد کردن درخواست تمدید مجدد این محصول رو دارم ممنون از زحمات شما
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/10/21
سلام کاربر عزیز لطفا در قسمت قرمز رنگ ( روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ) تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ بشه و به شما اطلاع رسانی بشه

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید