محصولات پیشنهادی
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
آویز دیواری کفگیر و ملاقه ROTARY HOOK
توضیحات

آشپزخانه محل نگهداری و استفاده از ابزار ، لوازم و وسایل مختلف و متنوعی در ابعاد و ظواهر مختلف می باشد که هر کدام در جایگاه خود کارآمد و مورد نیاز هستند ، گلدتگ امروز آویز کفگیر و ملاقه ملاقه ، کفگیر ، پوست کن و ابزاری از این قبیل که مداوم در حال استفاده از آن ها هستید ، می بایست در محلی با قابلیت دسترسی سریع و آسان نگهداری شوند ، از سویی ابعاد خاص آنها این امر را در حالت عادی کمی دشوار می کند ، به طوری که بسیاری از مواقع در کنار لوازم کوچک و یا هم سایز خود در تعداد بالا قرار داده می شوند که علاوه بر امکان آسیب دیدن ، مقداری دسترسی به آنها سخت خواهد بود . برای حل این مشکل می توان از آویز چرخشی آشپزخانه استفاده نمود . ابزاری جدید و در عین حال بسیار کارآمد که می تواند به سادگی لوازم و وسایلی از این دست را به صورت منظم حفظ و نگهداری کند . این محصول با استفاده از چسب دو طرفه به سطح دیوار متصل می شود . یک کفی با بازوی ثابت که در قسمت انتهای آن یک بازوی متحرک با قابلیت خم شدن در زاویه 180 درجه دارد . در انتهای این بازو نیز یک آویز با 6 شاخه مجزا قرار گرفته که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد . بر روی هر یک از شاخه می توانید ابزاری را به صورت مجزا نظیر کفگیر ، ملاقه ، پوست کن و ... آویزان کنید تا در موقع نیاز به سادگی در شعاع دید و همچنین دسترسی شما باشند . بدین ترتیب دیگر نگران برخورد ابزار با یکدیگر که منجر به آسیب دیدن آنها خواهد شد و یا صرف وقت برای گشتن و پیدا کردن آنها نخواهید بود . اما استفاده از آویز ابزار آشپزخانه تنها منحصر به تجهیزاتی در این گروه نمی شود و می توانید از آن برای نگهداری لوازم و وسایل مختلف دیگر نظیر کراوات ، کش مو ، عروسک های کوچک فانتزی داخل کمد ، کنار میز لوازم آرایش و داخل اتاق خود استفاده کنید . قابلیت حرکت بازو امکان نصب و استفاده از محصول را در زیر کابینت ، سقف کمد و ... به صورت عمودی محیا نموده است . 

آویز دیواری با پایه چرخشی با استفاده از چسب دو طرفه به سطح دیوار متصل می شود و قابلیت تحمل وزن بالا را ندارند ، در صورت نیاز به استحکام بیشتر اتصال ، می توانید از چسب های قوی تر استفاده کنید.

فرزانه گلپایگانی
1401/07/20
سلام لطفا چسب های دو طرفه قوی هم بیارید ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/07/21
فرزانه جان نظر شما منتقل شد
الا صابری
1401/07/19
خیلی خوب بود مرسی گلدتگ جون
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/07/21
چقدر عالی که مورد استفادتون قرار گرفت
لیلا رضایی
1401/09/06
سلام گلدتگ جان . من خریدم خیلی عالی بود . ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/09/06
سلام لیلا جان خوشحالم که از کیفیت شون راضی بودین
روزي رهبريان
1402/07/29
کاملا با تصویری که نمایش داده میشود تفاوت داردو پره ها نازکتر از آنچه که در عکس دیده میشود . است. چسب دو طرفه بعلت تقلبی بودن جنس دوام کاوی و تحمل وزن به اندازه پرها را ندارند .
1
گلدتگ
گلدتگ
1402/07/30
دوست عزیز * داخل توضیحات نوشتیم که آویز دیواری با پایه چرخشی با استفاده از چسب دو طرفه به سطح دیوار متصل می شود و قابلیت تحمل وزن بالا را ندارند ، در صورت نیاز به استحکام بیشتر اتصال ، می توانید از چسب های قوی تر استفاده کنید .
مریم پاکدامن
1402/06/01
خرید داشتم. اما به نظرم بجای کفگیر ملاقه برای جا سویچی خوب بود . چرا که وزن لوازم آشپزخانه را تحمل نکرد و سریع چسبش جدا شد
3
گلدتگ
گلدتگ
1402/06/01
مریم جان * برای اینکه بهتر نگهدارن میتونین از چسب دو طرفه یا .. استفاده کنید باز هم اگر شما از کیفیت محصول راضی نیستین تا 7 روز میتونین مرجوع کنید
bahar sedigh
1402/10/06
من برا آویز زیورآلات (دستبنده و زنجير و غیره) استفاده کردم عااااالیه
0
گلدتگ
گلدتگ
1402/10/09
بهار جان * چقدر ایده خوبی :) مرسی که پیشنهادت رو مطرح کردی

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید