محصولات پیشنهادی
تونر و ژل شستشوی ببک
تونر و ژل شستشوی ببک
تونر و ژل شستشوی ببک
تونر و ژل شستشوی ببک
تونر و ژل شستشوی ببک
تونر و ژل شستشوی ببک
توضیحات

امروز هم تونر و ژل شست و شوی ببک رو به شما پیشنهاد میکنیم. ژل شستشوی صورت بیک حجم 200 میل، یک دیگر از محصولات برند ایرانی بیک است که فاقد مواد صابونی است و با ملایمت، هرگونه آرایش و آلودگی را از صورت پاک می‌کند و با داشتن ترکیبات رطوبت‌رسان احساس ناخوشایند خشکی، روی پوست به جا نمی‌گذارد. این محصول حاوی ترکیبات آنتی‌باکتریال و کنترل کننده آکنه است. این محصول مناسب برای انواع پوست است و با داشتن ویتامین های B5 می تواند پوست شما رطوبت رسانی کند و رطوبت مورد نیاز پوست شما را پس از استفاده و در طول روز تامین نماید.

تونر پاک کننده صورت ببک حاوی عصاره بابونه، به صورت عمقی به پوست صورت نفوذ کرده و بدون خشک کردن پوستتان و با ملایمت، تمام آلودگی‌ها و باقیمانده‌ آرایش را از بین می‌برد و موجب طراوت و شفافیت پوست می‌شود. این محصول، خاصیت ضد آکنه داشته و التهاب و قرمزی پوست را بهبود می‌دهد. سالیسیک اسید موجود در تونر ببک، خاصیت لایه ‌برداری ملایم دارد که در کاهش منافذ باز پوست موثر است. این تونر با فرمول سبک موجب حفظ رطوبت طبیعی پوست می‌شود و ph پوست شما را متعادل نگه می‌دارد.

زینب مشرفیان دوست
1401/06/19
فیش واش من گرفتم ،برا پوستِ چربِ من خوب بود.در کل نسبت ب قیمت خیلی خوبه ممنونم.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/06/21
چقدر عالیه که با پوست تون سازگاری داشت مرسی از نظر شما
ترنج الهامی
1401/07/20
من پوست خیلی حساسی دارم و چربه پوستم هرچی میزنم جوش میزنم ولی تونر این برند واقعا عالی بود راضیم نه حساسیت دادم نه جوش زدم
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/07/21
چقدر عالی که تا این حد از کیفیت محصول راضی بودی دوست عزیز

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید