محصولات پیشنهادی
منچ و مارپله پارچه ای
منچ و مارپله پارچه ای
منچ و مارپله پارچه ای
منچ و مارپله پارچه ای
توضیحات

اغلب کودکان و حتی بزرگسالان به باز‌ی‌های فکری و سرگرم کننده مثل منچ و شطرنج علاقه دارند و این بازی‌ها را در خانه با افراد خانواده یا در جمع دوستان انجام می‌دهند ، بازی‌هایی که به تقویت حافظه و هوش کمک بسیار زیادی می‌کنند. بهمین خاطر گلدتگ امروز هم بازی منچ و مار و پله رو به شما عزیزان پیشنهاد میده که این بازی برای بسیاری از افراد یادآور خاطرات دوران کودکی است و می‌توان لذت باهم بودن را به‌وسیله این بازی چشید.

مار و پله یک بازی کودکانه کلاسیک است که بین دو نفر یا بیشتر و در روی تخته‌ای که به مربع‌های کوچک تقسیم شده‌است، انجام می‌شود. خانه‌هایی که شروع یک نردبان باشند با قرار گرفتن در آن مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کند و خانه‌هایی که سر مار در آن باشد با قرار گرفتن در آن به سمت انتهای مارحرکت می‌کند. هر صفحه بازی معمولاً دارای صد خانه است که با تاس انداختن و به ترتیب طی کردن خانه‌ها، هر فردی که زودتر به خانه پایان برسد برنده است.

بازی منچ هم می‌تونه توسط 2 تا 4 بازیکن انجام بشه. هر بازیکن 4 مهره خواهد داشت که ابتدا در خانه‌های کناری قرار خواهند گرفت و بازیکنان باید مهره‌های خود را به انتهای بازی، یعنی ستون‌های عمودی یا افقی مربوط به خود (هم رنگ) برسانند، برنده ی بازی فردیست که زود تر از دیگر بازیکنان موفق به تمام کردن مهره‌های خود بشود. مهرها بترتیب و از بالا به پایین در خانهای انتهای قرار خواهند گرفت 

MoNa Nazemi
1401/06/21
خیلی خوبه - مخصوصا اینکه سایز بزرگ سفارش دادم و بازی باهاش جذابتره :-)
0

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید