محصولات پیشنهادی
فانتوم جادویی PhantomSaucer
فانتوم جادویی PhantomSaucer
فانتوم جادویی PhantomSaucer
توضیحات

گلدتگ امروز محصول جدیدی رو به شما دوستان معرفی میکنه که برای پیشنهادش تعداد زیادی درخواست داشتیم اونهم بعلت تیزر تبلیغاتی جالب و مهیج محصول هستش که به تازگی پخش میشه، قبل از اینکه نمونه به دستمون برسه برای خودمون هم خیلی جالب بود که ببینیم به چه صورت کار میکنه اما وقتی فانتوم رو چک کردیم حسابی غافلگیر شدیم ، چون در اصل یک مقوا طرحداره که با چند تا نخ اضافی که بهمراهش هست به دور گوش و یا انگشتتون بسته میشه و چون نخ ها نازک هستند زیاد به چشم نمیاند و مقوا بصورت معلق تو هوا میچرخه.

البته همونطور که همیشه اشاره کردیم، سطح انتطار دوستان بسیار متفاوته اما به نظر همکاران ما در گلدتگ، محصوله جالبی نیست ، توجه داشته باشید که فقط بخاطر درخواست زیاد، این محصول روی سایت قرار گرفته تا حداقل دوستانی که قصد خرید phantom saucer رو دارند بتونند با حداقل قیمت امتحانش کنند. اما چون مورد تایید گلدتگ نیست ، امکان تعویض و مرجوع کردن کالا هم وجود نداره. در ضمن توجه داشته باشید که این کالا چون به تازگی وارد بازار شده و بازخورد خوبی نداره ۱۰۰٪ در ماه های آینده با افت قیمت روبرو میشه.

برومند نصیرزاده
1394/02/09
در این وانفسا صداقت مطاعی بی قیمت هست
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/09
یه دنیا ممنون از کامنت زیبای شما دوست عزیز!
محمدرضا شیرزادخانی
1394/02/05
گلدتک عزیز ، واقعاً صداقتتون حرف نداره
ممنون
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/06
یه دنیا ممنون از دلگرمی شما محمدرضای عزیز!
ratna fu
1394/02/06
سلام گلدتگ عزیز
سال جدید را به همه ی شما تبریک میگم امیدوارم مثل همیشه موفق باشید.
خواستم برای این اطلاع رسانی خوبتان درمورد کیفیت این اسباب بازی تشکر کنم من واقعا نمیدانستم جنسش از مقوا ست و قیمتش در تبلیغات اینقدر بالا.!!! برای این وجدان کاری از شما ممنون.همین اطلاع رسانی خوبتان باعث شده همیشه اول و مورد اطمینان باشید...
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/15
سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی.امیدوارم اولین گلدتگ های مورد نظرت رو ثبت کنی و از کیفیتشون راضی باشی.منتظر ارسال نظراتت درمورد گلدتگ هایی که بدستت میرسه هستیم
سعید گیاهی
1394/02/04
سلام و خسته نباشید
پنکه خورشیدی واسه ماشین رو میارین؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/05
سلام سعید جان درخواستت رو به واحد فروش انتقال دادم و امیدوارم یکی از گلدتگ های بعدی باشه
B H
1394/02/04
یه سلام گرم به تموم کارکنان گلدتگ به خصوص شخص محترمی که کامنتا رو جواب میده ^_^ من فقط ثبت نام کردم تا این رو بگم که واقعا خیلی خوشحالم که هنوزم آدمای خوبی مثه شماها پیدا میشه که اینجور با صداقت برخورد میکنن و وجدان دارن . کاشکی بقیه هم مثه شما بودن . خسته نباشید واقعا .
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/05
سلام بهار جان خیلی خوشحالم که با گلدتگ آشنا شدی و ممنونم که بین سایتهای تخفیف گروهی گلدتگ رو انتخاب کردی امیدوارم بتونیم رضایت و اعتمادت رو تا حدی جلب کنیم که گلدتگ رو به دوستای دیگه هم پیشنهاد بدی.
شراره شیری جیان
1394/03/04
ممنون که صادقانه توضیح دادید
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/03/04
ممنون از توجه شما به توضیحات،شراره جان

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید