محصولات پیشنهادی
کیف لوازم آرایش Cosmetic express
کیف لوازم آرایش Cosmetic express
کیف لوازم آرایش Cosmetic express
توضیحات

گلدتگ امروز سری جدید کیف آرایشی رو به شما دوستان معرفی میکنه که نسبت به کیف roll and go کیفیت بالاتری داره (متاسفانه محصولات TV پرفروش بعد از مدتی که در بازار هستند، کیفیتشون افت میکنه و اون هم به دلیل رقابت وارد کنندگان در عرضه کالا با قیمت پایین تر هستش و قیمت پایین تر هم به معنی کم شدن کیفیت کالاست، به همین خاطر هستش که کالاهایی که به تازگی وارد بازارمیشند از کیفیت بالاتری نسبت به پارت های بعدی برخوردارند با این حال تیم فروش ما همیشه سعی میکنه بالاترین کیفیت موجود رو با پایین ترین قیمت ممکن به شما دوستان پیشنهاد بده)

Cosmetic express با یک ایده ساده و کاربردی میتونه کیف خیلی خوبی برای بهمراه داشتن لوازم آرایشی و زیوآلات باشه، چون تمام لوازم رو در وسط صفحه گرد باز شده کیف قرار میدید و بعد با کشیدن بند کیف مثل یک بقچه جمع میشه و براحتی داخل کیف یا چمدان قرار میگیره. لایه داخلی کیف جنس شمعی داره که باعث میشه تا حدی ضد لک باشه و  راحت تر تمیز بشه و جنس لایه بیرونی هم حالت نبوک داره که ظاهر بهتری به کیف میده.

یک جیب بزرگ زیپدار هم داره تا بتونید لوازم ریز که ممکنه گم بشند رو داخلش قرار بدید.

رها تابش
1394/02/29
سلام
امروز این کیف آرایشی رسید دستم
اول اینکه جنسش خیلی خشک و صدا داره -
دوم اینکه
(( پکی که قرار بود توش باشه نیست و کلی ضد حال خوردم ))

ولی خب - به نسبت بزرگ و فک میکنم جا دار باشه
برای مسافرت خوبه که وسایلارو میشه توش ریخت ولی برای استفاده عادی و روزمره زیاد مناسب نیست
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/02/29
سلام رها جان نظر ما اینه درصد رضایت کاربرا به میزان انتظارشون از هر کالا بستگی داره البته با در نظر گرفتن قیمت پیشنهادی.مثل همیشه نظر شما هم واسمون مهمه و ممنونم که وقت گذاشتی.در رابطه با پک متوجه نشدم منظورتون چی هستش.ممنون میشم واضح تر بگید تا اگه کم کاری از جانب ما بوده برطرف بشه.
نگین آرامش
1394/04/14
گلد تگ عزیز دوستمون فکر کردن همراه با پکیجینگ یعنی چیزی همراهشه! پکیجینگ کادویی منظورشونه
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/04/15
نگین عزیز مثل همیشه یه دنیا ممنون از لطف و توجهی که به گلدتگ داری!
آرزو چ
1394/09/09
سلام
خسته نباشی گلدتگ عزیز
من این کیف رو سری قبل که گذاشته بودین، ازتون خریدم.
باید بگم که برخلاف نظر دوستمون، بنظر من اصلا جنس خشکی نداره. جنسش شبیه جیره. همین باعث میشه یه حالت مقاومی داشته باشه و زیاد شل و ول نباشه که خب بنظر من یه مزیته
در کل خیلی کاربردیه مخصوصا واسه مسافرت. کلی چیز میریزی توش بدون اینکه نگران گم شدن یا خراب شدنش باشی
0
گلدتگ
گلدتگ
1394/09/12
سلام آرزوی عزیز خیلی خوشحالم که از کیفیت و کاربرد این محصول راضی هستی و ممنونم که بعد از استفاده وقت گذاشتی و نظرت رو درموردش با ما و دوستای دیگه درمیون گذاشتی
فاطمه مهدوی
1397/01/14
امیدوارم تمدید بشه
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/01/14
دوست خوبم ......در صورتیکه درخواست شارژ مجدد این کالا رو دارید ، روی دکمه درخواست تمدید کلیک کنین ، توجه داشته باشین که درخواست تمدید ، به منزله شارژ 100% موجودی نیست ، اما تعداد بیشتر درخواستها ، احتمال شارژ مجدد اون کالا رو بیشتر میکنه.
حميده عسگري
1397/07/08
من 2 سال پيش اين كيف رو خريدم ، البته من به عنوان زير دستي براي زمان آرايش استفاده مي كنم و مسافرت هم مي برم واقعا عاليه و خيلي ازش راضيم ... ممنون مي شم اگر تمديد كنيد
0
گلدتگ
گلدتگ
1397/07/08
سلام حمیده عزیز چقدر خوب که از این پیشنهاد گلدتگ راضی هستی،امیدوارم تامین کننده موجودیشو داشته باشه و شارژش کنه ،ممنون میشم روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کنی و اگه دوست داری جزو سفارش اولی های گلدتگ باشی میتونی با کانال تلگرام گلدتگ goldtag_net@ از پیشنهاد لحظه به لحظه کالاها با خبر شی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید