محصولات پیشنهادی
دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100
دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100
دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100
دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100
دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100
توضیحات

جوش های سر سیاه یکی از رایج‌ترین انواع آکنه هستند. اگرچه افرادی که پوست چرب دارند، بیشتر در معرض جوش های سر سیاه هستند، اما این جوش ها ممکن است روی پوست همه ی افراد مشاهده شود. بنابراین آشنایی با روش های از بین بردن جوش سر سیاه برای همه افراد ضروری است. در حالی که پاکسازی روزانه، برای جلوگیری از ظاهر شدن آن ها حائز اهمیت است، برای از بین بردن جوش سر سیاه، می‌توانیم از دستگاه میکرودرم شیائومی WellSkins WX-HT100  کمک بگیریم تا این جوش های وحشتناک سیاه که در بینی، پیشانی و چانه ما ظاهر می‌شوند را پاک سازی کنیم. جوش‌های سر سیاه یکی از انواع جوش صورت هستند و زمانی ظاهر می‌شوند که منافذ باز پوست با ترکیبی از سلول های مرده‌ی پوست و چربی اضافه ای که توسط غده های چربی (سبوم) ترشح می‌شود، مسدود شوند. برخلاف جوش های سرسفید که منافذ بسته در پوست ایجاد می‌کنند، جوش‌های سر سیاه منافذ باز دارند. اکسید شدن در سطح این منافذ، موجب رنگ تیره‌ این جوش ها می‌شود. برخی از افراد سعی می‌کنند با فشار دادن جوش های سر سیاه، آن ها را تخلیه کنند، اما باید بدانید که این کار می‌تواند موجب ایجاد جای زخم یا دیگر آسیب های پوستی شود. دستگاه پاکسازی پوست شیائومی به نحوی طراحی شده تا جابه جایی و حمل آن از هر دستگاه دیگر در این زمینه ساده تر و راحت تر باشد. با طراحی ارگونومیک خود اطمینان حاصل کرده که در هنگام استفاده از دستگاه دست را خسته نکرده و یا آسیبی به آن وارد نکند. این محصول به ابعاد 45 × 115 × 215 میلی متری بوده که در مقایسه با محصولاتی از این قبیل کوچک تر طراحی شده تا بتوان حمل آن را سهولت ببخشد. طراحی دستگاه پاک سازی WellSkins به گونه ای است که هر کس می تواند خودش برای صورت خود از آن استفاده کرده، به پاکسازی پوست صورتش بپردازد و به کمک فرد دیگری نیاز نیست. از این وسیله می‌توان در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی نیز بهره برد و تنها به استفاده فرد در منزل محدود نیست.

یک صفحه نمایش ال ای دی بر روی Xiaomi Blackhead Cleaner تعبیه شده که حالت کار و قدرت مکش فعلی دستگاه را به کاربر نشان می‌دهد. در کنار این قابلیت ها، نحوه کار تک دکمه ای آن نقطه قوتش محسوب شده به این دلیل که کار با دستگاه را بسیار راحت و سریع کرده است. دستگاه Xiaomi Wellskins Blackhead Cleaner از حالت مکش ملایم در کنار مکش قوی و عمقی بهره گرفته تا پوست را از جوش و آکنه پاک سازی کند. حالت قوی برای پوست های ضخیم کاربرد داشته که مناسب آقایان می‌باشد. اما حالت ملایم در سه سرعت متفاوت کار کرده که مناسب پوست لطیف بانوان است. سرعت کم قطعاً عملکرد مطلوب تری بر روی پوست های خشک و حساس دارد، در حالی که سرعت بالا با اثر بخشی بیشتر بر روی پوست های چرب به کار می‌رود. سرعت معمولی نیز برای پوست های نرمال که در بین حالت خشک و چرب قرار دارند استفاده می‌شود.

شیائومی در پک این محصول، دو هدیه نیز برای شما در نظر گرفته که یکی لوسیون مخصوصی است که قبل از استفاده دستگاه می توانید از آن استفاده نمایید. این لوسیون را در قسمت هایی از پوست که می خواهید دستگاه را استفاده کنید زده و کمی منتظر باشید و بهتر است که با پارچه یا برچسبی کتانی روی آن را بپوشانید و حدود 2 تا 3 دقیقه صبر کنید. پس از آن دستگاه را برداشته و سراغ پاک کردن صورت با استفاده از آن بروید، به این شکل عملکرد بهتری خواهید داشت. پس از این فرآیند، می توانید از هدیه دیگر شیائومی که برای مرطوب کردن پوست صورت است استفاده نمایید یا از ماسک های مخصوص این کار بهره گیرید. بدین صورت نتیجه خیلی بهتری دریافت خواهید کرد.

توصیه می شود که قبل از شروع پاک سازی و تمامی مراحل فوق، ابتدا صورت خود را با آب گرم بشویید.

ب داودپور
1401/04/28
لطفا دوچرخه برقی شیائومی Qicycle رو موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/04/28
کاربر عزیز نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد .
عاطفه کیا
1401/04/28
گلدتک جان من خرید کردم اما نمیدونم فیلتر داره یا نه چون باید تعویض بشن بعد دفعاتی که استفاده میشه ممنون میشم راهنمایی کنید
0
شهلا رجائی
1401/06/15
سلام میشه لطفا دستگاه میکرو نیدلینگ شیائومی رو هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/06/15
سلام شهلا جان نظرت منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی حتما شارژ بشه
سید حسین عرفان
1401/04/31
سلام و احترام، لطفا به تعداد محدود و بطور آمایشی هم که شده از برند/زیر برندهای معروف شیائومی، ماساژور/جکوزی هوشمند موجود کنید، لطفا... با سپاس
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/05/01
سلام روز بخیر کاربر عزیز پیشنهاد شما منتقل شد
مرجان خسرونژاد
1401/06/03
سلام گلدتگ عزیز الان من متوجه نشدم این مخزن آب داره و به صورت بخاردار هست؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/06/05
سلام نه دوست عزیز
محمد گودرزی
1401/06/14
سلام ، خسته نباشید ، نوشتید امکان مرجوعی وجود نداره بخاطر بهداشتی بودن ، یعنی شما از سالم بودن دستگاه اطمینان دارید ؟ اگه خرید کردیم و دستگاه خراب بود چی ؟
1
گلدتگ
گلدتگ
1401/06/16
سلام سلامت باشین دوست عزیز محمد جان در صورت خرابی میتونین کالاتون رو مرجوع کنید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید