محصولات پیشنهادی
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm
توضیحات

ساعت هوشمند Amazfit GTR 47mm در دو اندازه متفاوت به بازار ارائه می شه که امروز گلدتگ اندازه 47 میلی متری رو به شما پیشنهاد میده.این نسخه با قاب نمادین، سبب می شه تا این دستگاه همانند ساعت های مچی کلاسیک با کنترل دستی به نظر برسه. دکمه های کناری ساعت، شکل تاج مانند استانداردی همانند ساعت های معمولی دارند و بر زیبایی ساعت تاثیر بسزایی دارند. صفحه نمایش AMOLED ساعت، جلوه واقعی تری به واچ فیس های روی آن می بخشه.

این ساعت یکی از جذاب ترین ساعت هایی است که تا کنون توسط این شرکت ساخته شده. طراحی کلی ساعت ممکنه یادآور Samsung Gear S3 یا ساعت های سری Moto 360 باشه. اگر بخواهیم این ساعت را با ساعت های آنالوگ فوق العاده و درجه یک مقایسه کنیم، به لحاظ کیفیت ساخت، هیچ گونه تفاوتی وجود نداره. این ساعت در دو مدل استیل و آلومنیومی دررنگ بندی های مجزا ارائه شده که نسخه استیل کمی سنگین تر از نسخه آلومینیومیست. بند این ساعت قابل تعویضه و خیلی راحت می تونین از بند های موجود در بازار استفاده کنید.

این ساعت از صفحه نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED استفاده میکنه که مشابه انواع دیگر ساعت های هوشمند استاندارد موجود در بازاره. صفحه نمایش AMOLED یکی از عوامل کلیدی این ساعته که باعث میشه عمر باتری ساعت افزایش چشمگیری داشته باشه.

به طورکلی میشه گفت هیچ ایرادی نمیشه به پنل صفحه نمایش گرفت. همانند دیگر صفحه نمایش های AMOLED، رنگ سیاه، تیره تر و رنگ های دیگر روشن تر و درخشان ترند. همچنین، لایه محافظ گوریلاگلس 3 کورنینگ بر روی صفحه نمایش قرار گرفته که دارای پوشش ضداثرانگشت می باشد. صفحه نمایش Amazfit GTR در فضای داخلی، بی نهایت چشمگیر و فوق العاده است. علاوه بر این، در زیر نور خورشید کاملاً روشن به نظر می رسه و زاویه دید خیلی خوبی دارد. فقط ممکنه به کمی سایه برای دیدن کامل صفحه نمایش احتیاج داشته باشید. صفحه نمایش لمسی این ساعت هم  از عملکرد قابل قبولی برخورداره.

روی این ساعت، شیائومی از هیچ گونه پوسته اندرویدی استفاده نکرده و در عوض از سیستم عامل اختصاصی خودش که ویژگی های کاملی داره استفاده کرده. اگر چه از ضریب استاندارد IP خبری نیست، اما این ساعت می تونه تا 5 اتمسفر فشار آب را تحمل کنه. با این حال، استفاده از آن در حین غواصی یا سایر فعالیت های ورزش آبی توصیه نمی شه. این ساعت مجهز به موقعیت یاب GPS داخلیست و از رنج کاملی از سنسور ها بهره میبره که به خوبی می تونه از پس مانیتور کردن فعالیت های مختلف ورزشی بربیاد. اما متاسفانه از بلندگو برای صدای هشدارها و موزیک خبری نیست.

این ساعت 12 نوع فعالیت ورزشی متفاوت داره . این فعالیت ها شامل پیاده روی، دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری در فضای باز، دو چرخه سواری در داخل خانه، شنا در آب آزاد، شنا در استخر، کوهنوردی، اسکی، ورزش با دستگاه های الپتیکال، دویدن در طبیعت و تمرینات ورزشی منظم هستش. این ساعت به منظور شناسایی و پیگیری همه این فعالیت های ورزشی به همراه سنسورهای مربوط به قلب طراحی شده.

سیستم نظارت بر ضربان قلب به صورت 24 ساعته فعاله و طبق ادعای شیائومی از یک الگوریتم پیشرفته برای تشخیص سریع تغییر ریتم ضربان قلب استفاده می کنه. قابلیت نظارت بر ضربان قلب تمام وقت، بسیار کاربردیه، چرا که به شما این فرصت را میده تا در هر ساعت روز بدون نیاز به انتظار کشیدن در جریان وضعیت خودتون قرار بگیرید.

سایر قابلیت های ساعت عبارتند از پخش موزیک، بازتاب نوتیفیکیشن ها، پیش بینی آب و هوا، رسیدگی به تماس ها، پیغام ها، قطب نما و دیگر موارد که برای موارد روزانه کاربرد دارن. اگر چه این دستگاه سیستم عامل محدودی داره ولی با هیچ محدودیتی در کاربردهای روزانه مواجه نیستین. این ساعت هر آنچه را که نیاز دارین در اختیارتون قرار میده.

در استفاده روزمره از این ساعت هوشمند، چیزی بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام را دریافت می کنید. در مورد عملکرد ساعت هم  میشه گفت، جای هیچ گونه نگرانی وجود نداره، زیرا نیازی به دانلود اپلیکیشن های سنگین نیست. اغلب کاربران ساعت های هوشمند، ترجیح می دهند که نوتیفیکیشن ها را دریافت کنند و فعالیت هایشان را پیگیری کنند و این ساعت در همه این موارد، عملکرد فوق العاده ای داره. در حین انجام فعالیت های گوناگون، می توانید بین حالت های مختلف فعالیت روی ساعت جابجا بشید تا اطلاعات مربوط به تمرینات خود را دقیق تر دریافت کنید

باتری یکی از دغدغه های اصلی کاربران ساعت های هوشمنده. اغلب افراد تمایل دارن تا همانند ساعت های معمولی نیازی به شارژ روزانه ساعتشون نداشته باشند.این ساعت این مشکل را تا حدود زیادی حل کرده . این ساعت با بهره بری از یه باتری 410 میلی آمپر ساعتی ،در صورت استفاده های معمول، مانیتور ضربان قلب، پیگیری وضعیت خواب، 150 نوتیفیکیشن با روشن شدن صفحه نمایش، 30 بار بالا آوردن مچ دست برای دیدن صفحه نمایش، دویدن و تمرین کردن 3 بار در هفته برای 30 دقیقه با GPS روشن و 5 دقیقه برای دیگر فعالیت ها، تا 24 روزشما رو همراهی خواهد کرد. در حالت بیسیک که بلوتوث، ضربان قلب و دیگر قابلیت ها غیرفعال باشند و دستتان را برای دیدن صفحه نمایش، 100 بار در روز بالا بیارین،این ساعت شما رو تا 74 روز همراهی خواهد کرد. 

علی کیان
1401/02/10
نیومده تموم شد. لطفا تعداد برای فروش را بیشتر کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/11
سلام کاربر عزیز لطفا در قسمت قرمز رنگ ( روی دکمه درخواست تمدیدش کلیک کن ) تا در صورت موجودی از طرف تامین کننده مجدد شارژ بشه و به شما اطلاع رسانی بشه
محسن داوودی
1401/02/11
سلام خسته نباشید به تیم خوب گلد تگ لطفا مجددا این ساعت هوشمند ویا دیگر مدل های ساعت شیایومی رو شارژ و موجود بفرمایید. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/11
سلام محسن جان سلامت باشین پیشنهاد شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد امیدوارم که در پیشنهاد های بعدی شارژ بشه
افشين مخلصی
1401/02/10
سلام لطفا ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTR 2e رو هم برا فروش بیارید. باتشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/11
سلام دوست عزیز ممنون از پیشنهاد شما نظر شما به تیم فروش منتقل شد
شهاب شاهینی
1401/02/11
با عرض سلام خدمت تیم گلدتگ لطفا مدلهای MI WATCH و T-REX PRO را هم موجود بفرمایید.
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/11
شهاب جان پیشنهاد شما بخش فروش گلدتگ منتقل شد
صدرا عرفانی
1401/02/11
سلام میشه لطف کنید و هارد اکسترنال ۲ و ۳ ترا موجود کنید. از برندهای خوب
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/12
سلام صدرا جان امیدوارم که بتونیم این محصول رو شارژ کنیم
مصطفی جعفری
1401/02/10
سلام ..زبان فارسی رو پشتیبانی میکنه ؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/12
نه متاسفانه
آرش درویشان
1401/02/11
این ساعت امکان نمایش پیغام های فارسی رو به درستی داره؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/12
نه متاسفانه
نژاد فرد
1401/02/11
سلام لطفا mi band هم توی سایت موجود کنید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/12
سلام نظر شما منتقل شد دوست عزیز
محمد افتخار
1401/02/12
سلام و خسته نباشید همون طوری که دوستان دیگه هم درخواست دادن، پیشنهاد میکنم مدلهای بیشتر و متنوع تری از ساعتای Amazfit مثل T-REX PRO رو هم بیارید. با تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/12
کاربر عزیز نظر شما به بخش فروش گلدتگ منتقل شد

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید