محصولات پیشنهادی
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
نوشیدنی آلوئه ورا BNB
توضیحات

گلدتگ امروز نوشیدنی بدون گاز آلوئه ورا BNB رو به شما پیشنهاد میده.این نوشیدنی حاوی تکه های آلوئه ورا هست که در بطری های500 و1500ml موجود میباشد. از خاصیت نوشیدنی آلوئه ورا کمک به دستگاه گوارش است. از آنجایی که این گیاه سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و املاح معدنی است لذا آب الوئه ورا نیز تاثیرات شگفت انگیزی بر روی سیستم ایمنی بدن دارد. به دلیل اینکه این گیاه حاوی آنتی اکسیدان های قوی است بدن را در برابر بیماری ها ایمن نگه می دارد. مصرف مداوم آب آلوئه ورا سبب بهبود سلامتی سلول ها می شود که این کار موجب قوی تر شدن سیستم ایمنی می شود.

این نوشیدنی به تنظیم حرکت روده ها کمک کرده و همچنین باعث تسکین زخم معده می شود. معده به راحتی این آب را هضم می کند به این دلیل سبب پاک کردن دستگاه گوارش می شود. از دیگر شگفتی های این نوشیدنی معجزه گر و آب آلوئه ورا محافظت از قلب و عروق می باشد. مصرف این نوشیدنی باعث کاهش کلسترول خون و فشار خون می شود که این خود سبب جلوگیری از بروز بیماری های قلبی می شود. کنترل سطح قند خون، آبرسانی یا هیدراتاسیون بدن، بهبود سلامت پوست، بهبود بهداشت دهان و دندان، بهبود سلامت موها، کاهش التهاب، درمان سوزش سر دل، فراهم کردن اسید آمینه ضروری بدن،  کاهش وزن، تعادل مشکلات هورمونی، خارج کردن سموم از بدن، تقویت عملکرد کبد، افزایش سطح انرژی و ... میشه.

امیر پیروزخواه
1401/01/24
درود و احترام لطفا این نوشیدنی را بدون شکر هم بیاورید تشکر
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/24
امیر جان نظر شما منتقل شد
امیر کیانی افشار
1401/03/01
اسکایلند عالی بود بیارین . ۱.۵ اینو موجوو کنید مرسی
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/03/01
امیر جان پیشنهادتون منتقل شد
اکرم سرمد
1401/02/21
خوب بود
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/21
نوش جان تون مرسی که مارو برای خرید انتخاب کردین
بهروز بهلولی
1401/03/29
من ۳ تا ۱.۵ لیتری گرفتم اولیشو که باز کردم خوشم نیومد ولی وقتی بعد از یکروز گرم اومدم خونه و یک لیوانشو نوشیدم دیدم عجب چیز خوبیه. از نوشیدنی آلوورا توقع مزه خاص نداشته باشین ولی برای رفع عطش و بجای آب عالیه. امیدوارم باز شارژ بشه گلدتک دوستت داریم ☺️☺️❤️ فکر کنین
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/03/29
بهروز جان چقدر خوبه که از طعمش خوشتون اومد و مورد ذائقه شما قرار گرفت

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید