محصولات پیشنهادی
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
فیس براش ویبره SONAX PRO
توضیحات

فیس براش دستی با دو سر مویی و سیلیکونی که دارد ،به صورت عمیق پوست را شستشو داده و منجر به اکسیژن رسانی پوست می شود.از سر مویی و لطیف آن برای شستشوی صورت و از سر دیگر سیلیکونی و نرم برای ماساژ صورت و یا پخش ماسک یا اسکراب میتوان استفاده کرد.این براش فوق العاده نرم و با کیفیت به پوست شما آسیبی نمی رساند و موجب خشکی یا کشیدگی پوست نیز نمی شود و برای شستشوی انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است.

براشهای دستی شستشوی صورت به راحتی به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و هرمکانی که خواستید صورت خود را با شویندهای صورت مانند پن ها ، ژل ،فوم یا اسکراب بشویید و یا به راحتی از کرم های ماساژ صورت استفاده کنید و در نهایت با استفاده مقدار اندکی از شوینده های صورت بتوانید منافذ صورت را از آلودگی پاک و پوستی شاداب و جذاب داشته باشید.

توجه داشته باشید که استفاده از فیس براش ها  نباید بیش از دو یا سه بار در هفته باشه ، چرا که در صورت استفاده مداوم و بیش از حد از دستگاه ، پوست گوشت طبیعی خودش رو از دست میده و این امر مانع تعادل  PH پوست میشه ، علاوه بر این دقت کنید برس باید بلافاصله پس از استفاده، برای از بین بردن باکتریها کاملا شسته و تمیز و خشک بشه.

 

زهره ر
1401/02/17
فیس براش ساده بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/02/17
نظر شما منتقل شد دوست عزیز
صدف مسعودی
1401/01/21
سلام گلد تک جان ممنون از این محصول خوب و کاربردیتون عالیه با یه باتری قلمی کار میکنه و دو نوع سرعت داره و دو سری یکی سیلیکونی و یه سری مویی هم برای ماساژ صورت خوبه و هم برای اسکراب و روغن و یا کرم روی صورت یه جای مخصوص هم داره برای ایستادن دستگاه خیلی خوبه پیشنهاد میکنم این قیمت عالیه هزارتا لایک داره ۵ تا کمه
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/30
خوشحالم که سفارشت رو فوق العاده میدونی و تا این حد دوستش داری . ممنون که نظرت رو بهمون گفتی .
مژگان os
1401/01/25
خیلی خوب بود. مخصوصا سر سیلیکونی. از همین ژل صورت که از گلدتگ خریده بودم به پوستم زدم. سر سیلیکونی هم یکنواخت پخش می کنه هم ماساژ میده. با اسکراب هم برای دست امتحان کردم، عالی
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/29
مژگان عزیز خوشحالم که سفارشت رو فوق العاده میدونی و تا این حد دوستش داری . ممنون که نظرت رو بهمون گفتی .

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید