محصولات پیشنهادی
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
تیشرت مردانه N4
توضیحات

تیشرت مردانه N4 دوخت تمیزی داره و سبک و خنکه و میتونه برای منزل انتخاب مناسبی باشه. تک رنگه و در 2 سایز ارائه شده که میتونید قبل از خرید به جدول سایزبندی مراجعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

تیشرت

محدثه عباسی
1401/01/24
سلام و خسته نباشید . من این تیشرت رو خریداری کردم ، واقعا عالی و شیک بود ، هم از لحاظ کیفیت و هم تن خور بسیار خوبی داشت و همچنین دوخت تمیز .
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/29
مبارک باشه چه خوب که دوسش داشتین و نظرتون رو برای ما نوشتین
حسین زمانی
1401/03/07
سایز xl هم بیارید
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/03/08
دوست عزیز این مدل در دو سایز: 2XL و 3XL هستش
علیرضا فروزان تبار
1401/01/20
سلام جنس این تیشرت و تخفیفش بنظرم خوب هست، اما بشرطی که جنس معیوب و زده نباشه! خط نوار دوخته شده در پشت یقه تیشرت ارسالی برا بنده جمع شدگی و پلیسه هست که یا مشکل از چرخ خیاطی بوده که پارچه جمع شده یا از عدم مهارت چرخکار. بهمن خاطر در خواست مرجوعی این کالا رو دارم. نکته: چاپ پشت این تیشرت بسیار بزرگ اسم چند شهر چاپ شده که بنظر من خیلی تا مآ من چیه که هم جلو و هم پشت چاپ داشته باشه مخصوصا اینکه تمام پشت رو هم پر کرد که باشه، البته در عکس های معرفی کالا هم معلوم هست اما هنگام پوشیدن بیشتر معلوم و تو ذوق می خوره! انگار آدم به یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک تبدیل شده!!! بنظرم فقط تو خونه اونم برا بعضی ها قابل استفاده است.
2
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/30
سلام کاربر عزیز جهت معیوب بودن کالا یا مورد پسند نبودن آن میتوانید تا 7 روز کاری کالا خودتون را مرجوع کنید در صورت تمایل با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید