محصولات پیشنهادی
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
اتو مو دو کاره Nova NHC-1818SC
توضیحات

اتو مو 2 در 1 صافی و فر کننده NOVA مدل NOVA 2IN1 HAIR BEAUTY SET 1818 یک دستگاه چند منظوره است که هم کار صاف کردن مو ها و هم کار فر کردن و حالت دادن به مو ها را انجام می دهد.

جنس لبه های این اتو از آلومینیوم با پوشش نانو سرامیک است و دارای قابلیت تنظیم دما از 140 تا 180 درجه سانتی گراد در 5 حالت را نیز دارد.

کابل برق این دستگاه از جنس با کیفیت با طول تقریبی 1 متر  بوده و دارای قابلیت چرخش 360 درجه از انتهای اتو می باشد که در زمان استفاده راحتی بیشتری را فراهم می کند.

بر روی بدنه دستگاه 1 کلید روشن/خاموش ، 2 کلید برای تنظیم دمای دستگاه، 2 کلید در دو طرف بدنه به منظور تغییر حالت بین صافی و فر کننده و یک دستگیره برای باز کردن دهانه تعبیه شده است.

با خرید این دستگاه شما در واقع 1 دستگاه فر کننده و 1 دستگاه اتوی موی صاف کننده را یکجا و با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرده اید.

محصولات NOVA محبوبیت بسیاری در بین خانم ها و آقایان دارد و انتخابی حرفه ای برای سالن داران و آرایشگران محسوب میشود یکی دیگر از محصولات با کیفیت این برند اتو موی NOVA 2IN1 HAIR BEAUTY SET 1818 میباشد و اگر به فکر استایل موهایتان هستید و محصولی را که استفاده می کنید

سلامت موهایتان را تضمین کند ما این اتو مو را به شما پیشنهاد می کنیم،برای شناخت هر چه بهتر محصول با فروشگاه سایان سنتر همراه باشید.

به طور کلی اتو موی NOVA 2IN1 HAIR BEAUTY SET 1818 با ویژگی های متعددی که دارد از جمله صفحات نانو سرامیکی ، نماشگر دیجیتالی ، کابل برق آن که قابلیت 360 درجه دارد و از طرفی دیگر طراحی نو ساده و در عین حال بسیار زیبایی که دارد به محصولی ایده آل برای سالن داران و آرایشگران تبدیل شده است.

این اتو مو به دلیل دارا بودن صفحات نانو سرامیکی به موها آسیب نمی زند و این یکی از دلایل پیشنهاد ما به شما می باشد.

در واقع ما با محصولی طرف هستیم که به استایل دلخواهمان با استفاده از این محصول می رسیم و در عین حال به موها هیچ آسیبی نمی زند

سیما باربد
1401/01/16
سلام دوستانی که خرید کردن درمورد کیفیتش توضیح میدین لطفا؟
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/01/16
سلام سیما جان منتظر نظر کاربران عزیز گلدتگ هستیم
معین نیک آیین
1401/03/24
سلام همین امروز دریافت کردم متاسفانه 5 دقیقه تو برق بود به هیچ وجه گرم نشد فیلم هم گرفتم خیلی خیلی کالای بی کیفیتی هست .مرجوع میکنم
0
گلدتگ
گلدتگ
1401/03/30
سلام کاربر عزیز جهت معیوب بودن کالا یا مورد پسند نبودن آن میتوانید تا 7 روز کاری کالا خودتون را مرجوع کنید در صورت تمایل با پشتیبانی تماس بگیرید

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید.

ارسال نظر!

برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید. برای این کار از گزینه ورود در منو بالا استفاده نمایید.

عضویت در خبرنامه گلدتگ
برای با خبر شدن از جدیدترین و جذاب‌ترین پیشنهادهای گلدتگ ایمیل خود را وارد کنید